ynet - כלכלה - כתבות נוספות
 
אינטרנט  |  ynet  |  בעלי מקצוע  |  קניות  |  ספקים למשרד

   חדשות תוכן ועדכונים 24 שעות - Ynet

טורים אחרונים
שיווק זה לא מתמטיקה
מתמטיקה היא מכשול לשיווק, כי מתמטיקה במהותה כרוכה בחשיבה הגיונית, בה בעת ששיווק עוסק באינטואיציות, בתחושות בטן, ביצירתיות, באומץ לב ובעיקר באמוציות. גינגי פרידמן מסביר
מותר לפרסום / גינגי פרידמן (17:02 ,18/05/09)
ארומה של ביטחון עצמי
כשהמחסור במשאבים הוא נחלת הכלל, חייבים כל המפרסמים, גדולים כקטנים, לנקוט מסעות פרסום חכמים יותר ונועזים יותר. גינגי פרידמן נפעם מהקמפיין החדש של רשת הקפה
מותר לפרסום / גינגי פרידמן (14:01 ,11/05/09)
כך נמתג את ישראל מחדש
ערב יום העצמאות, גינגי פרידמן פונה לנשיא המדינה, כאישיות האחת ויחידה לדעתו שיכולה להוביל את המהלך המתבקש של מיתוג המדינה כפורצת דרך בתחומי המחקר של העתיד
מותר לפרסום / גינגי פרידמן (09:12 ,27/04/09)
פרסום: עמלות היתר, לאן?
גינגי פרידמן מבכה את מחסום הצביעות הבלתי-עביר: כולם חובטים בפרסומאים במחבט עמלות היתר, אבל איש לא רוצה לוותר עליהם. אז מה אפשר לעשות?
מותר לפרסום / גינגי פרידמן (13:58 ,04/05/09)
מה חשוב יותר בפרסום: יצירתיות או יעילות?
בתחרות הקקטוס מעניקים פרסים על יצירתיות בפרסום, ובאפי על פרסום אפקטיבי. לכאורה, היעילות חשובה יותר. אבל מסתבר שכמו ברוב השאלות הכרוכות בשיווק, התשובה מורכבת יותר. אין נכון ולא נכון, ותמיד, תלוי את מי שואלים
מותר לפרסום / גינגי פרידמן (13:23 ,20/04/09)
הידד, הראש היהודי שוב ממציא לנו פטנטים
לא מזמן נתבשרנו על עוד המצאה שיווקית לזכות הגניוס של עמנו - תשלום תמורת הזכות לשלם. בזק תגבה 5 שקלים על תשלום החשבון באמצעות הנציג הטלפוני, ובחברות אחרות בוודאי תוהים: איך לא חשבנו על זה קודם?
מותר לפרסום / גינגי פרידמן (10:20 ,13/04/09)
לא חזרת - לא מכרת
מרגע שמסע הפרסום מצליח והרבה לפני שהבשיל, פועלים המפרסם והפרסומאי שילדו אותו להמתתו בטרם עת. גינגי פרידמן סבור שזו שגיאה חמורה, ומסביר למה גם כאן לא מומלץ להחליף את הסוס כל עוד הוא מנצח
מותר לפרסום / גינגי פרידמן (10:40 ,06/04/09)
הרמטכ"ל לא סופר אותנו
גינגי פרידמן גורס שהופעה בתקשורת היא חלק בלתי נפרד ולא פחות חשוב מחלקים אחרים בעבודתו של הרמטכ"ל, ונפגע בשם כולנו שדווקא מעבר לים הוא בחר להתראיין
מותר לפרסום / גינגי פרידמן (14:07 ,30/03/09)
הלקוח לא תמיד צודק, והוא גם לא לקוח לתמיד
ביום שבו הלקוח מפר את התחייבויותיו הכספיות ו/או פועל בניגוד לעצות היועץ המקצועי, מותר ליועץ להיפרד מלקוחו. גינגי פרידמן סבור שזו אפילו חובתו
מותר לפרסום / גינגי פרידמן (14:32 ,23/03/09)
צרור עצות שיווקיות לאיש ציבור בצרות
נאום של 3 שעות: לא; שכירת עו"ד אחד בלבד: כן; קו של "כל העולם נגדי": לא; הקשבה ליועץ התקשורת: בהחלט; התקפה טוטלית על התקשורת: ממש, אבל ממש לא. גינגי פרידמן מגיש 11 עצות לאיש הציבור במצוקה
מותר לפרסום / גינגי פרידמן (09:37 ,19/03/09)
כל הברכות לקמפיין "הצילו" את גלעד שליט
כוחו של מסע הפרסום ב"פשטותו"; השימוש בקריאה "הצילו" - הקריאה עתיקת היומין, חוצת התרבויות, המפעילה מנגנון אינסטינקטיבי בכל בן אנוש שלבו איננו לב אבן. איש לא נשאר אדיש לשמע הקריאה. אפילו לא ראש הממשלה
מותר לפרסום / גינגי פרידמן (15:28 ,12/03/09)
מי צריך משמעת במשרדי פרסום?
תרבות הלבוש וההתנהגות בכלל משליכות על אווירת העבודה ועל ההתייחסות המקצועית, ומשליכות ישירות על הדימוי הנתפס של המשרד ועובדיו בעיני הלקוחות. הגיע הזמן שענף הפרסום יאמץ גם כללי משמעת עבודה. היצירתיות ממש לא תיפגע
מותר לפרסום / גינגי פרידמן (14:17 ,10/03/09)
מכתב פתוח ליו"ר איגוד הפרסום החדש
גינגי פרידמן פונה למודי כידון, ומציע לו כיצד להפוך את כהונתו השנייה בתפקיד לכזו שתיזכר כרבת השראה וחזון, אשר תטביע חותמה על הענף. מטרת העל: לקדם את הפרסום כמקצוע, ולשדרג את מעמד העוסקים בו
מותר לפרסום / גינגי פרידמן (13:53 ,02/03/09)
פרסום: עדיף לפטר לקוחות לפני העובדים
משרד במצוקה צריך להיות יצירתי גם בהתמודדות עם מצבי משבר כלכליים. גם בענייני תזרים מזומנים יש לפעול בנחישות: מוטב לאבד לקוח שמשלם רע, מאשר להפוך לבנקאי שלו
מותר לפרסום / גינגי פרידמן (15:35 ,23/02/09)
למה ביבי הפסיד - זווית השיווק
נתניהו הבטיח שהוא התבגר והשתנה, אך הוכיח שבני 60 אינם משתנים. הוא המשיך בדרכיו הישנות, ולמרות שהוא עומד להיות ראש הממשלה הבא, את הבחירות האלה הוא הפסיד. גינגי פרידמן מונה את שגיאותיו השיווקיות
מותר לפרסום / גינגי פרידמן (11:00 ,16/02/09)
האם מפרסמים צריכים להבין בפרסום?
בשונה ממה שחושבים רוב הפרסומאים, הבעיה האמיתית העומדת בפני כל פרסומאי איננה מפרסם שלא מבין בפרסום, כי אם מפרסם פחדן
מותר לפרסום / גינגי פרידמן (02:19 ,10/02/09)
למכירה: רעיונות. יש קונים?
בעולם הגדול יש מי שעושה כסף, ואפילו הרבה מאוד, ממכירת רעיונות. נראה שאצלנו זה לא יעבוד; ככל שרעיון גאוני יותר, הוא פשוט. ומי ישלם כאן לפרסומאי תמורת רעיון "פשוט"?
