כאל מחייה מחדש את המותג דיינרס
החברה תקים 4 מועדונים חדשים בתחום הנסיעות הפנאי והגאדג'טים, שישאו את סמל המותג הוותיק. דיינרס מחזיק כיום בנתח של 3.5% בלבד, משוק כרטיסי האשראי
חברת כרטיסי האשראי כאל, יוצאת במהלך אסטרטגי להחזיר את כרטיס הדיינרס לשוק. כאל, הזכיינית של המותג הבינלאומי "דיינרס קלוב" בישראל, ביחד עם הריבוע הכחול, מעוניינת להגביר את הנפקות הכרטיס המחזיק בנתח של 3.5% בלבד משוק כרטיסי האשראי בישראל.
מטרת המהלך בו הושקעו 5 מיליון שקלים, "להגדיל את מספר הכרטיסים ולהגביר את המכובדות של דיינרס בשוק הסליקה הישראלי", אומרים בכאל.
במסגרת התוכנית יוקמו 4 מועדונים חדשים: מועדון המיועד לחובבי טיסות ולאנשי עסקים, בו יינתן יעניק יחס המרה מועדף לנקודת טיסה, כניסה חינם לטרקלינים בשדות תעופה ועוד. מועדון המיועד לאניני הטעם שיעניק הנחות במסעדות, בצימרים, בגלריות ומוזיאונים ושני מועדונים נוספים שיושקו בעתיד הקרוב ויעסקו בתכנים מעולם אורח החיים הבריא והגאדג'טים.
כאמור, נתח השוק של דיינרס בארץ, קטן במיוחד ועומד על 3.5% משוק כרטיסי האשראי בישראל הכולל כ 5.1 מיליון כרטיסים פעילים. מספר הכרטיסים הפעילים של החברה עומד על 178 אלף, מתוכם 71 אלף כרטיסים שהונפקו באמצעות הבנקים ו 107 אלף כרטיסים חוץ בנקאיים.
הכנסות חברת דיינרס בישראל בשנת 2010 עמדו על 138 מיליון שקל והרווח הנקי הגיע ל 32 מיליון שקל. מחזור העסקאות בכרטיסי האשראי של החברה, עמד על 4.6 מיליארד שקל.