שתף קטע נבחר

מסעדת ננוצ'קה נסגרת

מסעדת ננוצ'קה, אחד המוסדות הוותיקים והיציבים בסצנה הקולינרית בתל אביב, נסגרת אחרי 16 שנה. ננה שרייר: "אני רוצה לקצור את הפירות של עבודתי המפרכת ולטייל בעולם, אחזור מחדש עם משהו אחר"

אחרי 16 שנים של פעילות תיסגר בסוף החודש הקרוב (30/6) מסעדת ננוצ'קה הוותיקה בתל אביב. המסעדה, ששכנה ברחוב לילינבלום בתל אביב, מצטרפת לגל של סגירות שמתרחש באחת התקופות הקשות שידע עולם הקולינריה בארץ. 

ננה שרייר ()
ננה שרייר

בפוסט מרגש שפרסמה ננה שרייר בעמוד הפייסבוק שלה כתבה המסעדנית: "ננוצ'קה אהובתי. מי יודע איך מסכמים 16 שנים בננוצ'קה רבת התהפוכות? יש לי כל כך הרבה מה לומר. אבל בינתיים אני רוצה להזמין אתכם, כל מי שחווה חוויה אחת או שתיים, אכל, שתה, התאהב, התחתן, רקד שמח, התרגש והוקסם. ואפילו את אלו שהתאכזבו לפעמים, לבוא להיפרד מהמקום ומתקופה מחוללת תמורות. אני והצוות שלי נשמח להרים כוסית אחרונה לפרידה על צלחת חינקלי וחצ'פורי, להתרגש ביחד ואפילו להתחבק. אנחנו פה עד ה-30.6 בואו והפיצו את הבשורה". 

 

בחלל של מסעדת "ננוצ'קה" תפתח קבוצת "נוקס" ("קאנטה", "מנדלימוס", "רובי" ועוד) מקום, שפרטיו עדיין לא נחשפו.

 

ננה שרייר מסרה בתגובה: "אני רוצה לקצור את הפירות של עבודתי המפרכת ואני רוצה לטייל בעולם ולקחת אוויר, אני כבר 16כמעט 17 שנה הולכת באותה הדרך הקשה. אחזור מחדש עם משהו אחר".

 

מסעדת ננוצ'קה החלה את דרכה, כאמור, לפני 16 שנה, ומיד הפכה למקום בילוי סוער ומסעיר. לפני כארבע שנים, החליטה שרייר באומץ רב, להפוך את המסעדה לטבעונית, בעקבות תהליך אישי שעברה. גורמים בענף המסעדנות לא האמינו בהיתכנות הכלכלית של המהלך, ורבים מהם הרימו גבה לנוכח הנחישות של שרייר. היום, ארבע שנים אחרי אותו מהלך אסטרטגי, הודיעה המסעדנית כי היא סוגרת את המקום.

 

הסגירה של מסעדת "ננוצ'קה" מצטרפת לשורה ארוכה של סגירות שהתרחשו בשנה האחרונה, ובהן סגירתה של מסעדת "עד העצם" בהרצליה אחרי 30 שנה; סגירתה של מסעדת "אורנה ואלה" בתל אביב, אחרי 20 שנה של פעילות; סגירת מסעדת "אסיה", אחרי פחות משנתיים של פעילות במתחם שוק הפשפשים ביפו. מתחילת השנה נסגרה גם מסעדת "החלוצים 3" בתל אביב אחרי 6 שנים של פעילות; ומסעדת "גריג", גם היא בתל אביב, שנסגרה אחרי פחות משנתיים.

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ננה שרייר סוגרת את מסעדת ננוצ'קה
מומלצים