שתף קטע נבחר
 

אפי 2008: הערב הגדול של מקאן-אריקסון

הזוכה הגדול של תחרות הפרסום והשיווק האפקטיביים היה משרד הפרסום מקאן-אריקסון, שזכה בחמש קטגוריות שונות, בהן הגרנד אפי שהוענק לחוגלה קימברלי והאפי פלטינום, בו זכתה רשת חנויות הנוחות yellow

חוגלה-קימברלי ופז הוכתרו הערב (יום א') כזוכים הגדולים בתחרות האפי (Effie Awards) - תחרות הפרסום והשיווק האפקטיבי, לאחר שגרפו את שני הפרסים היוקרתיים ביותר בעולם הפרסום והשיווק הישראלי.

 

חברת פז זכתה בפרס ה"אפי פלטינום" עבור המהלך שהחל לקרום עור וגידים כבר בשנת 1999 - השקת רשת חנויות הנוחות yellow. את פסל האפי העניק לחברה גזי קפלן, מנכ"ל קבוצת אסם.

 

קטגוריית הפלטינום נחשבת לאחת משתי הקטגוריות היוקרתיות ביותר בתחרות, שמתקיימת זו השנה השמינית בארץ בחסות המי"ל (המרכז הישראלי לניהול), איגוד השיווק הישראלי ואיגוד חברות הפרסום.

 

למקום השני הגיע המהלך השיווקי של סלטי צבר, כשסלקום ווליום דורגה במקום השלישי. המהלכים הזוכים במקום הראשון בקטגוריה מוגדרים כמהלכים השיווקיים המצטיינים לאורך זמן, בין שלוש לחמש שנים.

 

בתחרות שפטו 14 מנכ"לים מחברות שונות במשק. השופטים נימקו את בחירתם וציינו כי: "באמצעות אסטרטגיה חדשנית, כבשה רשת yellow את שוק הנוחות בישראל וביססה גם את מעמדה של פז כמותג מוביל בתחום. הקמפיין המושקע והפתרון הקריאטיבי המפתיע תמכו במהלך באופן עקבי, והובילו לתוצאות בולטות ומרשימות במגוון אספקטים שיווקיים ועסקיים".

 

הערב של מקאן-אריקסון

פרס יוקרתי נוסף שהוענק אתמול בטקס, היה פרס ה"גרנד אפי", בו זכתה חוגלה-קימברלי עבור המהלך השיווקי של השקת Kotex Young. את הפרס קיבלו אנשי חוגלה-קימברלי מידי יו"ר תחרות האפי, עפרה שטראוס.

 

תואר ה"גרנד אפי" מוגדר בתחרות עבור מהלך השיווק והפרסום של השנה, כאשר בקטגוריה זו נבחר המהלך המצטיין מקרב כלל הקטגוריות המוצגות בתחרות.

 

בקטגוריית המלכ"רים (מוסד ללא כוונת רווח) זכה מהלך הדממת האינטרנט לציון שנה לחטיפת החיילים - המהלך שחזר רק לפני שבוע עם אריה מוזהב מפסטיבל קאן.

 

בניגוד לשנים קודמות בהם היו מספר משרדים שגרפו מספר פרסים, השנה היה זה הערב של מקאן אריקסון. במקאן היו אחראים השנה על שלושת העבודות הפיינליסטיות בקטגוריית האפי פלטינום, ולזכייה בשני המהלכים הגדולים של הערב - עבור השקת רשת חנויות yellow וקוטקס יאנג. מלבד שני פרסים אלו, זכה המשרד במקום הראשון בשלוש קטגוריות אחרות.

 

פנינה שנהב, שנכנסה השנה לתפקיד מנכ"ל המשרד הישראלי לניהול (המי"ל), ציינה: "הגידול הדרמטי השנה במספר המהלכים השיווקים שהוגשו לתחרות, מצביע על ההעצמה במרכזיותו של השיווק בעולם העסקי, זאת לצד התמקצעות החברות המשווקות וחברות הפרסום".

 

שנהב הוסיפה: "מזה מספר חודשים אנו פועלים מול הנהלת אפי העולמית על צירופה של ישראל לתחרות האירופאית. הצלחתו של המהלך תתרום גם לרמת הפעילות השיווקית בארץ וגם לתחרות האירופאית".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
הזוכה בפרס האפי פלטינום. Yellow
מומלצים