מהי התלונה הכי נפוצה בבתי מלון?
סקר של ReviewPro - אתר אינטרנטי המספק "מודיעין" למלונאים - בדק 20 יעדי חופשה בעולם ומצא כי רעש הכי מפריע לאורחים. ומה הם הכי אוהבים?
מסתבר שרעש הוא הדבר שהכי מפריע לאורחים במלונות, כך לפי ניתוח תוצאות של סקר אינטרנטי של ReviewPro - אתר "מודיעין" עבור תעשיית המלונאים, שסקר 5,683 מלונות ב-20 יעדי תיירות עיקריים בעולם.
עוד על תלונות בחופשה:
- הגזמתם: אוסף התלונות המופרכות ביותר
- אתם כתבתם: הדברים הכי מעצבנים במלונות
- על מה הישראלים מתלוננים הכי הרבה בחופשה?
חוץ מבעיר קייפטאון שבדרום אפריקה, נמצא שרעש הוא בין חמשת הדברים שגורמים להכי הרבה תלונות
במלון בכל 19 היעדים האחרים, כשבמקום השני התלוננו הכי הרבה נגד מעליות ולאחר מכן על ריח. תלונות אחרות על בעיות במיזוג האוויר ובמערכת החימום היו נפוצות גם הן.
האתר סקר 2,532,461 לקוחות בשנה האחרונה ב-5,683 מלונות, כאמור, ביעדים הבאים: אתונה, בנגקוק, ברצלונה, ברלין, בריסל, קייפטאון, דבלין, אסטנבול, לונדון, ליון, מדריד, מלבורן, מקסיקו סיטי, מילאנו, מוסקבה, ניו דלהי, פריז, רומא, סנט-פטרסבורד וסידני.
לעומת התלונות הכי נפוצות של האורחים, נמצאו גם שבחים, ביניהם "מודרניות המלון" נמצאה בין חמשת המקומות הראשונים ב-20 היעדים, כשאחריה התברג "מיקום המלון" ו"מהירות השירות".
עוד מסתבר, שאורחי המלון מהללים את השירות המהיר במלון פי שלושה מאשר הנוף הנשקף מחדריו, כך לפי מנתחי האתר.
ומה הכי מפריע לכם במלון? טקבקו לנו!