שתף קטע נבחר

ההזמנה מאתר רנואר הגיעה: חולצות חסרות והמחיר - גבוה

לקוח קנה 3 חולצות ב-100 שקל באתר האינטרנט של רנואר. המשלוח איחר, פריט אחד היה חסר ובנוסף, החברה גבתה עבור שתי החולצות שכן הגיעו כ-111 שקל. "אתה נותן למישהו את כרטיס האשראי והוא עושה בזה כשלו". רנואר: "הפקנו את הלקחים וכבר הוטמעו פתרונות אשר ימנעו תקלות כאלו בעתיד"

"בלי לבקש אישור, רנואר גבו לי מהאשראי יותר כסף וסיפקו פחות סחורה", כך מתאר ערן, לקוח אתר האינטרנט של רנואר, את החוויה שעברה עליו עת קיבל את הפריטים שקנה באתר ב-27 בנובמבר. הוא מתלונן על משלוח שהגיע באיחור, חסר פריט אחד מתוך שלושה שהזמין - מה שהקפיץ את מחיר החולצות שכן הגיעו  מ-3 ב-100 שקל ל-2 ב-111.80 שקל.

 

 

"אני ואשתי הזמנו 3 חולצות ב-100 שקל במסגרת מבצע סייבר מאנדיי. הן היו אמורות להגיע תוך 7 ימי עסקים", סיפר ל-ynet. "ב-7 בדצמבר, קיבלנו סמס עם הנוסח: 'הפריט חסר במלאי. ניתן לחזור לשירות הלקוחות. במידה והפריט חסר במלאי, לא יבוצע חיוב בגינו'.

 

"ניסיתי להשיג את שירות הלקוחות, אך לא היה מענה. אני שולח הודעה באתר - כלום. למחרת מגיע שליח עם חבילה. אחרי המתנה של 11 יום, גבו מאיתנו 111 שקל. פשוט מטורף, באותה מידה יכלו לקחת עוד 100 שקל.  אתה נותן למישהו את כרטיס האשראי והוא עושה בזה כשלו. זה מרתיח. קשה היה להשיג את שירות הלקוחות. המתנה מאוד ממושכת על הקו. שלחתי להם מסר בפייסבוק. ענו: 'נחזור אלייך'.. זה כבר היה שבוע שעבר.

 

"בעצם קיבלנו 2 חולצות ב-110 שקל תוך 11 יום, כלומר שום דבר ממה שהם התחייבו לו. איחרנו ולקחנו לך יותר כסף ואין שירות לקוחות. התחושה היא שאין שום משמעות להסכם שעליו כלכלה בנויה".

עלות החולצות כפי שהופיעה בחשבונית שצורפה למשלוח ()
עלות החולצות כפי שהופיעה בחשבונית שצורפה למשלוח

 

מעמוד הפייסבוק עולה: ערן הוא לא הלקוח היחיד שהמשלוח שלו מתעכב או הגיע חסר

מעיון עמוד הפייסבוק של החברה עולה כי מופיעות בו תלונות נוספות בנושא. גיא כתב ששבועיים אחרי שהזמין משלוח מהאתר - הוא לא הגיע. מדובר בג'ינס לאירוע משפחתי "בנוסף חיכיתי על הקו במצטבר יותר משעתיים, כשכל פעם כשאני מגיע לחצי שעה או 40 דקות, המתנה על הקו השיחה מתנתקת".

 

ענבל כתבה: "... לא יכול להיות שהזמנתי ב-24 בנובמבר ואין עם מי לדבר ב-7 בדצמבר. העיקר לשלוח היום הודעה שפריט כלשהו אזל מהמלאי - בטח עד שהתייחסתם להזמנה. ממש לא מתאים לכם. אל תערכו מבצעים שאתם לא מסוגלים לעמוד בהם...".

 

גם רונית כתבה: "לא חכמה לפרסם בלי יכולת לספק סחורה. שבועיים מחכים להזמנה ואז מתקשרים שאין במלאי. אין מענה ואין עם מי לדבר"; נעמה העידה: "2 מתוך 3 פריטים חסרים".

 

לרוב הפונים רנואר ענתה באופן רובוטי: אנו מתנצלים על העיכוב במענה לפנייתך. אנו עושים את מירב המאמצים על מנת לתת מענה ללקוחות החווים עיכוב בשירות המשלוחים. נשמח לפל בפנייתך באופן אישי".




 

מרנואר נמסר בתגובה: "חברת רנואר מחויבת לספק ללקוחותיה שירות וחווית קניה ללא דופי בחנויות החברה ובאתר האינטרנט כאחד.

 

"במהלך אירועי המכירות בחודש נובמבר חוותה רנואר שיא חסר תקדים בביקושים בחנויות החברה ובאתר הסחר. חלק קטן מן הלקוחות אכן חווה עיכובים בשירות המשלוחים ו/או קשיים בהתנהלות מול שירות הלקוחות של החברה כתוצאה מהעומס החריג במהלך ה-Black Friday.

 

"חברת רנואר הפיקה את הלקחים מן הפעילות החריגה וכבר הטמיעה פתרונות אשר ימנעו תקלות כאלו בעתיד.

 

"בנוגע לתלונתו של ערן, מבדיקה שערכנו אכן הייתה תקלה בחיוב ההזמנה שלו. חשבונו זוכה עם היוודע דבר הטעות ונציגי שירות הלקוחות מנסים ליצור עימו קשר מהבוקר על מנת לפצות אותו בגין התקלה אותה הוא חווה".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים