פורד מונדיאו מתחדשת. לא הוחלט אם בישראל
שיווק הדור החדש של פורד מונדיאו מתעכב בישראל, ובינתיים היצרנית מודיעה על מתיחת פנים וגרסה ספורטיבית חדשה. דלק מוטורס: אין עדיין החלטה בנוגע לשיווק בישראל
ארבע שנים אחרי שהוצגה, פורד מונדיאו עוברת מתיחת פנים. המכונית, שנחשפה לראשונה בדור רביעי בתערוכת דטרויט בינואר 2012 תחת השם האמריקאי שלה (פיוז'ן, Fusion), ולאחר מכן בגרסה אירופית בתערוכת פריז 2012, הייתה אמורה להגיע לישראל בשנת 2013. אלא שהחלטת פורד לסגור את פס הייצור בבלגיה ולהעביר את ייצור המונדיאו לספרד, הובילה לעיכוב בתחילת הייצור. המונדיאו הגיעה לבסוף לאירופה רק שנתיים אחרי ארה"ב בשנת 2014, ואילו בישראל שיווקה לא החל עד היום.
מחברת דלק מוטורס, יבואנית פורד, נמסר ל-ynet כי נושא שיווק המונדיאו נמצא בבחינה בימים אלה, וכי לא התקבלה החלטה אם להחזירה לישראל. יש לציין כי המונדיאו כבר מגיעה לישראל - תחת השם פיוז'ן - במספרים קטנים על-ידי היבואנית המקבילה איילון מוטורס.
כעת, שוב בתערוכת דטרויט, פורד מרעננת את הדגם עם עדכון לעיצוב החיצוני והפנימי וגרסה ספורטיבית חדשה. זו נקראת בפשטות "ספורט", ומצוידת במנוע טווין-טורבו V6 בנפח 2.7 ליטר. יחידת הכוח מפיקה 325 כ"ס ו-48.5 קג"מ ומעבירה את הכוח לכל ארבעת הגלגלים בסיוע תיבת הילוכים אוטומטית. נתוני ביצועים לא פורסמו.
נכון לעתה לא ידוע האם הדגם החדש ישווק בישראל, אף אם יוחלט על חידוש שיווק המונדיאו. באירופה פורד מתמקדת במנועי דיזל ובנזין עם ארבעה צילינדרים, והיצרנית לא ציינה אם בכוונתה להציע את מנוע הטווין-טורבו החדש מחוץ לארה"ב.