מותר לפרסום / גינגי פרידמן (10:35 ,02/02/09)
אח יא דן, דן, דן
יכול להיות שדן מרידור החליט לשווק עצמו באופן שונה ממה שחשבנו עליו במשך כל השנים? אחרת קשה להסביר את תגובתו לדרישות התשלום מהלקוח ארקדי גאידמק
מותר לפרסום / גינגי פרידמן (15:55 ,26/01/09)
ערוץ 10 - סוף ידוע מראש
גינגי פרידמן מונה את השגיאות של ראשי ערוץ 10 שהביאוהו עד הלום, וקובע: הצופים ירוויחו מהמיזוג עם רשת פחות תוכניות הבל וסרק, ואתרי האינטרנט ירוויחו מבחינת הפרסום
מותר לפרסום / גינגי פרידמן (10:56 ,19/01/09)
מה קרה להסברה? דווקא טוב, תודה
גינגי פרידמן שוחה נגד הזרם: לדעתו, ההסברה במערכה הנוכחית מוצלחת - ודאי לעומת המצב בקיץ 2006 - ודובר צה"ל עושה בחוכמה בשינוי המדיניות של כניסת עיתונאים לשטח, חרף הפגיעה בזכות הציבור לדעת
מותר לפרסום / גינגי פרידמן (16:15 ,12/01/09)
לתרומה החברתית אין כל ערך שיווקי
גינגי פרידמן מברך את הרבים שעוזרים לתושבי קו האש, אך מזהיר אותם מפני ציפיות להפקת תועלת שיווקית. "תירמו וסייעו - כי כך ראוי, ולא מתוך שיקולי תועלת. שאם לא כן, תרגישו נבגדים כמו גאידמק. ולא בצדק"
מותר לפרסום / גינגי פרידמן (18:07 ,02/01/09)
עריצות הכוח - קווים לדמותה בעולם הפרסום
פלאפון הודיעה למשרדי הפרסום שלה על קיצוץ בשכר הטרחה החודשי שהתחייבה לשלם. ואולם הם לא המציאו את השיטה...
מותר לפרסום / גינגי פרידמן (17:25 ,30/12/08)
הנייר סובל הכל
עורכי-דין הם חסידי הכלל "ההגנה הטובה ביותר היא ההתקפה". בתשובה לכל תביעה הם נוהגים להעלות טענות והאשמות נגדיות. לא נרשמה חריגה גם בהתכתשות הנמשכת בין חברת החשמל לזרמון גולדמן; הכתובת היתה על קיר ההתקשרות
מותר לפרסום / גינגי פרידמן (09:17 ,22/12/08)
רוצים לדעת למה ביבי לא ינצח?
גינגי פרידמן גורס שנתניהו שכח את כללי היסוד בשיווק, ועכשיו הוא מנסה לתפוס מְרוּבֶּה. הוא פונה אל הימין המסורתי, אך קורץ אל המרכז; הוא מנסה להיות גם וגם. הוא שכח שבשיווק אין דבר כזה. יש או, או. גם וגם זה לא זה ולא זה
מותר לפרסום / גינגי פרידמן (10:22 ,16/12/08)
פוטרת ממשרד פרסום? תשמח
למה להסתכל רק על החצי הריק של הכוס במקרה של פיטורים? כוכבים שיפוטרו יבדקו אפשרות להצטרף כשותפים למשרד אחר או לפתוח בקריירה עצמאית, והבינוניים - שגם כך סבלו בתפקידם - יוכלו לבחון את המשך דרכם בענף
מותר לפרסום / גינגי פרידמן (12:55 ,07/12/08)
איך לעצור את כדור השלג התקשורתי - המיתון?
על איגוד הפרסום, איגוד השיווק ובעלי המדיה לשתף פעולה כדי לתרום את חלקם להאצת הצריכה. מדובר בשיתוף פעולה שייצור מצב שבו לכל צרכן, באופן פרטני, יהיה כדאי להוציא כסף, כי השוק מזמן לו הזדמנויות שלא יחזרו
מותר לפרסום / גינגי פרידמן (14:51 ,02/12/08)
לא כל עיתונאי הוא גם יועץ תקשורת
מנהיג אמיתי ניכר במומחים שהוא מגייס לעזרתו. אהוד ברק לא פעל נכון כשמינה את שלום קיטל - עיתונאי ותיק ומוערך, אך חסר ניסיון כמנהל קמפיין - לתפקיד חשוב כל כך בעבורו
מותר לפרסום / גינגי פרידמן (15:23 ,24/11/08)
הפרסומאי התעייף, הקמפיין נקבר - אנו הפסדנו
הקמפיין רב-השנים של מגזין אקונומיסט היה חכם ושנון, ותמיד היתה נסוכה עליו נימה של הומור אנגלי דק, אלא שבאחרונה הוא שונה לחלוטין. אין ולא היתה סיבה עניינית לגניזת המסע הקלאסי מלבד העייפות שתקפה את מוביליו, ואולי גם הקושי להמשיך אותו מבלי לרדת ברמה
מותר לפרסום / גינגי פרידמן (11:35 ,17/11/08)
אין אלוהים. הפסיקו לדאוג והתחילו לעשות חיים
האתאיסטים בכל העולם צריכים להתאחד. הגיע הזמן שמותג ה"אין אלוהים" יזכה אף הוא למסעות פרסום רציניים, כמשקל נגד להשתלטות המדכאת של מותגי האל המונופוליסטיים
מותר לפרסום / גינגי פרידמן (13:42 ,10/11/08)
מה צריכה ציפי לעשות? להתמקד ולהיבדל
להבדיל משני יריביה שיתקפו אותה, ללבני אסור להתייחס אליהם. היא צריכה לנקוט התנהלות של מוביל שוק. המוביל לעולם לא מביט לאחור. גינגי פרידמן מנתח את האסטרטגיה השיווקית של המועמדים לראשות הממשלה
מותר לפרסום / גינגי פרידמן (14:27 ,03/11/08)
זמנים קשים, זמנים טובים
רוב המפרסמים והפרסומאים נוקטים בימי משבר עולמי ומיתון שבפתח צעדי צמצום והתכנסות שנובעים מבהלה. מומלץ להם דווקא להסתכל למציאות בעיניים, לזהות הזדמנויות ולהעיז
מותר לפירסום / גינגי פרידמן (09:56 ,28/10/08)
האהובות והזכורות, לא חשובות
מומלץ להפסיק עם דירוגי הפרסומות הזכורות והאהובות; הם יוצרים סכנה להתפתחות המקצועית של הענף, ומוליכים שולל את המפרסמים הבלתי מיומנים
מותר לפרסום / גינגי פרידמן (00:48 ,20/10/08)
הסיפור היהודי - את מי זה מעניין?
מנהיגי המתנחלים היו צריכים להשכיל לפנות לישראלי המצוי בשפתו בקמפיין שלהם. אבל גם אז לא היה קורה כלום, כי מסעות פרסום - אפילו המוצלחים שבהם - לא קובעים מדיניות. את המדיניות קובעים מדינאים, והיא מבוססת על אינטרסים
מותר לפרסום / גינגי פרידמן (12:20 ,13/10/08)
במערכת חפה מחשיבה שיווקית, אין סיכוי למצווה
רווחי העתק של הבנקים הקהו את חושיהם, ולכן אין כל סיכוי לקריאה לראשי הבנקאות לנצל את שנת השמיטה ולהכריז על שמיטת חובות - סלקטיבית ופרוגרסיבית - לפרטיים חדלי פרעון. מדובר בפספוס שיווקי אדיר
מותר לפרסום / גינגי פרידמן (08:05 ,07/10/08)
יום הכיפורים של התקשורת? לאו דווקא
מערכת הבחירות על ראשות קדימה הסתיימה בהפתעה יחסית - ובכמעט הפתעה עצומה. מה צריכים ללמוד היועצים האסטרטגיים, אנשי התקשורת, הפוליטיקאים והסוקרים?
מותר לפרסום / גינגי פרידמן (11:50 ,22/09/08)
ש. סיגל נגד ג.יפית
אם סיגל שחמון תנהג בחוכמה, היא תלך לשחק במגרש אחר מזה שבו שולטת ג. יפית ללא עוררין. עליה לפנות לאותם קהלים שיפית לא מגיעה אליהם, ומדובר ב-30 אחוז מהאוכלוסייה
מותר לפרסום / גינגי פרידמן (13:20 ,15/09/08)
בר לב כמשל: ארגון בלא כוכב נידון לבינוניות
פיטוריו של ניצב בר לב, הקצין המבריק שאיים על הבינוניות של המפכ"ל, מעלים דילמה שמעסיקה מנהלים במשרדי פרסום ובחברות נוספות: מה עדיף - להעסיק "טאלנטים" ולסבול את הבעיות שהם עושים, או להסתפק במוחות צייתנים ובינוניים?
