שתף קטע נבחר
 
צילום: AP

הפיצוץ בסין: נזק אדיר לתעשיית הרכב

2,700 רכבי פולקסווגן חדשים נהרסו כליל, 50 מעובדי טויוטה בסין נפצעו באסון שפקד את סין בשבוע שעבר

ממדי האסון בטיאנג'ין, סין, ממשיכים להיחשף בהדרגה. ונראה כי מלבד למעלה מ-110 הרוגים ומאות פצועים, תעשיית הרכב הייתה אחת הנפגעות הגדולות ביותר מהפיצוץ אדיר הממדים.

 

אוספים את השברים. נזקי האסון בסין    ( )

אוספים את השברים. נזקי האסון בסין    ( )

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

בהודעה שפרסמה פולקסווגן היום, נמסר כי קרוב ל-2,700 מכוניות חדשות שאוחסנו בסמוך למקום הפיצוץ, נהרסו כליל באסון. המכוניות יובאו ברובן ממכסיקו והיו לפני מסירה ללקוחות. טויוטה הודיעה כי 50 מעובדיה נפצעו בעקבות הפיצוץ, אך למרבה המזל לא נרשמו הרוגים. גם היצרנית היפנית, ושורה של יצרניות רכב אחרות, ספגו נזקים כלכליים כבדים בגלל פגיעה בחניוני ערובה ומתקני ייצור והפצה. רנו לדוגמה, ציינה כי 1,500 מכוניות שיובאו מאירופה עלו באש באסון.

 

רגעי הפיצוץ בסין:

רגעי האסון

רגעי האסון

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

הפיצוץ בסין, שמקורו באחד המפעלים באחת מערי הנמל החשובות במדינה, הוביל לפיזור חומרים כימיים רעילים ולשורה של שריפות משנה. מרבית ההרוגים באסון היו אנשי כיבוי והצלה, מהם נהרגו לפי הדיווחים האחרונים 112 ועדיין נעדרים למעלה מ-90 - כך על-פי דיווח של סוכנות הידיעות הרשמית זינהואה. הרשויות בסין מנסות לגמד בימים מאז האסון את ממדיו, באמצעות דיווחים מגמתיים והתמקדות בסיפורי גבורה ותושיה, במקום בתיאור אובייקטיבי של ממדי הנזק.

 

 (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
(צילום: רויטרס)

 

בעקבות הנזק הכבד לתשתיות, טויוטה הודיעה בנוסף שלא תחדש את הייצור במפעל סמוך, שהושבת השבוע בגלל חג יפני. הייצור בו היה אמור להתחדש היום, אך לפי שעה העבודות בו יופסקו עד יום רביעי הקרוב לפחות. בין הסיבות לכך - מלבד הנזק האדיר לסביבה וחשש מדליפת חומרים מסוכנים - שיעור הנפגעים הגבוה בקרב עובדי המפעל ופגיעה בנותני שירותים בסביבת המפעל.


 (צילום: AP) (צילום: AP)
(צילום: AP)

 

נמל טיאנג'ין הוא אחד החשובים ביותר בסין לתעשיית הרכב המקומית. לנמל מגיעות כ-40% מכלל המכוניות המיובאות לשוק הרכב הגדול בעולם. האסון שפקד אותו צפוי להוסיף קושי נוסף לשוק הרכב הסיני, שסובל ממילא השנה מהאטה מדאיגה. לזו אחראית בין היתר הצניחה במחירי המניות בבורסה הסינית, שהובילה לבריחת לקוחות מאולמות התצוגה.


 (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
(צילום: רויטרס)

  

 (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
(צילום: רויטרס)

 (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
(צילום: רויטרס)


 (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
(צילום: רויטרס)

 (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
(צילום: רויטרס)

 (צילום: AP) (צילום: AP)
(צילום: AP)

 (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
(צילום: רויטרס)

 (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
(צילום: רויטרס)

 (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
(צילום: רויטרס)

 (צילום: AFP) (צילום: AFP)
(צילום: AFP)

 

 (צילום: AFP) (צילום: AFP)
(צילום: AFP)


 (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
(צילום: gettyimages)

 (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
(צילום: רויטרס)

 (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
(צילום: רויטרס)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
אזור הפיצוץ בסין. נזק אדיר לתעשיית הרכב
צילום: רויטרס
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים