שתף קטע נבחר

סדרת מברשות אובאליות לאיפור הפנים

רשת ביוטיקייר משיקה את סדרת FLAWLESS - מברשות אובאליות דחוסות לכל סוגי איפור הפנים. מדובר בסדרת מברשות בעלת הרכב סיבי שיער דחוס במיוחד, ייחודי ועמיד לצד רכות חסרת תקדים רק בשל צפיפות הסיבים. השיטה הזו מעניקה למתאפר/ת חיסכון מקסימלי בכמות חומרי האיפור הנדרשת מאחר והן לא סופגות אליהן את החומר כך שנעשה בו שימוש מלא. הסיבים סינטטיים מתקדמים ואילו הידיות מעוצבות בצורה מעוקלת בעוד שראשי המברשות נוטים מעט החוצה מה שמספק חווית שימוש נוחה, מריחה אחידה ואחיזה ארגונומית ויציבה. כל אלו מעניקים מענה נוח ואיכותי בזמן שלבי האיפור השונים.

 

- מברשת 1- ov10 -

מברשת גדולה במיוחד להנחה אחידה של מוצרי איפור אבקתיים ונוזליים על כל שטח הפנים. אידיאלית לקונטור רטוב או יבש ומעולה לעיסוי העור וטיפולי פנים.

 

- סט מברשות 2- ov04+ov03

זוג מברשות להנחה וטשטוש של קונסילר או פודרה. מעולות להסוואה ותיקוני פיגמנטציה וכן לשרטוט קונטור יבש/ רטוב. גודלן הבינוני מאפשר מריחה אחידה בחלקים קשים כמו סביב העיניים, צידי האף וכו'. אידיאליות להנחת שימר.

 (צילום: יח"צ) (צילום: יח
(צילום: יח"צ)
 

- סט מברשות 3 - ov06+ov08

זוג מברשות להנחה וטשטוש מייקאפ ופודרה. משמשות לקונטור יבש/ רטוב ובעיקר להנחת ברונזר, סומק וכו'. - מעולות לעיסוי העור וטיפולי פנים

 

- סט מברשות 4- ov03+ov01 .

זוג מברשות המאפשרות ציור קו איליינר מדויק לאורך קו הריסים העליון או התחתון. יצירת קווים במגוון אורכים וצורות ואידיאליות לתיחום והדגשת מסגרת הפנים ופיסול.

 

22-35 שקל, ברשת ביוטיקייר

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יח"צ
סדרת מברשות אובאליות לאיפור הפנים
צילום: יח"צ
ד"ר רק שאלה
מחשבוני בריאות
פורומים רפואיים
מומלצים