מותר לפרסום / גינגי פרידמן (11:35 ,08/09/08)
שיטת השקשוקה: סיפור על טרור משפטי
מיקי רוזנטל הפיק סרט על אחת המשפחות העשירות בישראל, ולא מצא אף גוף שהסכים לשדר אותו. גינגי פרידמן חושב שצריך להיות אידיוט מושלם כדי לצאת למערכה מול בעלי הון כל כך חזקים - ובעיקר מול עורכי דינם. והוא אומר זאת מניסיון
מותר לפרסום / גינגי פרידמן (10:23 ,02/09/08)
פרסומות בכבלים ובלווין: "פחות זה יותר"
האם שילובן של פרסומות בערוצי הכבלים והלווין יביא להוזלה של חבילת הבסיס, יאפשר לעסקים קטנים ובינוניים לפרסם בטלוויזיה וישפר את רמת התוכניות? לא, לא ולא
מותר לפרסום / גינגי פרידמן (14:08 ,25/08/08)
דווקא השר הש"סניק מגן על האיכות בטלוויזיה
ה"רפורמה" שהאוצר מנסה להעביר תביא לסגירת הטלויזיה החינוכית, הערוץ היחידי שאינו עלבון לאינטיליגנציה. זאת, בנוסף להתרת שידור פרסומות בכבלים ובלווין - התוצאה תהייה רעה להם, לצופים,לערוצים המסחריים, למפרסמים ואפילו לפרסומאים. שר התקשורת, הוא היחיד הנאבק במהלך
מותר לפרסום / גינגי פרידמן (15:26 ,18/08/08)
מרואיינים, אל תבואו לאולפן!
העורכים והמראיינים בטלוויזיה מתייחסים למרואיינים כאל "בשר מסכים". הם מטורטרים לאולפן ונשלחים לזירה ל-30 שניות שבהן אינם מספיקים לומר את דברם, ונזרקים הביתה בלי תודה ובלי שההופעה הביאה להם תועלת. מה לא עושים בשביל 30 שניות תהילה, ואיך אפשר להימנע מהפאדיחה
מותר לפרסום / גינגי פרידמן (10:14 ,12/08/08)
מיתוג המדינה: הבעיה היא שאנו לא מאמינים
מדינת ישראל נחשבת לנס שלא היה כדוגמתו בתולדות האנושות, אך נראה שרוב הישראלים בוחרים להתמקד בשלילי. בכדי למתג את המוצר ששמו "מדינת ישראל" יש להתחיל מבפנים - הגיע הזמן שנבין שהדברים אינם מובנים מאליהם. רק כך נוכל להתחיל למתג את ישראל בעולם
מותר לפרסום / גינגי פרידמן (12:44 ,05/08/08)
על מיתוסים וחיות אחרות
חבל שמנהיגינו לא מבינים משהו בשיווק, כי אז היו מבינים שהניסיון להילחם באויב הערבי באמצעות דבקות בערכי תרבות מערביים נדון מראש לכישלון. מילא שאינם מבינים בשיווק - הם לא חייבים; אבל גם היסטוריה אינם יודעים
מותר לפרסום / גינגי פרידמן (16:26 ,28/07/08)
אולמרט עשה הכל כדי לצאת רע בתקשורת
אשם או לא אשם, אולמרט עשה את כל הטעויות האפשריות בהתנהלותו מול התקשורת בפרשיות "מעטפות הכסף" ו"אולמרטורס": שלח את עורכי הדין מול המצלמות, גלגל את האחריות על חבר והשתלח במשטרה ובפרקליטות. הדרך היחידה שנותרה לו להציל את שמו הטוב היא להתפטר
מותר לפרסום / גינגי פרידמן (10:56 ,21/07/08)
עתיד הפרסום: בסוף יגיע רעיון לא-הגיוני וינצח
אחרי עידן המותגים, עומד עולם הפרסום מבולבל בצומת דרכים. חדשות לבקרים מופיע "נביא" ומציע תורת פרסום חדשה שהופכת לזמן קצר ללהיט הבראנז'ה. אבל גינגי פרידמן חושב שה"בשורות" הללו הגיוניות מדי, ומחכה למשווק הבא שיסחוף אחריו את כולם בכוח האמוציה והיצירתיות
מותר לפרסום / גינגי פרידמן (12:33 ,14/07/08)
פרסומאים אינטליגנטים? אצלנו?
הפרסומאים ואנשי השיווק של ימינו משכילים, אך אינם אינטליגנטים; הם בעלי תארים, אבל אינם יודעים מה היה עסק הביש ומה כתב ישעיהו ליבוביץ'. האם הברנז'ה צריכה להיות סקרנית ובעלת אופקים רחבים? ומה זאת בכלל אינטליגנציה, ולמה אנחנו צריכים אותה?
פרסום / גינגי פרידמן (10:44 ,08/07/08)
להציל את אסי
כשאמן בסדר הגודל של דוד אבידן או אסי דיין מתגולל בסחי קיומו - החרפה כולה שלנו. דיין ראוי שגוף כלכלי המתהדר בתמיכתו בתרבות יפרוש עליו את חסותו ויספק לו את כל מחסורו; לא מטעמי רחמים, כי אם משיקולי כדאיות. לא בשבילו, כי אם בשבילנו
פרסום / גינגי פרידמן (12:02 ,30/06/08)
אהוד ואהוד: איך משווקים את חוסר המעש?
אוזלת ידה של הממשלה מול הירי מעזה יוצרת לאולמרט וברק בעיה שיווקית: כל אחד משני היריבים הפוליטיים צריך להציג את חוסר המעש שלו כחוכמה מדינית, ולבדל אותו מחוסר המעש של חברו. רצוי שברק יודה שאין לו פתרון לבעיה, ולאולמרט כדאי להגיד שהוא סומך על ברק. אבל קשה להאמין שהם יקבלו את העצות: הכנות לא נמצאת במחסן שלהם
פרסום / גינגי פרידמן (08:41 ,23/06/08)
תעביר, תעביר - התחילו הפרסומות
מקבצי הפרסומות בטלוויזיה עמוסים ומייגעים והצופים בורחים מהם. יש שתי אפשרויות: או שזכייני הטלוויזיה ישדרו הרבה פחות פרסומות והפרסומאים ייצרו פרסומות קצרות וממוקדות יותר, או שהם יגלו שהלקוחות נעלמו. וטבע האדם הופך את האפשרות השנייה לסבירה יותר
מותר לפרסום / גינגי פרידמן (11:22 ,16/06/08)
קקטוס הזהב - תחרות או בחינה?
האם קיימת אפשרות שבתחרות מלכת היופי לא תיבחר מלכה כי אף מועמדת לא נמצאה ראויה? האם ייתכן שבתחרות ריצה ל-100 מטר באולימפיאדה, הזוכה לא יקבל מדליה כי זמנו היה טוב פחות מהמצופה? גינגי פרידמן מסכם את "קקטוס הזהב 2008"
מותר לפרסום / גינגי פרידמן (20:09 ,07/06/08)
עד מתי נטבע בערימות (דואר) זבל?
מדי יום אנחנו עובדים שעות בניקוי זבל: מפנים אותו מתיבת הדואר, מוחקים אותו מהדואר האלקטרוני ועונים לשיחות שלו בטלפון. מדוע אנחנו צריכים לעבוד בשבילם? מי הרשה להם לחדור לשטח הפרטי שלנו? והאם הצעת החוק החדשה תצליח להביא לכך סוף?
מותר לפרסום / גינגי פרידמן (09:05 ,02/06/08)
חברות הביטוח עדיין לא שמעו על הלקוח
כל מי שתשאלו על חברות הביטוח יגיד לכם שהן מתייחסות לכל הלקוחות כאל רמאים וגנבים; שהן יודעות לקחת כסף, אבל יעשו הכל כדי להתחמק מתשלום. הסיבה לכך היא שחברות הביטוח עדיין שבויות באסטרטגיות מיושנות, לפיה הן צריכות להגדיל את הרווח שלהן על חשבון הלקוח במקום לרצות את הלקוחות ולהגדיל את השוק. הפלא הוא שעדיין לא קמה חברת ביטוח אחת שחשבה על דרך אחרת
מותר לפרסום / גינגי פרידמן (09:05 ,26/05/08)
"בונים באייפל"? התקשורת תקנה גם את זה
קבוצת יזמים הודיעה שתקים "מגדלי הייטק" במקום השוק הסיטונאי, והתקשורת כולה רעשה וגעשה. כמעט כולם התעלמו מהעובדה שאין להם זכויות בקרקע. נראה שגם אם יחצ"ן יודיע לתקשורת שיזמים ישראלים בונים בתים על מגדל אייפל, התקשורת תתמסר לו ותפרסם את הסיפור. השאלה אם יש לידיעה קשר עם המציאות, כבר לא מעניינת אף אחד
גינגי פרידמן / מותר לפרסום (09:31 ,19/05/08)
חידה פרסומית: לאן נעלם הילד מחגיגות ה-60?
הוועדה לבחירת סמלים קבעה לחגיגות 60 שנה למדינה סמל: ילד מושך בחוט כחול היוצר את המספר 60. גינגי פרידמן תוהה: לאן נעלם הילד מהסמל החגיגי? התשובה, כנראה, נמצאת בסמל עצמו
גינגי פרידמן (09:37 ,12/05/08)
המדינה כתאגיד: נגמר היתרון האיכותי?
מנכ"ל החברה הזמין את פרסומאי הצמרת לשיחה דחופה: התאגיד שלנו בצרות צרורות. ההון האנושי והיתרון האיכותי הולכים ואוזלים. זאת בעיה של סדר עדיפויות, ענה לו הפרסומאי. האם יצליחו המנכ"ל והפרסומאי להציל את התאגיד? גינגי פרידמן בסיפור דמיוני (או לא) על מדינה עם הרבה קריאייטיב ומעט אסטרטגיה
גינגי פרידמן (10:13 ,08/05/08)
מצב הפרסום דווקא בסדר
גינגי פרידמן מחלק מחמאות למפרסם הישראלי, המשתחרר כיום משנים של קיבעון מחשבתי, ולא מבין למה התקשורת מתעקשת לפרסם זאת בכותרות שליליות
גינגי פרידמן (10:24 ,28/04/08)
חדשות
דעות
כלכלה
ספורט
צרכנות
תרבות ובידור
רכילות Pplus
מחשבים
בריאות
ירוק
יהדות
תיירות
רכב
אוכל
יחסים
סרטים
הוט
כלכליסט
משחקים
מקומי
לימודים
מדע
לאישה
דרושים
ynet-shops
ynettours
winwin
בעלי מקצוע
ביגדיל
 

אודות ועזרה
כתבו אלינו
עזרה
מדיניות פרטיות
תנאי שימוש
מפת האתר
ארכיון
מרכזי המבקרים
Israel News
 
אודות האתר
RSS
הפוך לדף הבית
ניוזלטרים
פרסמו אצלנו
אנציקלופדיה
באבלס
ערוצי תוכן
חדשות
כלכלה
ספורט
תרבות
בריאות
מחשבים
נופש
Xnet
Yschool
יהדות
דעות
צרכנות
תיירות
אוכל
רכב
בעלי חיים
שופינג לאשה
כיכר השבת
יחסים
אסטרולוגיה
מעורבות
ירוק
לאשה
דילים
ynetArt
kick
כלכליסט
בלייזר
רכילות Pplus
מנטה
משחקים
mynet
מפות
פרוגי
כלים ושירותים
קניות
מניות
דרושים
מחירון רכב
דירות להשכרה
קופונים
זיכרונט
ידיעות בתי ספר
ידיעות אחרונות
דירות למכירה
לוח רכב
יד שניה
בעלי מקצוע
משחקים Games
עברית
דירות חדשות


YIT  - פיתוח אינטרנט ואפליקציותApplication delivery by radwarePowered by Akamaiהאתר פועל ברישיון אקו"םהאתר פועל ברישיון תל"יאקטיב טרייל
-nc  כל הזכויות שמורות לידיעות אינטרנט ©