שתף קטע נבחר

בנקס: "כנראה שאשחק עם הילד שלי הערב"

הגארד, שפתח בחמישייה מול נס ציונה (81:86) אבל יובש בהמשך, הביע תסכול מהספסול עם ציוץ עוקצני בחשבון הטוויטר שלו. ג'ף אלן ישב ביציע וגנב את ההצגה. מקניל: "מחכה כבר לדרבי"

בהפועל תל אביב נשמו לרווחה אחרי הניצחון אמש (שבת) על עירוני נס ציונה 81:86, שמנע מהקבוצה לרדת לתחתית עם הפסד שישי העונה.

 

אדריאן בנקס סיים את הערב מתוסכל מאוד למרות הניצחון. המתאזרח פתח בחמישייה, אבל לא הציג יכולת גבוהה וירד לספסל. בהמשך הוא לא קיבל יותר מדי הזדמנויות, שיחק 17 דקות ולא קלע.

 

 (צילום מסך: מהטוויטר) (צילום מסך: מהטוויטר)
(צילום מסך: מהטוויטר)

בסיום צייץ בנקס כהרגלו: "כנראה שאשחק הערב כדורסל עם הבן שלי", בעקיצה שהמשמעות שלה ברורה. כמה אוהדים הגיבו לו באהדה וכתבו שגם הם לא מבינים למה לא קיבל יותר דקות. צריך לציין ששאר הגארדים של הקבוצה היו ביום התקפי והגנתי מצוין, ודני פרנקו העדיף ללכת איתם.

 

מי שגנב את ההצגה אתמול בהיכל קבוצת שלמה היה ג'ף אלן, שכבר שוחרר לפני יותר משבוע מהקבוצה. הפורוורד הגיע למשחק וקיבל מהאוהדים חיבוקים. בסיום גם השחקנים הגיעו כדי לשוחח איתו.

 

 

 (צילום מסך: מהטוויטר) (צילום מסך: מהטוויטר)
(צילום מסך: מהטוויטר)

 

ג'רל מקניל, שסיים כקלע הבולט, התייחס לניצחון: "היה משחק קשה. התחלנו טוב, אבל נס ציונה קשוחה מאוד. לשמחתי השופטים נתנו לנו השחקנים להכריע את המשחק ולא שרקו יותר מדי. נלחמנו יפה מאוד אחרי שנקלענו לפיגור ברבע השלישי. היו לנו כמה משחקים לא פשוטים לאחרונה, אנחנו עדיין מנסים להכיר אחד את השני, וייקח עוד זמן עד שנתחבר".

 

על 17 האיבודים של קבוצתו אמר מקניל: "אני בעצמי איבדתי ארבעה-חמישה כדורים בתחילת המשחק כי ניסיתי לגרום לחברים שלי לקבוצה להיכנס למשחק. לא שיחקנו טוב, זאת עובדה. לא אשקר. אנחנו חייבים לשחק הרבה יותר טוב, בטח כשהמשחק נגד מכבי תל אביב באופק. זאת קבוצת יורוליג ונצטרך לשחק ברמה שלהם".

 

לא עבר בשקט על הספסול. בנקס (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
לא עבר בשקט על הספסול. בנקס(צילום: עוז מועלם)

 

עוד הוסיף מקניל על הדרבי במחזור הבא: "זה דרבי. שיחקתי המון כדורסל בחיים שלי, ובכמה משחקי דרבי אינטנסיביים. זה המשחק הכי גדול בישראל. אותה עיר, שני מחנות אוהדים גדולים ושתי קבוצות איכותיות. תהיה אווירה מחשמלת, וכשחקן אתה רוצה לשחק במשחקים מהסוג הזה. יהיה מרגש".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
אדריאן בנקס
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים