שתף קטע נבחר

מזרחי טפחות גייס 60 אלף לקוחות ב 2012

הבנק שהשיק לפני כשנה את מהלך "הבנקאות ההיברידית", הוסיף בשנה האחרונה כ-5,000 לקוחות מדי חודש והגדיל ב-30% את מספר הלקוחות החדשים בהשוואה ל 2011. סך החשבונות הנפתחים בבנקים מדי שנה: כ-400 אלף

כשמדברים על בנקאות נסתמות לכם האוזניים? שנה אחרי שהשיק מזרחי-טפחות את מהלך "הבנקאות ההיברידית", מתברר שהמהלך העלה את כמות הלקוחות החדשים ב-30%.

 

 

על פי נתוני הבנק, קצב גיוס הלקוחות החדשים עומד על כ-5,000 בממוצע כל חודש, ובסך הכל בשנת 2012 גייס הבנק 60,000 לקוחות חדשים, זאת לעומת 46,000 שהצטרפו בשנת 2011.

 

סך החשבונות החדשים הנפתחים מדי שנה בבנקים מוערך בכ-400 אלף, כאשר כ-300 אלף מתוכם נובעים ממעבר בין בנקים, וכ-100 אלף הינם חשבונות חדשים במערכת הבנקאית.

 

שירות הבנקאות ההיברידית, שלווה בקמפיין מוצלח, באמצעות הפרזנטור - השחקן דביר בנדק, משלב בין הצד הטכנולוגי לבין מענה אנושי על ידי הבנקאי האישי של הלקוח. במסגרת המהלך, בוטל למעשה המוקד הטלפוני של מזרחי-טפחות במתכונתו הקודמת והבנקאים שעבדו במוקד עד לאחרונה צוותו למעשה לסניפים. לדברי הבנק, מאז המהלך, חל גידול של כ-60%, בשיעור הלקוחות המתקשרים לבנקאי.

 

יש לציין כי מזרחי טפחות שם דגש על נושא השירות בפרסום למשיכת לקוחות ופחות על עמלות. בעוד בנקים כגון בנק יהב (הנמצא בבעלות מזרחי-טפחות) ובנק ירושלים, מדגישים את הצעת הערך הכלכלית - חשבון עם מינימום עמלות או פטור מעמלות (בניגוד לבנקים האחרים המציעים הטבות בעמלות בתנאים מגבילים).

 

מהלך זה מתברר גם כן כמוצלח - מאז הושק קמפיין ה"עו"ש ללא עמלות" של בנק ירושלים, לפני כחודשיים, הצטרפו כ-3,000 לקוחות חדשים לבנק ופתחו חשבון, הרבה מעבר למה ששיערו מנהלי הבנק ובהתחשב בגודלו היחסי במערכת הבנקאית.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
התגייס למהלך. דביר בנדק
צילום: דנה קופל
מומלצים