שתף קטע נבחר
 

שופרסל מקימה תת רשת לחרדים וערבים

שופרסל מקימה תת-רשת חדשה - יש - שתיתן דגש על מכירה לשכבות החלשות, ובעיקר לציבור החרדי. הרשת תכלול 48 סניפים, רבים מהם בערים ושכונות חרדיות שחלקם יגיעו ממיזוג תת-הרשתות הקיימות זול ופי אלף ותקום בהשקעה של 70 מיליון שקלים

רשת השיווק שופרסל פותחת תת-רשת חדשה בפריסה ארצית בשם "יש". הרשת תתמקד במכירת מוצרים זולים ותקום מאיחוד של רשתות זול פה ואלף. הרשת מצהירה כי בכוונתה לספק "חוויית קניה פשוטה"  - כלומר, לפנות לשכבות החלשות, ולפנות באופן ממוקד למשפחות ברוכות ילדים, למגזר החרדי הדתי, הערבי הדרוזי והבדואי.   

 

במסיבת העיתונאים שנערכה הבוקר בסניף יש בראשון לציון, הורגשה היטב התמקדות הרשת באוכלוסיה החרדית דתית -שהיוו את מרבית לקוחות החנות. הרשת אמנם מתחייבת למחירים נמוכים במיוחד אך בפועל תחייב את הלקוחות במחירים אלה רק החל מה-19 לאוגוסט.

 

"לשופרסל היה ברור שחסר לנו נדבך בפניה לקהלים מסויימים. אנחנו מאמינים שלכל קהלי המטרה מגיע הכבוד הראוי להם וההתייחסות הקמעונאית המתאימה", אמר הבוקר אפי רוזנהויז, מנכ"ל שופרסל. 

 

על מנת להגיע לכל קהלי המטרה המיועדים תפתח הרשת, בין היתר, שני סניפים בבני ברק, חמישה בירושלים ואחד באלעד, בארות יצחק ומודיעין. כמו כן יפתחו סניפים ברהט ובדלית אל כרמל.


"חווית קניות פשוטה". סניף של יש (צילום: אבי ולדמן)

 

מדובר ברשת הרביעית ששופרסל מקימה ב-4 השנים האחרונות, אחרי שופרסל דיל שקמה ב-2005, ושופרסל ביג ושופרסל שלי שקמו ב-2006. הפתיחה הרשמית של הרשת תתרחש ב-19 לאוגוסט. רשת תכלול ביום הקמתה 48 סניפים, ו-4 סניפים נוספים ייפתחו במהלך החודשים הקרובים. שופרסל תשקיע בהקמת הרשת 70 מיליון שקלים. עד סוף שנת 2009 יקומו 56 סניפים. את הרשת ינהל איצ'ה וולקין. 

 

איצ'ה וולקין מנהל פורמט יש אמר היום כי: "אנחנו נציע מוצרים ייעודיים וממוקדים יותר, ניתן דגש על מארזי חסכון, אריזות גדולות וכשרויות מהודרות - כל אלה במחירים זולים. מאפייני התפעול, מבטיחים מבנה הוצאות נמוך".

 

לרגל השקת יש, עולה הרשת בקמפיין פרסום ארצי באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי ובולטון פוטנציאל, תחת הסלוגן: יש הכל ובזול, בהשקעה של כ- 7 מיליון שקלים, מתוכם כשני מיליון שקלים למגזרים. הקמפיין כולל שילוט ארצי המונה כ- 650 מכוונים, קמפיין רדיו, מודעות בעיתונות הארצית, תוך מתן דגש על פרסום מקומי, בעיתונות מגזרית, מיתוג נקודות המכירה ופעילות קד"מ בסניפים ובשכונות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים