לא רק מפטרים: חברות שמגייסות עובדים
לא כולם מקצצים - יש גם חברות שמרחיבות את פעילותן: לחברת פיתוח המשחקים פלאריום דרושים 100 עובדים חדשים למרכזיה בהרצליה פיתוח, וענקית האינטרנט האמריקאית AOL מחפשת 40 עובדים למשרדיה שבתל אביב. מה הדרישות?
בצד הודעות הפיטורים של השבועיים האחרונים, יש גם חברות שמתכננות להרחיב את פעילותן ולגייס עובדים. בתוך כך, חברת פלאריום, העוסקת בפיתוח משחקים לרשתות החברתיות ולמובייל, הודיעה היום (ה') כי היא מגייסת 100 עובדים חדשים, בהם מומחי פיתוח, שיווק און ליין, ארט ועיצוב משחקים.
- הרע עוד לפנינו: רבע מהמנהלים צפויים לפטר ריח פיטורים באוויר. גם אתם על הכוונת?
- זהירות: מרוב שמדברים על פיטורים - זה יקרה
בתחום השיווק נדרשים לחברה אנליסטים, מנהלי קמפיינים לפרסום במובייל, תקציבאים, מומחי SEO (קידום אתרים), קנייני מדיה באנגלית ובגרמנית. הדרישות: שנתיים ניסיון, תואר ראשון רלוונטי, אנגלית מצוינת, חשיבה מחוץ לקופסא, הישגיות, הבנה מתמטית ואהבה לתחום המשחקים.
בתחומי הפיתוח נדרשים מנהלי מוצרים וגרפיקאים. הדרישות ממנהלי המוצר: ניסיון רב בעיצוב גראפי, ניסיון בעבודה באינטרנט או בסלולר, חשיבה אנליטית, ניהול זמן מוצלח, תואר אקדמי רלוונטי ואנגלית מצוינת. הדרישות מגרפיקאים: יצירתיות, גמישות סגנונית, רקע באמנות מסורתית דוגמת ציור ואדריכלות, ועניין בעיצוב ובמשחקים.
"פלאריום הוא אחד ממקומות העבודה הנחשקים והמעניינים היום בשוק ההיי טק הישראלי", מסרה רויטל בן ישי, מנהלת משאבי אנוש בחברה. "כאחת מחברות המשחקים הגדולות בעולם הרשתות החברתיות, יש פה אפשרות לספק מגוון רחב של משרות מרתקות – ממשרות בכל תחומי ה – online marketing ועד למעצבים, אנימטורים ומפתחים".
פלאריום הוקמה בשנת 2009 ומעסיקה כיום למעלה מ-400 עובדים. החברה מחזיקה בשני מרכזי פיתוח בהרצליה פיתוח ובשניים באוקראינה, כאשר רוב המשרות המוצעות הן למרכזי החברה בישראל. בחברה סירבו לציין נתוני שכר בטענה שמדובר בחוזים אישיים. לשליחת קו"ח: jobs@plarium.com. לרשימת המשרות המוצעות - לחצו כאן.
דרושים 40 עובדים בת"א
גם ענקית האינטרנט האמריקאית AOL, הודיעה על גיוס עובדים: החברה מתכוונת להרחיב את מרכז הפיתוח שלה בישראל ולגייס אליו כ-40 עובדים חדשים.
מרכז הפיתוח ממוקם בתל אביב ומעסיק כיום כ-80 עובדים, שעוסקים בפיתוח ועיצוב תכני הוודיאו של החברה. בין התפקידים הדרושים: מפתחים בכירים עם ניסיון, מפתחים ללא ניסיון, מנהלי מוצר, אנשי תמיכה ואנשי תוכן.
בהודעתה בישרה AOL כי החליטה להפוך את תחום הוידיאו לחטיבה גלובאלית, שתכלול את כל פעילות הוידיאו של החברה, כולל הסטארט-אפ הישראלי Adap.tv אותו רכשה לאחרונה.
לתפקיד נשיא חטיבת הוידיאו העולמית מונה רן הר נבו, שהצטרף לחברה ב-2010 ומשמש כיום כסגן נשיא ומנהל חטיבת הווידיאו. עוד נמסר, כי פעילות הפיתוח והמוצר של תחום הוידיאו יישארו במרכז הפיתוח בתל אביב, המנוהל כיום על ידי חנן לשובר. ניתן לשלוח קורות חיים באתר החברה: career.aolonnetwork.com.