בנק לאומי מזהיר מניסיונות "פישינג" נגד לקוחותיו
הבנק הודיע כי לאחרונה נעשו כמה ניסיונות לביצוע הונאה, במסגרתה מתבקשים לקוחות להיכנס לאתר המתחזה לאתר הבנק הרשמי ולמסור את פרטיהם. "אנו חוסמים את חשבונותיהם של לקוחות אשר בלא יודעין נכנסים לאתרים המתחזים"
לקוחות בנק לאומי באינטרנט מאוימים בימים האחרונים על ידי הונאת "פישינג" . במסגרת זו, הלקוחות מקבלים הודעת מייל בה הם מתבקשים להיכנס לאתר המתחזה לאתר הרשמי של הבנק - ולמסור את פרטיהם, שנחשפים למעשה בפני הגורמים האחראים להונאה.
כתבות נוספות בנושא בנק לאומי :
- יוצאת מהצל: המנכ"לית החדשה של לאומי
- צמצומים בלאומי: 800 משרות יקוצצו עד 2014
- צייר לי עמלה: הצצה לאוסף האמנות של בנק לאומי
כך למשל, ביום חמישי זיהו אנשי אבטחת המידע של הבנק אתר אינטרנט שהתחזה לאתר לאומי. בלאומי מסבירים שהזיהוי נעשה ברגע עלייתו לאוויר, ומרגע זה נוטר האתר המתחזה, כשהלקוחות הספורים אשר נכנסו אליו בלא יודעין, והזינו את שם המשתמש שלו וסיסמתו, נחסמו מיידית לגלישה. כעבור זמן קצר הורד האתר המתחזה מהרשת, והאירוע הסתיים.
בתגובה, פרסם הבנק אזהרה בדף הפייסבוק שלו: "בימים האחרונים אנו עדים לניסיונות חוזרים ונשנים לבצע הונאת 'פישינג' על לקוחות לאומי ולקוחות של חברות אחרות בארץ ובעולם", נכתב.
"אנשי אבטחת המידע של לאומי עוקבים ומנטרים את כל הניסיונות הללו וחוסמים בזמן אמת את חשבונותיהם של לקוחות אשר בלא יודעין נכנסים לאתרים המתחזים ומוסרים את פרטיהם. אנו חוזרים ומודיעים: לאומי אינו נוהג לשלוח ללקוחותיו הודעות דואר אלקטרוני המבקשות מהלקוח להיכנס לאתר האינטרנט של הבנק ולמסור את פרטי ההזדהות שלו. אם קיבלתם הודעה שכזו, אנא מחקו אותה באופן מיידי", הזהירו בבנק.