אחרי סגירת חלק מהסניפים, עובדי ארונות הרדור יבקשו מינוי מפרק מפעיל לחברה
הרשת סגרה כמה סניפים בסופ"ש מבלי להודיע לצרכנים. 100 עובדי החברה טוענים: "נדהמנו לגלות כי החברה מפסיקה פעילותה, נשארנו בלי משכורות, ללא פיצויים, ללא תנאים וללא עבודה"; מהרדור נמסר: "החברה עצרה בשלב זה את פעילותה בשל קשיים כלכליים"
עובדי חברת הרדור, יצרנית ארונות הזזה שנקלעה לקשיים, מתכוונים להגיש בימים הקרובים לבית המשפט בקשה למנות מפרק מפעיל לחברה - כך נודע ל"כלכליסט".
שתי חברות רהיטים נסגרו בשבוע אחד: צרכנים שקנו בשתיהן איבדו עשרות אלפי ש'
סניפי רשת הארונות הרדור נסגרו במפתיע
חנויות הרהיטים פרנקו פרי נסגרו; לקוחות נותרו ללא מענה
הרדור, בבעלות עמוס חלפון, סגרה באופן מפתיע כמה סניפים ברשת החנויות שלה בימי חמישי ושישי האחרונים, מבלי לתת הודעה לצרכנים. בעלי הנכסים, שבהם פועלים סניפי הרשת, הופתעו למצוא למשל בסניף בנתניה פתק על הדלת: "הסניף סגור, עימכם הסליחה".
עובדים המיוצגים על ידי עו"ד ליטל גל יבקשו שהמפרק יבדוק התכלית הכלכלית של החברה ויפעל למכירת הפעילות. עובדי הרדור הגיבו בעקבות היקלעות החברה לקשיים וציינו כי "בימים האחרונים אנו, עובדי 'הרדור' נמצאים במתקפה חסרת הצדקה המטילה דופי ביושרנו ובאמינותנו.
"אנו, כמו שאר לקוחות הרדור הנפגעים נדהמנו לגלות ביום חמישי האחרון כי החברה מפסיקה את פעילותה. אנו נשארנו ללא משכורות, ללא פיצויים, ללא תנאים וללא עבודה. עובדים אשר השקיעו את העשור האחרון בפיתוח ובניית המותג 'הרדור' נזרקו לרחוב ללא פיצויים וללא עבודה. חלקם אנשים מבוגרים שאין להם מקום אחר, חלקם עובדי תעשייה שבנו את המקום בעשר אצבעות".
אחת המוכרות בסניף מספרת: "לקוחות מתקשרים אליי, צועקים עלי שאני גנבת, שמכרתי למרות שידעתי שלא יקבלו מוצר, אם הם רק יחשבו לרגע שהם אמנם איבדו ארון, אני איבדתי משכורות, פנסיה, פיצויים, עבודה. אם הייתי יודעת לא הייתי נשארת אפילו דקה".
"עובדי הרדור מבקשים להדגיש כין אין להם כל חלק בניהול החברה או גישה לנתונים כלשהם שכן התנהלות החברה מאז ומתמיד היתה חשאית ונשארה תמיד בידי המשפחה המצומצמת שניהלה את המקום. כל טענה צריכה להיות מופנית לבעלי החברה אשר השאירו אותנו יחד עם לקוחות וספקים רבים, ללא כלום", טענו.
את חברת הרדור מייצג עו"ד איציק רייס.
מחברת הרדור נמסר: "החברה עצרה בשלב זה את פעילותה בשל קשיים כלכליים. מנהלי החברה עושים מאמצים אדירים על מנת למצוא פתרון להמשך פעילותה של החברה באופן שימזער את הנזק ללקוחות החברה, לעובדיה ולספקיה".