שתף קטע נבחר

דילים מיוחדים לוולנטיין

חוגגים אהבה: המסעדות שמציעות לכם ספיישלים שווים באמת לוולנטיין

ה-14 בפברואר, אחד הימים הכי רומנטיים בשנה מתקרב בצעדי ענק, וכמעט בכל מסעדה, בר או אפילו מלון, יציעו לכם ספיישלים זוגיים מפנקים, קוקטיילים רומנטיים שיהפכו את הערב שלכם לבלתי נשכח ובלונים ורודים בכל פינה.

 

עוד כתבות שיכולות לעניין אותך:

 

במקום להעמיס עליכם עם רשימה ארוכה של מסעדות, בחרנו עבורכם את המקומות שמציעים את הדברים המעניינים והמשתלמים במיוחד, שיגרמו לכם להרגיש כאילו חזרתם אחורה בזמן לדייט השלישי שלכם. יצאנו לבדוק מה מציעים לכם לאכול בוולנטיין.  

חוגגים באהבה, או שלא חוגגים בכלל (צילום: shutterstock) (צילום: shutterstock)
חוגגים באהבה, או שלא חוגגים בכלל(צילום: shutterstock)

 (  )
 

מלגו מלבר

את ערב הוולנטיין הקרוב יחגגו במסעדת השף "מלגו מלבר", בארוחת ספיישלים זוגיים בגווני אדום וכתום. השף מוטי טיטמן רקח תפריט הכולל מרק דגים אדום ושרימפס קריסטל (43 שקלים); מנה של קוביות טונה אדומה (74 שקלים); ניוקי בשר סרטנים (125 שקלים) וחזה ברווז עם פירה ברוטב פונזו ושזיפים (140 שקלים). לצד אלו, יגישו שם גם קוקטיילים בגווני להבה ושמפניית גסרון עם תותים (88 שקלים).

 (צילום: יואב גרין) (צילום: יואב גרין)
(צילום: יואב גרין)

רוטשילד 142 תל אביב, 03-6314214, לא כשר

 

הקומה ה- 11

במסעדה שבמלון "קראון פלזה סיטי סנטר" בתל אביב, יציעו תפריט ספיישל זוגי במחיר של 420 שקלים לזוג. התפריט יכלול שני קוקטיילים לבחירה, שתי מנות פתיחה, שתי מנות ראשונות ושתי מנות עיקריות, ביניהן אוסובוקו טלה בבירה או פילה לוקוס בנוסח בויאבז. לסיום הארוחה יוגש קינוח של פונדו שוקולד עם מבחר מתוקים לטבילה זוגית.

 

מלון "קראון פלזה סיטי סנטר" תל אביב (מגדלי עזריאלי, המגדל המרובע), 03-7774029/ 03-7774073, כשר

 

ביסטרו טשרניחובסקי 6

בביסטרו התל אביבי שבבעלות השף איל מרמלשטין, יחגגו עם תפריט רומנטי במיוחד ועם הופעת ג'אז בהשתתפות הנגנים אלי מגן ועדי רנרט.

 

בין המנות שיוגשו כאן: דג ים צרוב עם סלט אבוקדו ותפוז דם, קרם בזיליקום והדרים (58 שקלים); קלמרי צרוב על קרם חצילים ויוגורט עם עגבניות שרי (52 שקלים); מולים ביין לבן עם עגבניות ופטרוזיליה (58 שקלים) לפתיחה.

 

בעיקריות אפשר יהיה למצוא כאן פאייה פירות ים (130 שקלים); תבשיל לחי בקר ביין אדום לצד תפוח אדמה קריספי ומרמלדת תפוחי עץ (94 שרלים) ועוד. לקינוח יוגשו כאם סמיפרדו פיסטוקים עם פירות יער; טארט שוקולד בלגי וקצפת; קרמה לאטה לבנדר ותותים (42 שקלים) ועוד.

 

טשרניחובסקי 5 תל אביב, 03-6208729, לא כשר

  

206 דגים

במסעדה הוותיקה שבשכונת צהלה בתל אביב, חוגגים את החג הרומנטי במשך שבוע שלם (בין ה-20-14 בפברואר). במהלך השבוע הזה, החל מהשעה 17:00 אחר הצהריים, תוכלו ליהנות מארוחה מלאה הכוללת כוס יין, מנה ראשונה, מנה עיקרית וקינוח ספיישל ב-159 שקלים לסועד.

 (צילום: אפיק גבאי) (צילום: אפיק גבאי)
(צילום: אפיק גבאי)

משה סנה 54 תל אביב, 03-6483030, לא כשר

 

ביסטרו הכובשים

בביסטרו חוגגים את הוולנטיין עם ארוחה זוגית ב-219 שקלים הכוללת מנה ראשונה, שתי עיקריות וקינוח מהתפריט הקבוע של המסעדה. בנוסף, יוצעו בערב זה ספיישלים מיוחדים לחג.

 (צילום: אנטולי מיכאלו)
(צילום: אנטולי מיכאלו)

הכובשים 48 תל אביב, 03-5108555, לא כשר

 

משק ברזילי


במסעדה הטבעונית מציעים ארוחה טבעונית בת ארבע מנות במחיר של 300 שקלים לזוג. הארוחה תכלול שתי כוסות סנגרייה,שני מרקי יינג ויאנג (מרק סלק ומרק ארטישוק ירושלמי), טרין ירקות קלויים ממולא גבינות טבעוניות ופסטו עם פוקצ'ה עשבי תיבול, שתי עיקריות לבחירה ממנות הדגל של המסעדה וקינוח קרמבו זוגי (עוגייה טבעונית עם קרם קפה, קרם אוכמניות ושבבי קוקוס קפואים בציפוי שוקולד).

 (צילום: דניאל לילה)
(צילום: דניאל לילה)

אחד העם 6 תל אביב, 03-5166329, לא כשר

   

מא פאו

במסעדה ההודית מציעים ארוחה זוגית בכמה מסלולים: תפריט שכולל מנות בשר או דגים שמחירם 400 שקלים לזוג, מנה צמחונית שמחירה 350 שקלים או מנה טבעונית שמחירה 300 שקלים לזוג. מלבד המנות העיקריות, כל מסלול כולל מנות "צ'אטני" לפתיחת הארוחה, שתי תוספות לבחירה, קינוח זוגי ושתייה חמה.

 (צילום: אנטולי מיכאלו) (צילום: אנטולי מיכאלו)
(צילום: אנטולי מיכאלו)

נחלת בינימין 59 תל אביב, 03-7739797, לא כשר

החשמונאים 105 תל אביב, 03-7739797, לא כשר

 

אווה סאפי 

במסעדה המרוקאית יגישו ארוחה רומנטית במחיר של 500 שקלים לזוג, שתכלול מנות פתיחה של טחינת הר ברכה, מטבוחה של סוליקה, לחם פרנה אפוי במקום, צלחת חריפים וסלאדה - מגוון סלטי הבית. בהמשך, לכל סועד תוגש מנה ראשונה, עיקרית (יש גם מנה עיקרית זוגית כמו שדרת ספייריבס) וקינוח זוגי של ספינג', עוגיות מרוקאיות או מלבי. הארוחה תכלול גם שתייה קלה וחמה וכוס יין הבית או שמפניה לכל סועד.

 (צילום: דרור עינב) (צילום: דרור עינב)
(צילום: דרור עינב)

השחר 8 תל אביב, 054-2533348, כשר

  

מזקקת מילק אנד האני

במרכז המבקרים של מזקקת הוויסקי הראשונה בישראל, מזמינים את הסועדים לבלות את הערב הרומנטי בסדנת הכנת קוקטיילים: הערב יתחיל בסיור שיכלול גם טעימות ויסקי. בסיום הסיור, תתחיל סדנא בת כשעה וחצי שתאפשר הצצה לעולמו של המיקסולוג - כל זוג יקבל ערכת מיקסולוגים ויכין, בהדרכת המיקסולוג, שלושה קוקטיילים על בסיס תזקיקי הדגל של המזקקה - ג'ין לבנטיני מתובל. מספר משתתפים מוגבל לעשרה זוגות, ומחיר החוויה הוא 299 שקלים לזוג.

 (צילום: יח"צ) (צילום: יח

ההרשמה ב-03-6320491, בפייסבוק של המזקקה או באתר האינטרנט

 

 (  )

איסקנדר

לרגל הוולנטיין, מציעים ב"איסקנדר" ארוחת טעימות על גדות נהר הירדן. מחיר הארוחה הוא 270 שקלים לזוג והיא כוללת מגוון סלטים ופלטת בשרים זוגית במשקל 850 גרם עם צלעות טלה, נתח קצבים, פרגיות ואנטרקוט. לצד הבשר יוגשו גם ירקות קלויים ברוטב צ'ימיצ'ורי, שתי כוסות יין וקינוח.

 (צילום: עדי פרץ) (צילום: עדי פרץ)
(צילום: עדי פרץ)

מתחם רפטינג נהר הירדן גדות, 04-9007020, כשר למהדרין

 

יין ואהבה

כחלק מפרויקט מפת "מסלול היין של הגולן", יקב רמת הגולן ויקבי האזור מזמינים את הקהל להצטרף למסלול של יין ואהבה בשלושה יקבים נפלאים. הסיור ייערך ביום שישי (16 בפברואר) בין השעות 12:30-09:30, כשהיציאה היא מיקב רמת הגולן ב"שאטל גולני".

 

הסיור יערך בליווי מדריך יין מקצועי, שיסביר למשתתפים על אזור הגידול ועל ייצור היין. בנוסף, בכל יקב ייהנו המשתתפים מהיכרות עם אנשי היקב ויטעמו את היינות שמייצרים שם. מחיר הסיור 150 שקלים לזוג.

 

הסיור כרוך בתיאום מראש ב-04-6968435

 

 (  )

ערבסק

במסעדת "ערבסק" שבמלון "אמריקן קולוני", השף דיויד דידס מציע ארוחה רומנטית בת ארבע מנות במחיר של 260 שקלים לסועד. הארוחה תכלול משקה אלכוהולי לפתיחה; דג סלמון עטוף בכרישה בתיבול יין לבן ועשבי תיבול; בויאבז עם קפוצינו דלעת; פילה טלה בזיגוג לבנדר עם פניני תפוחי אדמה מוקפצים ומקצפת סלק; ופבלובה לקינוח.

 (צילום: בורסטו עוזיאל) (צילום: בורסטו עוזיאל)
(צילום: בורסטו עוזיאל)

לואי ונסן 1 ירושלים, 02-6279777 , לא כשר

 

החצר

מסעדת השף בניצוחו של מוטי אוחנה מציעה ארוחה טעימות בת עשר מנות ב-230 שקלים לסועד. הארוחה כוללת מנות כמו קרפצ'יו לוקוס; סלמון סו-וויד; סלט אנדיב עם פקאנים מסוכרים ואגסים ביין אדום; מקרון כבד אווז; שקדי עגל בפחם הדרים; טטאקי פילה בקר עם סלט שורשים וקשיו; באו אסאדו; סינטה נברסקה עם מח עצם וקרם בצל; וראגו פטריות עם תרד ברוטב יין אדום. לקינוח תוגש "ביצת הפתעה" - כדור מרנג במילוי קרם וניל וקרם מנגו, עם רוטב פירות יער.

 (צילום: לין לוי) (צילום: לין לוי)
(צילום: לין לוי)

דרך בית לחם 7 ירושלים, 02-6719922‏, ראשון-חמישי, כשר

  

 (  )

קנקון

בבר הדגים ופירות הים, מציעים לאוהבים ארוחה זוגית שמחירה 280 שקלים והיא כוללת בקבוק קאווה, שתי מנות ראשונות (קראב קייק או סביצ'ה לוקוס), מנה עיקרית של פילה לוקוס או פלטת פירות ים זוגית וקינוח זוגי.

 (צילום: לין לוי) (צילום: לין לוי)
(צילום: לין לוי)

האורגים 19 אשדוד, 08-6677699, לא כשר

 

פרדיסו

באיטלקית הזאת החליטו השנה לשלב בתוך הקיטש של חגיגות האהבה, הופעה חיה של יהודה קיסר (הנגן המיתולוגי של זהב ארגוב) שיופיע יחד עם הרכב "הקיסרים". מחיר ההופעה הוא 30 שקלים לאדם, תמורתם מגישים שם גם משקה ראשון על חשבון הבית. בגזרת האוכל המסעדה תציע תפריט עם מנות ראשונות כמו סיגר דגים ים-תיכוני ועיקריות כמו מוסר על קרם כרובית.

 (צילום: יח"צ) (צילום: יח
(צילום: יח"צ)

רחבעם זאבי 4 אשקלון, 08-9219199‏, כשר

 

האותנטית

במסעדתו של השף יקיר מסרטי יגישו לכבוד הערב הרומנטי תפריט טעימות מולקולרי שיכלול מנות בשר ודגים כמו טונה אדומה, ושי אכיל וסודי הביתה. מחיר המנות הראשונות בתפריט הטעימות נע בין 59-39 שקלים, ומחיר המנה העיקרית היקרה ביותר יעמוד על 129 שקלים.

 (צילום: יח"צ)
(צילום: יח"צ)

פסאז' רסקו באר שבע, 08-8695875‏, כשר

 

ברביס

בדיינר האילתי מציעים לחגוג את החג הרומנטי עם תפריט זוגי שמחירו 250 שקלים והוא יכלול מנה ראשונה אחת לבחירה, שתי מנות עיקריות לבחירה (שיכולה להיות אחד ההמבורגרים המפורסמים או אפילו סטייק אנטרקוט במשקל 300 גרם), תוספת אחת, שתייה קלה וחמה וקינוח זוגי.

 (צילום: רוני בלחסן) (צילום: רוני בלחסן)
(צילום: רוני בלחסן)

תרשיש 19 אילת, 08-6342404, לא כשר

 

פדרו

כאן חוגגים את האהבה במשך יומיים ומציעים לכבודה שני דילים: במסגרת הדיל הראשון, שמחירו 300 שקלים לזוג, יקבלו הסועדים שתי מנות ראשונות, שתי עיקריות, שתי כוסות יין, שני קוקטיילים, שתי בירות או שתי כוסות שתייה קלה וקינוח.

 (צילום: יח"צ)
(צילום: יח"צ)

במסגרת דיל ה"שרינג", שמחירו 350 שקלים, יוגשו שני קוקטיילים, פוקצ'ה, שתי מנות ראשונות, נתח פרימיום כמו פורטר האוס במשקל שנע בין 700-500 גרם וקינוח. בנוסף, כל הסועדות יקבלו סלסלה עם מוצר קוסמטי במתנה ושובר לטיפול קוסמטי.

 

שדרות יעלים 38 אילת, 08-6379504, לא כשר

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יואב גרין
ולנטיין שמח!
צילום: יואב גרין
מומלצים