שתף קטע נבחר

"אין צפי למשכורות": עובדי "הרמוניה לבית" הגישו בקשת פירוק

לפי הבקשה, רשת הרהיטים ופרטי הנוי, שמנתה בעבר 30 סניפים, "אינה מסוגלת לעמוד בהתחייבויותיה השוטפות", וחייבת לעובדים ולספקים מאות אלפי שקלים. ביהמ"ש הוציא צו האוסר פעילות בנכסי החברה. בעל המניות בחברה הוא איש העסקים מירן מלכה

100 עובדים ברשת "הרמוניה לבית" הגישו היום לבית המשפט המחוזי מרכז בקשה למנות מפרק זמני לחברה.

 

העובדים ביקשו באמצעות עוה"ד ליזה חדש ותומר דוד למנות לתפקיד המפרק הזמני את עו"ד אורן הראל. "מדובר בחברה המעסיקה כ-120 עובדים, ונכון למועד הגשת בקשה זו, אין צפי לביצוע תשלום השכר לעובדים", נכתב בבקשה. ביהמ"ש הוציא בשלב זה צו האוסר על עשיית פעילות בנכסי החברה.

 

עוד בערוץ הקריירה

 

רשת הרמוניה לבית היא חברה פרטית שנוסדה בשנת 2004, ומנהלת רשת חנויות לריהוט, עיצוב ופרטי נוי לבית. הרשת מונה כיום 13 חנויות בפריסה ארצית לאחר שבעבר מנתה 30 סניפים.

 

הרמוניה לבית (צילום: יובל חן )
הרמוניה לבית(צילום: יובל חן )

העובדים שהגישו הבקשה טוענים כי "החברה איננה מסוגלת לעמוד בהתחייבויותיה השוטפות, מזה תקופה ארוכה לא נכנס מלאי חדש של מוצרים לחנויות , החברה נמצאת במחנק תזרימי, ובשלב זה אין ספק כי משכורות העובדים לא תשולמנה על ידי החברה".

 

העובדים טוענים כי החובות כלפיהם נאמדים במאות אלפי שקלים וככול הידוע להם לחברה עוד חובות נוספים לספקים ונושים שונים. בעל המניות בחברה הוא איש העסקים מירן מלכה, אחיו של איש העסקים אבי מלכה, שהיה בעבר הבעלים של רשת מתאים לי ולפני שנים נכנס להליך פשיטת רגל.

 

העובדים טוענים עוד במסגרת בקשת הפירוק שהוגשה למחוזי בתל אביב כי "החברה חדלת פירעון, היה ולא ימונה לחברה מפרק זמני לאלתר, קיים חשש כבד ומוחשי כי המלאי והציוד בחנויות אשר מפעילה החברה , יילקח תוך חשש לעשיית דין עצמי. בד בבד ראוי לבחון אפשרות לאיתור רוכש באופן מיידי למלאי ולמוניטין הרב אותו צברה החברה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים