שתף קטע נבחר
 

סיילספורס קונה את Datorama מת"א ביותר מ-800 מיליון דולר

החברה פיתחה טכנולוגיה לאופטימיזציית קמפיינים פרסומיים, שמאפשרת לגורמי שיווק ופרסום לקבל תובנות מהירות על יעילות הקמפיין, וגייסה עד כה כ-50 מיליון דולר

אקזיט ישראלי ענק: חברת סיילספורס הודיעה שתרכוש את דאטורמה (Datorama) ביותר מ-800 מיליון דולר. החברה הישראלית, שנוסדה ב-2012, פעילה ב-17 ערים בעולם, אך מרכז הפיתוח שלה יושב בישראל.

 

מטה ההנהלה נמצא בניו יורק, והחברה מחזיקה במשרדים גדולים נוספים בטוקיו ובלונדון. עד כה היא גייסה כ-50 מיליון דולר משורה של קרנות מובילות, בהן 'לייטספיד' ו'אינוביישן אנדוורס'.

 

לכתבות נוספות בערוץ הקריירה

 

רפי כהן ורן שריג, מייסדי דאטורמה (צילום: עמית שעל)
אפי כהן ורן שריג, מייסדי דאטורמה(צילום: עמית שעל)

החברה פיתחה טכנולוגיה לאופטימיזציית קמפיינים פרסומיים, שמאפשרת לגורמי שיווק ופרסום לקבל תובנות מהירות על יעילות הקמפיין. המוצר של דאטורמה נועד לפתור בעיה משמעותית של מנהלי שיווק: מחלקות שונות בחברות עובדות עם כלים ותוכנות שונות, וקשה לאחד את כל המידע הזה לכדי לתובנות. הפלטפורמה של דאטורמה מאפשרת ללכד את המידע ולשאוב אותו אל כלי השיווק שלה, ולייעל משמעותית קמפיינים.

 

ב-2017 הכפילה החברה את מצבת כוח האדם שלה ואת הכנסותיה. הצמיחה בגודלה לא נבעה מגיוס כספים, אלא משיפור בתוצאות העסקיות והרחבת הפעילות למדינות נוספות. בדאטורמה מעריכים שבקרוב יגיעו ליעד של מכירות ב-100 מיליון דולר בשנה. בנוסף, צפויה החברה להרחיב את קו המוצרים שלה באופן משמעותי, מה שיאפשר לה גישה לערוצי שיווק נוספים.

 

החברה עברה לאחרונה למשרדים במגדלי אלון החדשים, סמוך לדרך השלום בת"א. היא שכרה את קומות 10 ו-11 במבנה, בשטח כולל של 3,000 מ"ר. החוזה נחתם לחמש שנים עם אופציה לחמש שנים נוספות, בדמי שכירות של חמישה מיליון שקל בשנה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים