שתף קטע נבחר

הולכים על זול: מקומות חדשים בארץ

זה לא שלא נפתחו מסעדות, אבל הכיוון ברור: מגמת המקומות הזולים נמשכת - שלוש פיצריות חדשות בארץ ועוד אחת בדרך, בורקס בשוק הכרמל, בר עם אוכל בפתח תקווה, וגם: מה פותחים במקום ה"זו ביזו" בבן יהודה בתל אביב ומה יש שם לאכול ב-15 שקלים?

בתוך הסערה שעוברת בימים אלה על עולם הקולינריה, בשל ההיטל הרטרואקטיבי על מבקשי מקלט מחד, והגירוש הצפוי מאידך, המצטרפים לקשיים האובייקטיבים שחווה הענף, נראה שאין מקום, בשלב זה, למסעדות חדשות, מושקעות, מפוארות ויקרות, על המפה הקולינרית. רק בחודש האחרון הודיעו על סגירה לא מעט מסעדות, ובהן מסעדת "גריג" בתל אביב (שנסגרת אחרי שנתיים), מסעדת "אורנה ואלה" מרחוב שינקין בתל אביב (שנסגרת אחרי 25 שנה) ומסעדת "צ'רלי צ'ק פוינט" מיהוד (שנסגרת אחרי 11 שנה). 

 

ולא, זה לא אומר שלא נפתחות מסעדות - רק בחודש האחרון נפתחו כ-50 מסעדות ודוכני אוכל ברחבי הארץ, בהחלט מספר יפה לתקופה סוערת, אבל שימו לב למגמה - כמעט ולא תראו פתיחות גרנדיוזיות כדוגמת מסעדת "טופולופומפו" בתל אביב או "קלארו" במתחם שרונה. מה שכן תראו זה יותר ויותר מסעדות זולות, דוכני אוכל מהיר (ואת זה הבינו גם השפים הגדולים - שם נמצא הכסף) ומסעדות "אמצע" - כאלה שלא הושקעו מיליונים רבים בפתיחתן וגם המנות מתומחרות בהתאם.

 

לפניכם המקומות החדשים שנפתחו בארץ, ושאותם אתם אולי עדיין לא מכירים.

 

ביר גארדן

לא מתנצלים: איך פתחו בעלי הביר גארדן מרחוב דיזנגוף בתל אביב סניף נוסף במקום הכי לא צפוי? "אנחנו לא רואים שום סיבה שהקהל באזור השרון יסע עד תל אביב בשביל לקבל את אותו המוצר שאפשר לקבל פה באזור הנוחות שלו, באזור מגוריו", אומר אורי עבדת, מבעלי קבוצת ה"ביר גארדן", שפתחו סניף שני לבר שלהם בקניון G כפר סבא. צפו בוידיאו בראש הכתבה.  

 (צילום: אנטולי מיכאלו) (צילום: אנטולי מיכאלו)
(צילום: אנטולי מיכאלו)

 (צילום: אנטולי מיכאלו) (צילום: אנטולי מיכאלו)
(צילום: אנטולי מיכאלו)

ויצמן 207, מתחם G כפר סבא, 09-9539631, ראשון-חמישי, שבת 2:00-18:00, שישי 2:00-12:00, לא כשר

 

שיק שאק שוק

בחלל שאכלס בעבר את הבר הטרנדי "זו ביזו", שהיה שייך לקבוצת ה"בנדיקט" (והשף דייויד פרנקל מ"פרונטו" חלש על המטבח שלו), נפתח בימים אלה מקום חדש שמתכנן להביא לרחוב בן יהודה בתל אביב מטבח ישראלי שמח. המקום שייך לגיא בר לב ולקבוצה שהקימה את החמארה היוונית בשוק הכרמל (הבניין כרגע בשיפוץ מקיף, המסעדה יצאה לחופשה עד תום השיפוץ).

 

תפריט ההרצה מציע מנות תחת הכותרת "שיק", אותן אפשר להזמין כל אחת בנפרד תמורת 15 שקלים כמו סלט תפוחי אדמה, סלט קישואים עם ביצה קשה, חציל עם סומק או מסבחה חומוס וכרובית. כל מנה כזאת היא 100 גרם ותמצאו שמונה מנות כאלה. ושימו לב לזה - אם תזמינו את כל השמינייה כחלק מדיל "פותחים שולחן", שעליו בנוי כל הקונספט של המקום, תשלמו 89 שקלים לתשע מנות (המנה התשיעית היא מנת הפתעה שיוצאת מהמטבח), כך שבסופו של דבר שילמתם פחות מ-10 שקלים לכל צלוחית כזאת. יש בתפריט גם מנות "שאק" כמו מחבת תפוחי אדמה בבישול ארוך עם בצל (32 שקלים) או מסחאן - פיצה מרגריטה עם בצל מקורמל (44 שקלים). בגזרת מנות "השוק" התפריט מציע מנות דגים כמו מוסר ים ברוטב חריף אש (64 שקלים).

 

בן יהודה 186 תל אביב, 050-6888981‏, שלישי-חמישי 2:00-18:00, שישי-שבת 2:00-10:00, לא כשר

 

עוד כתבות שיכולות לעניין אותך:

Pepo Burekas

מקום חדש בשוק הכרמל שמוקדש כולו לבורקס טורקי במבחר מילויים: החל מתפוח אדמה וגבינה, דרך תרד ועד לשילוב בין תרד לגבינה. כל בורקס מוגש לצד רסק עגבניות, חמוצים וסחוג (17 שקלים) ובתוספת שלושה שקלים - אפשר לקבל כאן גם ביצה קשה שנאפתה בתנור. בגזרת השתייה, מגישים כאן קפה טורקי (5 שקלים), בירה מהחבית, ערק בטעמים וסחלב.

 

חבשוש חיים 32 תל אביב, 03-9307676 ראשון-חמישי 24:00-9:00, שישי 16:00-9:00, לא כשר

 

חומוס נחמן

אחרי שכבש את אזור זיכרון יעקב, "חומוס נחמן" מגיע לעיר הגדולה עם סניף ראשון ב"שרונה מרקט" בתל אביב. המקום שייך לרונן רביב ולאביב נחמן, שהחיפוש אחר החומוס הטוב בארץ הפך עבורם לתחביב ספורטיבי במיוחד, שבסוף גם תורגם לביזנס של ממש. 

מגיע לכבוש את העיר הגדולה. "חומוס נחמן" (צילום: סופגי) (צילום: סופגי)
מגיע לכבוש את העיר הגדולה. "חומוס נחמן"(צילום: סופגי)

מלבד החומוס, שצבר קהל מעריצים מאז שנפתח הסניף הראשון, מגישים במקום גם פריקסה, חומוס ופלאפל, מסבחה, מאפים במילויים שונים, חורשט סבזי, סלטים, קינוחים ומנת ספיישל שמתחלפת מדי יום.

 (צילום: סופגי)
(צילום: סופגי)

מנת חומוס קומפלט עם חציל, מטבוחה וביצה תעלה לכם כאן 35 שקלים, ואילו על מסבחה תשלמו 28 שקלים; מאפה שאויש במילוי כרובית וטחינה יעלה לכם 29 שקלים, ובמילוי שורט ריב מפורק עם חציל, טחינה וגרגירים - תשלמו 45 שקלים.

 

קלמן מגן 3 (שרונה מרקט) תל-אביב, 03-6524447, ראשון-חמישי 22:00-9:00, שישי 17:00-8:00, שבת 23:00-9:00, לא כשר

המייסדים 37 זיכרון יעקב, 054-5544760, שני-חמישי 22:00-09:00, שישי-17:00-08:00, שבת - סגור. כשר

 

Sabba & 300 rabbits

עומר מילר לא עוצר: שבועות ספורים אחרי פתיחת הסניף הרביעי לרשת ההמבורגרים "סוסו אנד סאנס" ביפו, הוא פותח פיצרייה שכונתית - כך הוא מגדיר אותה - בה הוא מגיש פיצות עגולות בגודל אחיד שעשויות מבצק בלתי נשכח (שוב, כהגדרתו), שפיתח עבור המקום הפיציולו רענן נוסל.

מעל הבצק הזה נערמות תוספות בלתי שגרתיות שכל סועד מוזמן לבחור לפי טעמו האישי מהוויטרינה שבמקום שכוללת: שום קונפי, כרובית, סילאן, מוצרלה מעושנת, צ'דר, כרישה, בצלים כבושים ועוד.

עושה שכונה. הפוסט שהעלה מילר לחשבון האינסטגרם שלו (צילום: מתוך חשבון האינסטגרם של עומר מילר)
עושה שכונה. הפוסט שהעלה מילר לחשבון האינסטגרם שלו(צילום: מתוך חשבון האינסטגרם של עומר מילר)

רוטשילד 9 תל אביב, לא כשר

 

Camilla pizza

"קמילה פיצה" הוא סטודיו לפיצות בוטיק שנפתח לפני חודש ביבנה, ובין היתר הוא מספק לתושבי האזור גם פיצה ברזילאית במשלוח. מי שאחראי על הפיצות כאן הוא מאור פרנק - שבשנות ה-70 היה הבעלים של פיצה "רימיני" האגדית - אותן הוא אופה בטאבון עצים ענק, שמעניק טעם וארומה מיוחדים לבצק.

 

לצד הפיצה הרגילה עם התוספות הסטנדרטיות (64 שקלים לפיצה מרגריטה) מציעים כאן גם פיצות גורמה כמו פיצת "ארבע גבינות" עם מוצרלה, גאודה מעושנת, גורגונזלה ומוצרלה באפלו (89 שקלים); פיצה "קפטוסה" עם חצילים על הגריל ופלפלים מעושנים; פיצה עם גבינת ברי, משמשים ואגוזי מלך; ופיצה עם גבינת גורגונזולה וריבת תאנים (89 שקלים). עוד בתפריט:  פיצות מתוקות בסגנון ברזילאי: פיצת נוטלה ותותים או פיצת בננות מקורמלות (79 שקלים), ופיצת רומיאו וג'וליאט עם ריקוטה וריבת תאנים (79 שקלים).

 

את הפיצות אפשר לקבל כשהן עבות, בינוניות או דקות (מאסה מדיה, מאסה פינה ומאסה גרוסה), וכולן מגיעות בגודל אחיד ומחולקות לשמונה סלייסים.

 

משלוחים ביבנה והסביבה, 054-4900016, ראשון-חמישי 22:00-14:00, חלבי כשר ללא תעודה

 

Pizza Pablo

פיצרייה חדשה הקרויה על שם סוחר הסמים הקולומביאני המוכר, פבלו אמיליו אסקובר, ובה מציעים פיצה בסגנון קולומביאני, כמובן. המקום שייך לאלון אברהם, הבעלים של המסעדה האסייתית "קינובו" שבנס ציונה. הוא מציע כאן פיצה עם 100% מוצרלה של מחלבת "עברי", פיצה עם נקניקיות צ'וריסוס, פיצה עם לימון כבוש וגוואקמולי, פיצה עם ברזאולה ופפרוני ופיצה קוקאינה עם כמהין (45 שקלים לפיצה אישית ו-88 שקלים לפיצה משפחתית).

 

בנוסף, תוכלו לטעום כאן פיצה מבצק ורוד, פיצה מבצק שחור וגם פיצה "אורו", שהיא כנראה הפיצה היקרה ביותר בארץ ומחירה 200 שקלים. היא כוללת רוטב שמנת, מחית כמהין, פטריות פורצ'יני וקוויאר שחור, ואם כל זה לא מספיק - גם מצופה בעלי זהב 24 קראט(!). את הארוחה תוכלו לקנח בעוד פיצה, רק שהפעם היא תתכסה בתוספות מתוקות.  

  (צילום: יח"צ) (צילום: יח
(צילום: יח"צ)
 

כל הפיצות מגיעות בכמה גדלים: סולו ליחיד (34 שקלים), פמיליה (65 שקלים) שהיא המשפחתית הסטנדרטית, ופיצה קרטל (74 שקלים) שהיא פיצה ענקית. יחד עם הפיצה מגיעים גם ארבעה רטבים: קטצ'ופ בננות; אסקו ברביקיו; פסטו בסטו ורוטב באנרו ירוק חריף.

פיצה עם קוויאר בציפוי זהב 24 קראט כבר טעמתם? Pizza Pablo (צילום: יח"צ) (צילום: יח
פיצה עם קוויאר בציפוי זהב 24 קראט כבר טעמתם? Pizza Pablo(צילום: יח"צ)

לחובבי אתגרים, במקום מתקיימת תחרות אכילת הפיצה החריפה, שמי שמצליח לסיים אותה - לא משלם על הארוחה, אבל היזהרו, זו פיצה עם פלפל קרולינה ריטר המדורג בתור אחד מארבעת הפלפלים החריפים ביותר בעולם.

 

הפטיש 5 נס ציונה, 08-6671229‏, ראשון-חמישי, שבת 23:00-12:00 שישי 17:00-12:00, לא כשר

 

אטמוספירה

מסעדת בשרים כשרה ובית לאירועים שכולל בריכה, אותה פתחו הבעלים של בר היין האשדודי, "וינו דל מאר". מדובר במקום ענק שממוקם על הגג ובו בר מעוצב ו-170 מקומות ישיבה. על המטבח אמון השף ירון בן חמו, ובתפריט תמצאו מנות כמו סביצ'ה וייטנאמי "קצוץ על הסכין"; "כבד אווז מרקש" המוגש על עוגיית שבקייה מרוקאית; לחמניית באו עם נתחי שפונדרה בבישול ארוך, המבורגר ונתחי פריים ריב שעוברים יישון במקום ועוד.

מעשנים באשדוד. אטמוספירה (צילום: יח"צ)
מעשנים באשדוד. אטמוספירה(צילום: יח"צ)

ישנה אפשרות להזמין גם עשרה טאפאס ב-159 שקלים, שיוגשו לצד לחם הבית לארוחת שרינג אופנתית ולא מחייבת. בין השעות 20:00-17:00 יש במקום happy hour שכולל 1+1 על היינות, הקוקטיילים וגם - בירה מהחבית.

 

ז'בוטינסקי 29 אשדוד, 1-700-707-918‏, ראשון-רביעי 24:00-12:00, חמישי 01:00-12:00, שישי 17:00-10:00, שבת 01:00-21:00, כשר

 

צ'ופסטיקני

מסעדה חדשה שנפתחה לפני שבוע בעפולה, ומציעים בה שילוב בין מנות מהמטבח המקסיקני למנות מהמטבח האסייתי עם הנגיעות ים-תיכוניות.

אסייתית בסגנון ים-תיכוני. "צ'ופסטיקני" (צילום: מרט רמפל) (צילום: מרט רמפל)
אסייתית בסגנון ים-תיכוני. "צ'ופסטיקני"(צילום: מרט רמפל)

המקום שוכן במרכז העיר, סמוך לפיצה "רימיני" המפורסמת ומגישים בו מוקפצים (36-34 שקלים), טורטיות (29 שקלים), כריכים בבגט או בג'בטה (25- 35 שקלים) נאצ'וס, סלטים אסיתיים (36-28 שקלים) ונשנושים "בקטנה" כמו אגרול (14 שקלים לשתי יחידות) ושניצלונים (22 שקלים ל-8 יחידות). אם לא די בכך, יש במקום גם המבורגר שעולה עשרה שקלים.

 

הנשיא ויצמן 19 עפולה, 04-6063939, ראשון-רביעי 24:00-12:00, חמישי 3:00-12:00, מוצ"ש-3:00, כשר

 

Babam

טרנד העישון הגיע גם לאשדוד עם מעשנה חדשה שפתח ערן הסל, איש אוכל שברזומה שלו למעלה מ-20 שנות ניסיון בעולם המסעדנות. במקום החדש שלו הוא מעשן בשר בשיטה המסורתית עם עץ טבעי (אבוקדו או קלמנטינה).

הסל. שומר על המסורת (צילום: יח"צ)
הסל. שומר על המסורת(צילום: יח"צ)

בגזרת המעושנים תמצאו כאן פסטרמה מעושנת חמה, אסאדו, אנטרקוט מעושן, חזה אווז, מרק גולש מעצמות מעושנות ואפילו המבורגר מעושן. מלבד הבשר המעושן, מציע הס גם מנות גריל לצד תפוח אדמה מדורה. בימי שישי המסעדה סגורה ובמקום מתקיימות סדנאות עישון.

