שתף קטע נבחר

פודרה קלילה ושקופה בתפזורת למראה טבעי

רשת ביוטיקייר מרחיבה את קטגוריית האיפור ומשיקה קולקציית "LOOSE POWDER" משודרגת המונה 4 גוונים שקפקפים, (כשמס' 1 הוא פודרה בננה- כי הטרנד הזה הוא מאסט) בעל פיגמנט עדין מאוד לקיבוע אחיד של המייק אפ, ללא שינוי הגוון שלו.

 

יתרונה העיקרי הוא בכך שהיא מעניקה כיסוי קליל מאוד וכמעט אינה נוטה להדגיש קמטים. מעניקה כיסוי אחיד לעור אך יחד עם זאת מאפשרת לעור לנשום. האריזה של הפודרה קומפקטית ונוחה יותר לשימוש, בעוד למכסה הפנימי שלה, מספר חורים באמצעותם יוצא החומר ובכך נמנעת האבקה מלהתפזר לכל עבר. האריזה מאפשרת לצרף את הפודרה לתיק האיפור ואף אינה מלכלכת את שידת האיפור.

לפודרה שני שימושים עיקריים:

 (צילום: יח"צ) (צילום: יח
(צילום: יח"צ)
 

טכניקת האפייה ("בייקינג"): מניחים כמות נדיבה של פודרה שקופה בתפזורת באזורים מסוימים בפנים על גבי שכבה נדיבה גם כן של מייקאפ וקונסילר. מותירים את הפודרה כ- 5-10 דקות על העור. בזמן זה הפודרה "נאפית" למעשה בחום הגוף ומתמזגת כליל עם שכבות האיפור שמתחתיה. כך היא מקבעת במהירות את המייקאפ והקונסילר וגורמת לכך שלא יבליטו חריצי קמטוטים, לא ייחסמו נקבוביות, כך יתקבל מראה אחיד וטבעי ללא רבב! כשלב אחרון- בתום תהליך 'האפייה' יש להבריש ולהסיר את עודפי הפודרה שלא 'נאפתה' באמצעות מברשת איפור רכה ורחבה.

גימור וקיבוע בשיטה המסורתית - הפודרה בבסיסה משמשת ל'פינישינג' – גימור סופי וקיבוע האיפור כתהליך אחרון. גם בסדרה הזו, הפודרה עדינה ומתאימה לכל מי שאוהבת גימור טבעי, נקי ומחמיא, מעניקה מראה מאט לעור, בייחוד לצילום ומנטרלת שמנוניות בעור.

 

עוד הפודרה מומלצת בשל דקיקותה גם ל: קיבוע שפתונים (הטפחת הפודרה מעל שפתון באמצעות האצבעות),שיפור בעמידות האיפור (הפודרה מקבעת ומאריכה את העמידות של מייקאפ קליל ואף מעצימה את אפקט הפריימר), טשטוש צלליות, סומק וקונטור (הנחת הפודרה מונעת מעברי צבע חדים ומעניקה גימור מעושן).

 

8.90 שקל, ברשת ביוטיקייר

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יח"צ
פודרה קלילה ושקופה בתפזורת למראה טבעי
צילום: יח"צ
ד"ר רק שאלה
מחשבוני בריאות
פורומים רפואיים
מומלצים