שתף קטע נבחר

צפו: "הן תמיד עוזבות אותי בדייט השלישי"

"ההתחלה תמיד מרגישה מעולה, ומשם המצב מידרדר מהר. אני בשל, מחזר, שולח הודעות, תמיד משלם ומחמיא. מה הקטע? למה נשים דוחות אותי?". שאלות מחדר האימון הזוגי של חמוטל ועדי

(תסריט: לורי שטטמאור, הפקה: מיכאלה חזני, צילום: ירון ברנר ושמוליק דודפור, עריכת וידאו: רז רפאל) 

 

אני בן 36 והדבר שאני הכי רוצה בעולם זה זוגיות. כולם מסביבי נשואים, אני מסודר כלכלית, ופשוט לא הולך לי. אני יוצא להרבה דייטים אבל בדרך כלל בדייט השלישי -רביעי הן חותכות. ההתחלה תמיד מרגישה מעולה, ומשם המצב מידרדר מהר. אני בשל, מחזר, שולח הודעות, תמיד משלם ומחמיא. מה הקטע? למה נשים דוחות אותי?

רווק מבואס מחזיק בטלפון  (צילום: Shutterstock)
מה הקטע? מה לא בסדר בי?(צילום: Shutterstock)
 

התשובה של עדי וחמוטל

אתה נשמע מקסים וניכר שאתה באמת מאוד-מאוד רוצה. העניין הוא שיש חוק פיזיקלי – כשאנחנו לוחצים על משהו יותר מדי, הוא עתיד לחמוק מאיתנו בסוף, וברגע שנכנס אלמנט של לחץ, זה לא פעם מרתיע את הצד השני. אתן לך דוגמה: לפני שנה היה אצלי בחור שהעיד שהוא מתאהב סדרתי. אחד כזה שאחרי שלושה דייטים הוא כבר יודע שזה - 'זה', וגם טורח כמובן לספר על כך לבחורה שהוא יוצא עמה.

 

עוד בנושא:

צפו: "בת 28 ואף פעם לא היה לי חבר"

צפו: למה אחרי חודש כבר יורד לי ממנה?

"גיליתי שהבחור החדש שלי עדיין באפליקציה"

 

מה שקרה זה שחלק מהנשים ברחו ממנו כמו מאש, בזמן שחלק צללו איתו ורצו איתו קדימה, אבל אחרי חודש גם הוא וגם הצד השני הבינו שהם בעיקר התאהבו ברעיון אבל לא זה בזו. זה קורה למשל להרבה לאנשים הישגיים ששועטים לעבר המטרה אבל מאבדים עניין בהמשך הדרך. לייצר קשר זה דבר מאוד עדין שצריך להיות בסינק. ברגע שאתה רץ ומתקשר מיד את מה שאתה מרגיש, הצד השני עלול לחוש רתיעה, לפחד למשל שאולי הוא עדיין לא באותו מקום מבחינה רגשית, או שהקשר מתקדם לו מהר מדי. זה גם עלול להיתפס כלא אותנטי - איך אתה עף עליי כל כך מהר כשאני רק התחלתי לחבב ולהכיר אותך? 

עדי קמחי וחמוטל לוי לשם (צילום: מתוך הווידאו)
חמוטל ועדי בחדר הייעוץ(צילום: מתוך הווידאו)

 

אז מצד אחד, אני רוצה להגיד שהרצון שלך להיות אהוב ונאהב הוא נפלא, אבל חשוב שלא רק אתה תעשה את כל העבודה. על כן, הטיפ שלנו אליך הוא לפנות מקום לצד השני. להוריד מעט את הווליום של התקשורת הזאת שאתה מרגיש. להוריד מהאינטנסיביות כדי לאפשר לצד השני את המקום שמגיע לו. משיכה נוצרת בתוך מקומות של אי-ודאות, וזה דבר שנורא חשוב והכרחי לתחילת כל קשר זוגי. ודבר אחרון - בוא לכל קשר כמה שיותר פתוח ונקי. המרחב הזה של לאפשר לעצמך לא לדעת יחבר אותך יותר טוב לא למטרה אלא לדרך עצמה, כי הדרך היא זאת שמייצרת את ההתרגשות.

 

שיהיה לך בהצלחה, תעדכן!

 

עדי קמחי וחמוטל לוי לשם הן מאמנות אישיות וזוגיות בנקודתיים - תהליכי זוגיות

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מתוך הווידאו
חמוטל לוי לשם ועדי קמחי
צילום: מתוך הווידאו
הכרויות
כתבו לנו
מומלצים