שתף קטע נבחר

סדרת כוסות לקטנטנים - לשתייה בקלות ללא טפטוף

חברת "הנסיך הקטן" משיקה סדרה חדשה של כוסות מעוצבות לקטנטנים מסדרת אקספלורה, של "טומי טיפי". ליין הכוסות הראשונות לשתייה בקלות ללא טפטוף עוצב מחדש בהשראת הג'ונגל – מלווה בדמויות ילדותיות ומעוטר בצבעים בהירים, מה שהופך אותם לפריט שימושי וכייפי גם בבית גם בחוץ.

 

השסתום החדשני מתפרק ל-2 חלקים, אשר ניתן בקלות לפרקם לצורך ניקוי, בניגוד לשסתום הקודם, שהיה מורכב מחלק אחד בלבד. עוד מאופיינות הכוסות החדשות במגוון יתרונות לתינוק ולהורה:

• אחיזה נוחה יותר עבור הפעוט - בזכות עיצוב בצורת מותן צרה יותר.

• כל הכוסות בסדרה אינן מטפטפות גם אם הופכים אותן לגמרי – אבל הנוזל זורם בקלות גם ביניקה החלשה ביותר.

• הבסיס, הידיות והמכסים ניתנים להחלפה עם כל כוסות אקספלורה– כך שאין צורך לנחש איזה חלק מתאים לכל כוס כשמרכיבים אותן לאחר הניקוי.

• כל הכוסות ללא ביספינול – BPA FREE.

 (צילום: יח"צ) (צילום: יח
(צילום: יח"צ)
 

ליין הכוסות בסדרה:

גמילה מבקבוק: מגיל 4 חודשים ואילך – הכוס הראשונה למעבר מבקבוק. בעל זרבובית רכה למגע עדין על החניכיים הרגישות של התינוק, ידיות קלות לאחיזה ושסתום 2 חלקים קל לניקוי. מוצע דגם זהה עם קש, שהופך את השתייה לקלה יותר, כך שהתינוק לא צריך להטות הרבה את הכוס כדי לשתות.

 

כוס אימונים:

לתינוק מגיל 6 חודשים ואילך, כשהוא מתחיל לשבת, לשחק, להתגלגל, כוסות אימון הן הבחירה המתאימה. כוסות בשלב זה עם ידיות מתפרקות, קלות לאחיזה, מוצעות עם או בלי קש שתיה. מחיר מומלץ לצרכן: 49.9 שקל.

 

לתינוקות ופעוטות פעילים:

On the go – מיועד לגילאי 12 חודשים ומעלה, מגוון כוסות לתינוקות ופעוטות בדרכים...

כוסות מאופיינות באחיזה קלה בצדדים, מבודדות חום/קור, לא מטפטפות, מוצעות גם עם קשית שתיה ואידאליות להרפתקאות של הפעוטות העסוקים. ונשנית לשפוך הוכחת פיות או צמרות קש, בטווח זה של כוסות מושלם להרפתקה פעוטה גדולה.

 

49.90 שקל, ברשתות הפארם, ברשתות למוצרי תינוקות ובחנויות הפרטיות למוצרי תינוקות
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יח"צ
סדרת כוסות לקטנטנים - לשתייה בקלות ללא טפטוף
צילום: יח"צ
ד"ר רק שאלה
מחשבוני בריאות
פורומים רפואיים
מומלצים