מחיר הטיסה ב-UP: גבוה עד 75% מבהשקה
האתר של מותג הלואו-קוסט של אל על אמנם עלה לאוויר, אבל בינתיים לא ניתן לבצע בו הזמנות. מי שמנסה - מוקפץ לאתר הרגיל להזמנה במחירים כפולים
המחירים הרשמיים של הטיסות באל על-UP, המותג של הטיסות המוזלות של החברה, יהיו גבוהים ב-75-40 אחוזים ממחירי ההשקה שהחברה פירסמה לפני שבוע ושעדיין לא ניתנים לרכישה.
כך מפורסם באתר החדש של המותג, אשר עלה לאוויר, אבל עדיין לא ניתן לבצע בו הזמנות. על פי המתפרסם באתר של החברה, בין אפריל-יוני יוצעו מחירי השקה לחמשת היעדים שפורסמו כיעדי ה-UP, בהם ברלין, פראג, בודפשט, קייב ולרנקה.
כזכור, כפי שפורסם ב-ynet, בתאריכים אלה המחירים יהיו מ-69 דולרים (לכיוון) לפראג ובודפשט ולאחר מכן הם יהיו מ-99 דולרים לכיוון. לברלין המחיר בתקופת ההשקה הוא מ-99 דולרים ולאחר מכן המחיר יהיה מ-149 דולרים, ללרנקה המחיר בתקופה ההשקה יהיה מ-99 דולרים ולאחר ההשקה מ-139 דולרים והזינוק הגדול יהיה בטיסות לקייב: בתקופת ההשקה המחיר הוא מ-99 דולרים והוא יקפוץ למחיר התחלתי של 175 דולרים.
כל המחירים הם לכיוון אחד, לא כולל מזוודות, מושב מוזמן או אוכל. מדובר במחירים להזמנה
באתר האינטרנט בלבד. נוסע שיבצע את ההזמנה באמצעות מוקד המכירה הישירה (הטלפוני) ישלם עוד 80 שקלים עבור ההזמנה.
יצוין כי באתר החדש שמיועד למותג ה-UP המערכת מאפשרת, כביכול, לבצע הזמנה. אבל מי שמקליד, לדוגמא, כי הוא מעוניין לטוס לברלין בתאריך מסויים בחודש אפריל ולשוב כעבור שבוע או בכל תאריך שהוא, מוקפץ מיידית לאתר הרשמי של חברת אל על ושם הוא נחשף למחירים הרגילים של החברה.
בנוסף, הלקוח יכול לבצע הזמנה, מבלי שבשום מקום יש הערה שמציינת כי לא מדובר במחירים המוזלים. כך, למשל, נוסע שירצה לטוס ב-3 באפריל ולשוב ב-10 באפריל יגלה כי הכרטיס יעלה לו 600 דולרים. זאת בעוד שבאותם תאריכים מחירי ההתחלה אמורים להיות 198 דולרים.