עוף טוב? הלקוחה נגסה בפסטרמה ואכלה שקית
לקוחה, אשר התקינה לעצמה כריך, טוענת שגילתה שבתוך פרוסות הפסטרמה של עוף טוב היו חתיכות ניילון. בשל שקיפותו של הניילון, על קיומו גילתה האשה תוך כדי לעיסה נמרצת - וכמעט נחנקה. החברה: מתנצלנים בפני הלקוחה
הצרכן מאמין, לרוב בצדק, כי מזון המגיע בשקיות ארוזות ואטומות הוא נקי ונטול הפתעות לא נעימות. נאווה, תושבת רחובות, שרכשה לאחרונה אריזה של פסטרמת עוף טוב, נחרדה לגלות כי בתוך פרוסות הפסטרמה היו חתיכות ניילון. כיוון שניילון קל לפספס בהיותו שקוף, על קיומו גילתה נאווה רק לאחר שאכלה את הפסטרמה וכמעט נחנקה. בואו נאמר ששקית הפתעה מסוג זה, תעדיפו שלא לחלק לילדים בגן.
"אכלתי את הפסטרמה ופתאום נחנקתי", היא סיפרה -ynet. כשהסתכלה על פרוסת הפסטרמה שהכניסה לפיה גילתה לחרדתה כי יש בה חתיכות של ניילון. "לא האמנתי שאני רואה את זה. ישר חשבתי: מה אם הילדים שלי היו אוכלים את זה, מה אז היה קורה?"
.
זמן קצר לאחר מכן התקשרה נאווה לשירות הלקוחות של עוף טוב וביקשה לדווח על המקרה. היא הביעה בפני נציג החברה את החשש כי אריזות נוספות של פסטרמה מכילות ניילון, כיוון שמדובר בפסטרמה פרוסה שהתחילה כנתח, ודרשה שהמוצר יורד מן המדפים לצורך בדיקה על מנת שלא יקרה אסון. נציגי החברה התנצלו, לטענתה, על שאירע ואמרו לה כי יבדקו את העניין ויחזרו אליה עם תשובה.
עוד טוענת הלקוחה כי בחברה ביקשו ממנה שתשלח אליהם את חבילת הפסטרמה הפגומה, לאחר שציינה כי שמרה אותה. "עד היום אף אחד לא התקשר אלי. מדובר בסכנת נפשות. חייבים לבדוק את שאר האריזות של המוצר הזה ולוודא שהן לא מסוכנות", מתלוננת נאווה.
גורם המצוי בפרטי המקרה סיפר ל-ynet כי החברה בדקה מספר אריזות ולא מצאה שהפגם סידרתי ולכן הוחלט להותיר את הסדרה על המדפים.
ומה קרה למוצר הפגום, שהלקוחה רצתה להעביר לבדיקה בחברה? נראה כי החברה ניסתה לתאם שליח שיגיע לבית הלקוחה וייקח את האריזה, אך מאחר והלקוחה לא הייתה בביתה ולא הייתה זמינה בטלפון הנייד, השליח התייאש והאריזה נשארה בבית הלקוח.
מחברת עוף טוב נמסר בתגובה כי "המוצרים של חברת 'עוף טוב' הינם ברמת איכות גבוהה מאד ועוברים בקרת איכות קפדנית. עוף טוב ביקשה לקבל את המוצר מהלקוחה על מנת לבדוק את המקרה לגופו מאחר ומדובר במקרה חריג, ומתנצלת מראש בפני הלקוחה על עוגמת הנפש".
המידע הראשוני התקבל באמצעות האימייל האדום