פורשה פנאמרה טורבו S, עם עוד (קצת) כוח
הגרסה החזקה ביותר של הפנאמרה, הטורבו S, חוזרת עם יותר כוח ולראשונה גם בגרסת בסיס גלגלים ארוך. המחיר: יותר מ-1.5 מיליון שקל
פורשה חשפה את הגרסה החזקה והיקרה ביותר של הפנאמרה המחודשת, הטורבו S. היא מבוססת על הטורבו שכבר משווקת בישראל (שלכם תמורת 1.54 מיליון שקל), ומציעה כמוה מנוע V8 נפח 4.8 ליטר עם צמד מגדשי טורבו, תיבת שבעה הילוכים רובוטית כפולת מצמד והנעה כפולה.
ה-S החדשה תציע הספק של 570 כ"ס (20 יותר מב-S הקודמת ו-50 יותר מטורבו רגילה), ומומנט שנותר ללא שינוי - 76.4 קג"מ ב-2,250 סל"ד (81.5 קג"מ בגדישת יתר רגעית). תוספת הכוח שיפרה את המהירות המרבית, שתעמוד כעת על 310 קמ"ש לעומת 306 "בלבד" בעבר. נתון ההאצה מעמידה ל-100 קמ"ש נותר ללא שינוי - 3.8 שניות.
הפנאמרה טורבו S תוצע לראשונה בשתי גרסאות מרכב - רגיל או ארוך (המכונה "Executive"). ההבדל - תוספת של 15 ס"מ לבסיס הגלגלים, לטובת המרווח והנוחות של היושבים מאחור.
שתי הגרסאות ישווקו החל בינואר 2014 ויציעו שפע אבזור ומותרות, וגם את מערכת מתלי האוויר המתכווננים של פורשה. מחיר הדגם החדש יחל בגרמניה מ-180 אלף יורו (197 אלף לגרסה הארוכה). בישראל הוא צפוי לעלות יותר מדגם הטורבו הרגיל, כלומר כ-1.6 מיליון שקל.