שתף קטע נבחר

מחליק שיער עם טכנולוגיה לריכוך השיער ולהענקת ברק

חברת פיליפס מציגה את מחליק השיער החדשני מדגם HPS930 בסדרת PRO המקצועית, המעניק שיער חלק ויפה, במהירות ובקלות. מחליק השיער החדש בעל פלטות מקצועיות העשויות טיטניום איכותי. היתרון של פלטות הטיטניום הוא בהיותן חלקות יותר מפלטות אחרות (כדוגמת פלטות קראמיות) ומאפשרות הולכת חום מהירה ומיטבית, להענקת תוצאות של החלקת שיער במהירות תוך שמירה על בריאות השיער. כמו כן, הפלטות של המחליק הינן ארוכות במיוחד ומגיעות לאורך של 110 מ"מ, ובכך מסייעות להחליק את השיער במהירות ובמינימום מאמץ.

 

ליצירת תוצאות מקצועיות הנשמרות לאורך זמן, ניתן לכוון את המכשיר עד טמפרטורה של 230 מעלות – הטמפרטורה הנהוגה בעיצוב שיער מקצועי. על מנת לשלוט בגובה הטמפרטורה הרצויה, מצויד המכשיר בווסת דיגיטלי בעל צג מואר וברור, לחיווי הטמפרטורה המדויקת הרצויה. שמירה על טמפרטורה קבועה, מאפשרת פיזור חום אחיד תוך מניעת 'נקודות חמות' לשמירה על בריאות השיער.

 (צילום: יח"צ) (צילום: יח
(צילום: יח"צ)
 

כמו כן, מחליק השיער מצויד במערכת בטיחות בטכנולוגיית ThermoGuard שמונעת מהשיער להתחמם מעל 200 מעלות, לשמירה על שיער בריא.

 

הביצועים הגבוהים של המחליק באם לידי ביטוי גם בזמן החימום המידי – 10 שניות בלבד והמחליק מוכן לפעולה. בנוסף, המחליק עושה שימוש בטכנולוגיית ION המעשירה את השיער ביונים שתורמים לריכוך השיער ומונעים חשמל סטטי.

 

המכשיר מצויד בכבל גמיש וארוך במיוחד באורך של 2.5 מטר המסתובב על צירו ומאפשר חופש פעולה מרבי בעת העיצוב. כמו כן, המכשיר כולל נרתיק המגן עליו כאשר אינו בשימוש, לאחסון בטוח ונוח במיוחד.

 

449 שקל, במחסני חשמל, שקם אלקטריק, טרקלין חשמל וחנויות החשמל המובחרות

 

 

 

 


 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יח"צ
מחליק שיער עם טכנולוגיה לריכוך השיער ולהענקת ברק
צילום: יח"צ
ד"ר רק שאלה
מחשבוני בריאות
פורומים רפואיים
מומלצים