 

שדרות ירושלים 12 אשדוד, 08-8637070‏, ראשון-חמישי 24:00-12:00, מוצ"ש-24:00, כשר

 

באסטייה

בסוף השבוע האחרון נפתחה להרצה מסעדתה החדשה של השפית שרון גבאי, שאחראית על הקונספט הקולינרי של המקום. אליה חברו שלושה שותפים מעולם העסקים: ניר לוז, דור קידר ועדי אורן. התפריט במקום מציע מנות מהמטבח הים-תיכוני, ולצידן מוגשים ערק או בירה. בנוסף, יש כאן בר ישיבה שאמור לגרום לסועדים לשכוח לכמה רגעים שהם נמצאים באמצע קניון.

 

התפריט מציע פרשנויות לאוכל המוכר כמו פרנה עם פלפל צ'ומה; עראייס ותבשיל מפתול מהמטבח הערבי שמכיל פתיתי פריקה, ירקות שורש ובשר. בנוסף, אפשר יהיה למצוא שם תבשיל שפונדרה; חומוס שמיוצר במקום עם קונפי שום או קונפי שרי; סלייסים של אנטרקוט; ממולאים טבעוניים וסיגר במילוי מרציפן. בקיצור, תמהיל שיבטיח מקום סקסי לצעירים שמבינים באוכל, במיקום מפתיע ולא שגרתי.

  

המלאכה 2 (קניון רננים) רעננה, 09-9739000, ראשון-חמישי 23:00-10:00, מוצ"ש-23:00, כשר

 

שונרא

מקום חדש של חבורת ה"ביר בזאר" שנפתח בתל אביב, במקום בו פעל בעבר "מזנון געצל". בתפריט של המקום החדש תמצאו מנות בוקר מגוונות כמו טריו פנקייקס; סלט חלומי; קרואסון חזה אווז; לביבות בטטה וגזר; פיתה ביס סביח ועוד.

מנות בוקר מגוונות. "שונרא" (צילום: נורית גורן ויובל אלפנט)
מנות בוקר מגוונות. "שונרא"(צילום: נורית גורן ויובל אלפנט)

עבור מנת בוקר אחת תשלמו 17 שקלים, ועבור שלוש מנות בוקר - 45 שקלים. בערב מחיר המנות עולה במקצת, ומנה אחת תעלה לכם 22 שקלים, בעוד על שלוש מנות תשלמו 55 שקלים.

 

לצד מנות הבוקר, תפריט הערב כולל גם פטריות ממולאות, שרימפס מרינייר, קונוס קלמרי, שיפוד ים ומנות נוספות. בגזרת השתייה מציעים במקום בירות וקוקטיילים (25 שקלים).

 

רבי מאיר 21 תל אביב, ראשון-חמישי 1:00-8:30 שישי 18:00-8:00 מוצ"ש-1:00

 

Avramento

מעדנייה חדשה בבת ים שפתח ששי טרמין, שלסבו הייתה בשנות ה-70 מעדנייה מפורסמת בשדרות ירושלים ביפו. במעדנייה תוכלו לרכוש מגוון עשיר של זיתים, דליקטסים, גבינות, מוצרי מעדנייה איטלקיים כמו קמחים ופסטות, חלוות, ממרחים טורקים וגם דגים מלוחים ומעושנים, אוזו מיוון ועוד.

מטורקיה ויוון באהבה. Avramento  (צילום: רינת טרמין ) (צילום: רינת טרמין )
מטורקיה ויוון באהבה. Avramento (צילום: רינת טרמין )

בנוסף, מגישים כאן שתייה קלה וכריכים עם גבינות ודגים שנארזים בתוך לחמניות מוארכות (25 שקלים לכריך), וגם פלטות של גבינות וזיתים.

 (צילום: רינת טרמין) (צילום: רינת טרמין)
(צילום: רינת טרמין)

הסוללים 7 בת ים, 03-5550232, ראשון-חמישי 19:00-7:00, שישי 15:00-7:00, כשר

 

Tatti TLV

קבוצת Tatti מגיעה לתל אביב, ופותחת את בית הקפה-בייקרי Tatti TLV בקניון TLV Fashion Mall. בשלב הראשון, המקום יעבוד בקונספט של בייקרי ויציע שירותי טייק אווי בלבד. בשלב השני, ייפתח גם בית הקפה שבו יוגשו, בין השאר, גם ארוחות בראנץ'.

 

TLV Fashion Mall

 

טרטוריה

בכיכר דיזינגוף המתחדשת נפתחה טרטוריה חדשה המציעה קלאסיקות מהמטבח האיטלקי: פסטות, פיצות וגם מנות ראשונות וסלטים. על פתיחת המקום אחראים עודד תמיר, ארז אביב ודן גולדשמיט.

 

בן עמי 11 תל אביב, ‏052-8622006‏

   

‏‏‎St. Urban wine bar‎

בר יין חדש שנפתח בתוך המלון הסקוטי שלחופי הכנרת. הבר ממוקם בתוך מרתף עתיק מהמאה ה-19, ששימש בעבר כמרתף היין של המלון. מי שאחראים על היוזמה הם שני חברים, עומרי יצחק - סומלייה בוגר West בלונדון, ודניס בודסוב - יזם, יינן והמוח העסקי שמאחורי הבר.

המלון הסקוטי, טבריה ()
המלון הסקוטי, טבריה
 

המקום אינו גדול וכולל 20 מקומות ישיבה בפנים, ויש בו גם אזור ישיבה חיצוני במרפסת דק עם 20 שולחנות נוספים. תפריט היין אינו יומרני, וכולל בסך הכול 30 סוגי יין הנמכרים בבקבוק, כשבכוסות אפשר לשתות כאן חמישה סוגי יין לבנים, 5 סוגי יין אדומים, מבעבע אחד, רוזה אחד ויין קינוח אחד (45-30 שקלים לכוס). כל היינות כאן הם ישראלים בלבד, והמבחר שלהם מתחלף מדי שלושה חודשים מתוך ניסיון להציע תפריט מהודק ומדויק שמתאים לכל עונה.

 

בנוסף, בקרוב יפעל כאן מטבח קצה קטן ממנו יצאו מנות קטנות ואיכותיות של גבינות מהמחלבות המקומיות ונקניקים תוצרת ח"ול, סלמון כבוש, עלי גפן ואנטיפסטי.

 

המלון הסקוטי, 052-4562504‏, שני-חמישי 24:00-17:00, שישי-שבת 24:00-12:00, לא כשר

 

Momo

קיטצ'ן בר חדש שנפתח בחיפה, ועל המטבח שלו מופקד השף ליאור משה ("וינו סוקה"). את המקום פתחו יוחאי אסולין, מושיק שלומי, יוראי כהן וירון מדינה. 

 

מלבד תפריט האוכל המגוון שמוצע כאן וכולל מנות שרינג בגודל בינוני כמו מעורב דגים (64 שקלים), סביצ'ה מוסר ים (54 שקלים), סיגר טלה עם טחינה קארי (45 שקלים) ועראייס (62 שקלים), יש כאן גם קינוחים מושקעים של תום יצחקי, ותפריט קוקטיילים עשיר במיוחד.

 

אחי אילת 7 קרית חיים, 054-3090420‏, ראשון-שבת 2:00-19:00, לא כשר

 

המטבח

בר אוכל חדש שנפתח לפני שבועיים ב"יכין סנטר" בפתח תקווה. המקום שייך לבעלים של הבר Jackie O - ליאור כהן ותום קאופמן, שהלכו על הקונספט של מטבח פתוח שבו הטבחים מקפיצים את האוכל על מחבתות ואתם זוללים וצופים בהצגה.

במשך היום - מסעדה, ובערב - בר קוקטיילים. "המטבח" (צילום: יח"צ) (צילום: יח
במשך היום - מסעדה, ובערב - בר קוקטיילים. "המטבח"(צילום: יח"צ)

בצהריים "המטבח, מציע תפריט עסקי שכולל מבחר מנות קטנות (מנה אחת - 15 שקלים, שלוש מנות - 39 שקלים, חמש מנות - 59 שקלים), ומנות עיקריות המוגשות עם "קטנה" אחת, תוספת לבחירה ושתייה קלה. בין העיקריות שבתפריט תמצאו קציצות ברוטב מזרחי (65 שקלים), שווארמה פטריות (49 שקלים), המבורגר (59 שקלים) וקבבונים (59 שקלים). יכמו כן, יש כאן מבחר מנות "מיוחדות" כמו פרנה קורנדביף (52 שקלים).

 (צילום: יח"צ) (צילום: יח
(צילום: יח"צ)

בערב, האורות במקום מתעמעמים והמקום הופך לבר עם אותן המנות הקטנות והגדולות יותר כמו סביח פתוח (42 שקלים) וצ׳יפס בטטה (35 שקלים). את הקוקטיילים שמציעים במקום הלקוח מוזמן להרכיב בעצמו על פי טעמו האישי. בהמשך, ייפתח בימי שישי בופה, ובינתיים אפשר ליהנות כאן מ-happy hour שמתקיים בין השעות 20:30-19:00, במסגרתו ניתנת 30% הנחה על תפריט האוכל ויש מבצע של 1+1 על כל הבירות.

 (צילום: יח"צ)
(צילום: יח"צ)

לשם 7 פתח תקווה, 03-7319050, ראשון-חמישי 16:00-12:00, 24:00-19:00, שבת24:00-19:00, כשר

 

The Cheesecake factory

מותג העוגות האמריקאי מגיע לצפון, ופותח סניף נוסף בקריון שבקרית ביאליק. הסניף החדש מצטרף לסניף הראשון של המותג שנפתח בקניון שרונים.

בסניף החדש יימכרו 14 סוגים שונים של עוגות, ביניהן עוגת הגבינה המקורית, עוגת הגבינה Red velvet, עוגת טוקסידו, עוגת Italian cream, עוגת Blackout ועוד.

עכשיו גם בצפון יוכלו לזלול את עוגות הגבינה הניו יורקיות. The Cheesecake factory  (צילום: יח"צ) (צילום: יח
עכשיו גם בצפון יוכלו לזלול את עוגות הגבינה הניו יורקיות. The Cheesecake factory (צילום: יח"צ)

פרוסת עוגה תימכר במקום ב-30 שקלים, ועוגות גדולות יימכרו בטווח מחירים שנע בין 220-100 שקלים. בשנה הקרובה צפויים להיפתח שבעה סניפים נוספים של הרשת בפריסה ארצית.

 (צילום: יח"צ) (צילום: יח
(צילום: יח"צ)
 

הקריון דרך עכו 192, קרית ביאליק

  

Tipsy scoop

חנות אינטרנט חדשה שמציעה, לראשונה בארץ, גלידה עם אלכוהול של המותג האמריקאי "טיפסי סקופ". לרגל עליית המותג לארץ, הוקם מפעל כחול-לבן לייצור גלידות כשרות שטעמן הותאם במיוחד לחך הישראלי. ההזמנה של הגלידה נעשית בחנות האינטרנטית, וההספקה היא עם שליח עד בית הלקוח (בשלב הזה המשלוחים הם לאזור גוש דן בלבד).

גלידה עם אלכוהול בשליחות עד הבית (צילום: יח"צ) (צילום: יח
גלידה עם אלכוהול בשליחות עד הבית(צילום: יח"צ)

הגלידות מגיעות בטעמים כמו תותים עם סנגריה לבנה, וניל וברבן, עוגת וניל עם דובדבני אמרנה, סורבה מנגו עם מרגריטה קלאסית, שוקולד קרמל מלוח ווויסקי, סורבה מלון עם אוזו וקפה פטרון עם ליקר אגוזי לוז. הגלידות מגיעות באריזה במשקל של 400 גרם, כשמחיר האריזה הוא 48 שקלים ומינימום הזמנה כוללת שלוש אריזות.

 

להשיג באתר Tipsy scoop

  

So french so food

כבכל שנה, בשש השנים האחרונות, יתקיים השבוע (בין התאריכים 8-5 בפברואר), שבוע הקולינריה הצרפתית, ולכבוד כך יגיע לארץ 17 שפים צרפתיים עטורי כוכבי מישלן, שיתארחו ב-13 מסעדות וקונדיטוריות ברחבי הארץ (תל אביב, ירושלים, חיפה, טבריה, באר שבע, זיכרון יעקב ונצרת).

 

השנה השבוע הזה יוקדש לאזור איל דה-פרנס שבצרפת, כמובן, ובראש משלחת השפים שיגיעו ארצה יעמוד השף הראשי של ארמון האליזה ונשיא עמותת הטבחים של הרפובליקה הצרפתית - גיום גומז.

 

במסגרת אירועי שבוע הקולינריה הצרפתית, יועברו כיתות אמן לנערי "בית דרור" (מרכז חירום טיפולי לנערים ונערות להט"בים), ולנשות "סלעית" (תוכנית לטיפול בנשים הלכודות במעגל הזנות). את הסדנאות הללו יעבירו השף גומז יחד עם השף דן אבולקר (השף של שגרירת צרפת בישראל) במעון הרשמי של שגרירות צרפת בישראל.

השפית פלורה מיקולה שמתארחת אצל חיים כהן ב"יפו תל אביב" (צילום: יח"צ)
השפית פלורה מיקולה שמתארחת אצל חיים כהן ב"יפו תל אביב"(צילום: יח"צ)

בנוסף, במסגרת אירועי השבוע השפית פלורה מיקולה (Flora Mikula), בעלת שתי מצנפות גו-מיו, תתארח במטבח של השף חיים כהן ממסעדת "יפו תל אביב", והשפית רוגי דיה (Rougui Dia) תתארח ב"אואזיס" של השפית רימה אולברה.

מנה של השפית פלורה מיקולה (צילום: יח"צ)
מנה של השפית פלורה מיקולה(צילום: יח"צ)

בנוסף, השף פרדריק סימונין (Frédéric Simonin) בעל כוכב מישלן ושלוש מצנפות גומיו ממסעדת Frédéric Simonin, יתארח במטבח של השף קובי בכר במסעדת Roof top שבמלון ממילא. השף תיירי ברטון (Thierry Breton), בעל שתי מצנפות מגומיו, ממסעדת Chez Michel, Chez Casimir ו-La Pointe du Grouin בפריז, יתארח במסעדת "מונא" של השף איתמר נבון.

 

 (  )
  

Good morning sunshine by Benedict

"גוד מורנינג סאנשיין" הוא הבייקרי החדש מבית קבוצת "בנדיקט", שיפתח בחודש מרץ בהרצליה. מדובר בבייקרי ומעדנייה, שיציעו מאפים מתוקים ומלוחים, מאפים ללא גלוטן, למעלה מ-20 סוגי לחמים, מיני לחמניות, חלות ומוצרים בייצור עצמי כמו ריבות וממרחים.

(צילום: יח"צ) (צילום: ניוז) (צילום: ניוז)
(צילום: יח"צ)

לצד אלה, יוגשו כאן גם ארוחות בוקר מוכנות ומהירות לאכילה במקום או בטייק אווי, וגם כריכים מוכנים, סלטים טריים וארוזים, מוזלי, משקאות על בסיס שוקולד וקפה על שלל סוגיו.

אלתרמן 42, הרצליה

 

פיאצה ירמיהו

רחוב דיזינגוף בתל אביב הופך לאיטו לאיטליה הקטנה עם פתיחתו של סניף נוסף של "פיאצה", הפעם בחלק הצפוני שלו - במפגש הרחובות שבין דיזינגוף וירמיהו.

  

סיטי מרקט

סניף נוסף של "סיטי מרקט" צפוי להיפתח במקום שבו שכנה בעבר מסעדת "צ'יריפום" של השף אבי לוי, שנסגרה ממש לא מזמן. בסניף החדש אפשר יהיה לרכוש מצרכים לבית ולמשרד, וגם אוכל טרי: מרקים, כריכים, סלטים בהרכבה עצמית וטוסטים במחירים אטרקטיביים.

אחד העם 29 תל אביב

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יח"צ
שלוש פיצריות בארץ ועוד מקומות חדשים
צילום: יח"צ
מומלצים