רעבים? דברו לשלט: מהיום אפשר להזמין פיצה דרך הטלוויזיה
דומינו'ס פיצה ופרטנר TV השיקו אפליקציה לטלוויזיה שמאפשרת הזמנת פיצה דרך הממיר, גם באמצעות דיבור לשלט. דומינו'ס כבר השיקה ב-2015 אפליקציה כזאת בארה"ב, עבור טלוויזיות חכמות של סמסונג, ופיצה האט בארה"ב מאפשרת הזמנת פיצות דרך נעליים מיוחדות, כגימיק שיווקי
זה מה שהיה חסר לכם בחיים: מהיום אפשר להזמין פיצה דרך הטלוויזיה, באמצעות השלט הרחוק, כולל באמצעות דיבור בלבד. אפליקציה חדשה שפיתחו פרטנר TV ודומינו'ס פיצה מאפשרת הזמנה באמצעות השלט, בלחיצות כפתור וכן באמצעות דיבור חופשי אל השלט.
את "הפקודות" הקוליות לשלט אפשר יהיה לראות על גבי המסך. זה בעצם פיתוח לטלוויזיה של אפליקציית דומינו'ס הקיימת במובייל, דרכה יוצעו הצעות שיווקיות נוספות רק למנויי הטלוויזיה.
יש לכם תלונה על פרטנר או על חברת תקשורת אחרת? כיתבו לנו >>
ואכן, לרגל ההשקה ולרגל חודש המונדיאל נמסר כי תינתן "40% הנחה על התפריט (למעט שתייה, גלידות, קינוחים נבחרים ומעטפות סופרגול מונדיאל), להזמנות שיבוצעו באמצעות ממיר פרטנר TV, ללא הגבלת מספר ההזמנות שיבוצעו בתקופת המבצע, וללא הגבלת כמות".
כדי להזמין כך פיצה, ובהנחה זו, צריך להיות מנוי של פרטנר TV. מחיר למנוי: החל מ-69 שקל בחודש + נטפליקס חינם לחצי שנה (ואחרי זה בתוספת של 40 שקל בחודש). טריפל נמכר במחיר של החל מ-129 שקל בחודש.
נראה שהתחרות בזירת הטלוויזיה וריבוי השחקנים שנחשבים לזולים ומציגים תוכן דומה - מביאה את המתחרות לחפש זוויות ייחודיות. מדובר בגימיק נחמד, אבל בטלוויזיה, התוכן, השירות והמחיר הם המלכים.
פעם ראשונה?
לפי פרטנר מדובר על "האפליקציה הראשונה בעולם שמאפשרת להזמין פיצה מהממיר", אבל דומינו'ס בארה"ב הציגה אפשרות להזמין פיצה דרך הטלוויזיה כבר באביב 2015, כשהודיעה שצרכנים בארה"ב יוכלו להזמין דומינו'ס פיצה דרך הטלוויזיה החכמה של סמסונג, באמצעות אפליקציה ייעודית.
ההבדל הוא שפרטנר מציעה הזמנה דרך הממיר ב"ממשק ייחודי שפותח עבור ממירי פרטנר TV, הצפוי לשמש מודל לפיתוח ממשקי טלוויזיה נוספים בחו"ל עבור דומינו'ס פיצה העולמית".
עולם הזמנת הפיצה מאופיין בחידושים טכנולוגיים, שכן זו הזמנה שטבעי שתיעשה אונליין ותחום הקניות דרך טלוויזיות חכמות נמצא כרגע בנסיקה. המתחרה של דומינו'ס, פיצה האט, מפעילה כבר זמן מה הזמנה באמצעות בּוֹט, שעובדת בכל הפלטפורמות, אבל בלי אפשרות להזמנה בדיבור.
בארה"ב פיצה האט השיקה "הזמנה דרך נעליים": סניקרס, שמאפשרות הזמנת פיצה בלחיצת כפתור דרך בלוטות'. בניגוד להזמנה דרך הטלוויזיה של דומינו'ס, הנעליים האלה הן גימיק שיווקי בלבד.
לפרטנר TV יש כ-77 אלף מנויים והיא עושה שימוש בממירי אנדרואיד TV. לפי דומינו'ס, יותר מ-72% מההזמנות של לקוחות החברה נעשות באמצעות אתר האינטרנט שלה ובאמצעות האפליקציות למובייל, "כך שההתרחבות לתחום ה-T-Commerce (מסחר דרך טלוויזיה) היא המשך טבעי לאסטרטגיית ההובלה הדיגיטלית של החברה", כך נמסר. הממשק הטלוויזיוני כולל כל מה שמציעה האפליקציה של החברה לסלולר, כולל אופציה למעקב אחרי הפיצה והזמנת פיצה בקליק אחד על הכפתור ללקוחות חוזרים שיש להם הזמנה קבועה.
עוד נמסר בהודעה לעיתונות, כי "ממשק ההזמנה בפרטנר TV מאפשר חסימה באמצעות קוד סודי, במטרה למנוע הזמנות לא רצויות. בכל הזמנה שתתבצע באמצעות הטלוויזיה, יקבל הלקוח הרשום באפליקציה SMS לאישור וקוד הזמנה לסלולר, כאמצעי בקרה נוסף שבלעדיו לא ניתן להשלים את התהליך. אמצעי התשלום מוגדר על ידי המשתמש בשימוש ראשון באפליקציה, או באמצעות התחברות לשם משתמש קיים (למשתמשים קיימים באפליקציה למובייל). השירות יסופק בהתאם לתנאי שירות משלוחי דומינו'ס פיצה וזמינותם". כן נמסר כי "לקוחות בעלי שלט רגיל המעוניינים להחליפו לשלט Bluetooth קולי, יכולים לעשות זאת ללא עלות, ברישום באתר פרטנר".