שתף קטע נבחר

חשפו את החזה במהלך משחק – והורחקו לכל החיים

ג'וליה רוז ולורן סאמר, שתי דוגמניות אינסטגרם מפורסמות, הרימו את החולצות בדיוק ברגע הנכון (מבחינתן) במהלך הוורלד סיריז וקיבלו מכתב רשמי מהליגה עם איסור להיכנס למשחקים בעתיד

וושינגטון נשיונלז ויוסטון אסטרוז מספקות סדרה מרתקת בגמר הוורלד סיריז. הלילה (בין ראשון לשני) האסטרוז ניצחו בפעם השלישית ברציפות ורחוקים ניצחון בודד מאליפות שנייה בשלוש שנים.

 

אבל כנראה שהצופים בטלוויזיה הלילה יזכרו רגע אחד אחר לחלוטין, כשג'וליה רוז ולורן סאמר, שתי דוגמניות אינסטגרם מוכרות, החליטו להרים את החולצות שלהן ולחשוף את החזה.

 

ג'וליה רוז ולורן סאמר חושפות חזה במהלך המשחק (צילום מסך)
ג'וליה רוז ולורן סאמר חושפות חזה במהלך המשחק(צילום מסך)
 

 

השתיים דיווחו על האירוע באינסטגרם. סאמר (24) כתבה: "טוב, עשינו את זה חבר'ה. הייתי צריכה לעשות את זה בשביל האינטרנט. רוז הוסיפה עם חיוך: "אופס, הרוח העיפה לנו את החולצות והפטמות שלי הפכו למפורסמות".

 

האמת היא שפרסום לא ממש חסר לרוז, שמחזיקה בחשבון אינסטגרם עם 2.8 מיליון עוקבים (לסאמר המסכנה רק 1.5 מיליון) – אל תופתעו אם המספר הזה יוכפל בתקופה הקרובה.

 

 

המכתב שה-MLB שלחו לג'וליה רוז (מתוך האינסטגרם של ג'וליה רוז)
המכתב שקיבלו רוז וסאמר(מתוך האינסטגרם של ג'וליה רוז)

 

אבל זה לא סוף הסיפור. המשחק נעצר למספר דקות, אבטחה הגיעה אליהן והוציאה אותן מהאצטדיון. מאוחר יותר השתיים פירסמו בסטורי מכתב, לטענתן רשמי, מהליגה שמודיע להן על הרחקתן לצמיתות מהמגרשים. "במהלך המשחק הפרתן את קוד ההתנהגות של אוהדים במגרשים לאחר שחשפתן את החזה שלכן במטרה להשיג פרסום", נכתב. "הייתן גם חלק מניסיון לגרום לנשים נוספות לחשוף את עצמן. בעקבות זאת אתן מורחקות מכל מגרשי הבייסבול ללא הגבלת זמן".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום מסך
רוז וסאמר עושות בלגן בוורלד סיריז
צילום מסך
מומלצים