אגאדיר: מוזס העתיקו מאיתנו המבורגר
בעלי רשת אגאדיר טוענים כי רשת מוזס העתיקה מהם המבורגר חדש שהושק השבוע. רשת מוזס בתגובה: "מנה זו הושקה על בסיס טרנד ה'ללא גלוטן', שקיים בכל העולם ובו החסה מהווה תחליף ללחמנייה המוכרת"
מנה אחת של המבורגר מתוך סדרה של שלושה המבורגרים חדשים שהושקו השבוע ברשת "מוזס", עומדת במרכזה של מריבה בין שתי רשתות המבורגר פופולריות בארץ - "אגאדיר" ו"מוזס".
מדובר על מנת המבורגר בשם "נטורליזם", שעליו חתום השף יובל בן נריה ("טאיזו", "יא-פאן"), מנה שהושקה לרגל 15 שנה לרשת "מוזס".
כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך:
איפה לאכול באתונה?
האיש שפתח מסעדה של עובד אחד
ימים ספורים לאחר ההשקה ב"מוזס", שהתרחשה בתחילת השבוע, הבחין איתן טרבלוס, הבעלים של רשת "אגאדיר", בדמיון מדאיג בינה לבין אחת ממנות ההמבורגר שנמכרת שנמכרת אצלו ברשת, והושקה ב"אגאדיר" כבר בחודש ינואר השנה.
מדובר על מנת המבורגר המגיעה ללא לחמניה ועטופה בעלה חסה, כשמעליה פרוסות עגבניה, בצל ומלפפון חמוץ.
"רשת 'מוזס' מעתיקה בצורה גסה את אחת ממנות הדגל של רשת 'אגאדיר'", טוען טרבלוס. "אם רשת צריכה לשלם לשף כל כך מכובד על מנת להעתיק מנה מרשת מובילה כנראה שאנחנו עושים משהו טוב".
לטענת בכירי רשת "אגאדיר", ההמבורגר הזה הושק כאמור בתחילת השנה, והמנה מוגשת עד היום בכל סניפי הרשת. המהלך השיווקי של הרשת המתחרה, אליו צורף השף הנחשב בן נריה, קוממה את הבעלים של הרשת ונראה הקרב רק התחיל.
המחיר אגב, אינו זהה: 79 שקלים עולה המנה ברשת "מוזס" (81 שקלים בסניף הכשר בפתח תקווה) כולל תוספת לבחירה (צ'יפס, אורז, סלט, פירה) ו-69-49 שקלים (תלוי בסוג ובגודל ההמבורגר) ברשת "אגאדיר".
מרשת "מוזס" נמסר בתגובה לטענות המתחרים: "אנו שמחים על כך שרשתות אחרות מגלות עניין במהלכים אותם מבצעת רשת 'מוזס'. שיתוף הפעולה עם השף יובל בן נריה התבסס על הפרשנויות שלו למנת ה'ארטבורגר' המוכרת של הרשת. מנה זו הושקה על בסיס טרנד ה'ללא גלוטן', שקיים בכל העולם ובו החסה מהווה תחליף ללחמנייה המוכרת. מעבר לכך שהמנה מוגשת בתוך חסה, היא מציעה הרכב בשר יוצא דופן עם שיטת צלייה ייחודית ורוטב סודי, במטרה לספק חוויית טעמים מושלמת. כל אלה הינם פרי פיתוחו של השף יובל בן נריה והמנות יוצעו ברשת מוזס בלבד. אנו נשמח להזמין את איתן טרבלוס לבוא, לטעום ולהתרשם".