שתף קטע נבחר

"פרטנר גבו תוספת של מאות שקלים בחודש"

לקוחה של פרטנר טוענת שבדקה את החשבון וגילתה שהחברה גבתה ממנה במשך חודשים תוספת חסרת הסבר של 300 שקלים בחודש. "נציגי השירות היו נחמדים אבל לא פתרו את הבעיה", היא אומרת. בפרטנר מכחישים: "החיוב השגוי הופיע בחשבונית בלבד"

אורית אורן, לקוחה של חברת הסלולר פרטנר (אורנג'), גילתה כי היא משלמת, בנוסף לחיובים הסדירים בחשבונה כמו זמן אויר והודעות SMS, תוספת של עוד 300 שקלים בחודש, שלא התייחסה לשום שירות ספציפי.  

 

"לפני חודשיים, בבדיקה מקרית של חשבונות הטלפון שהגיעו אלי, גיליתי לתדהמתי שהסכום לחיוב אינו מייצג את עלות השירותים שצרכתי בפועל" מספרת אורן, "לאור תדהמתי על הגילוי הזה, בדקתי שתי חשבוניות נוספות אחורה וגיליתי את אותה בעיה. צרכתי שירותים בסכום בגובה מסוים אך בפועל חויבתי בסכום שעולה על כך במאות שקלים".

 

אורן פנתה לשירות לשרות הלקוחות של פרטנר שם נאמר לה, לטענתה, כי אכן קיימת בעיה עם החיובים שלה וכי "בשל מורכבות הבעיה וחריגתה מהבעיות השגרתיות המוכרות, היא מועברת לטיפול בדרגים בכירים". אלא שמאז פנייתה לשירות הלקוחות, עברו חודשיים, והיא עדיין קיבלה תשובה או הסבר לחיוב המנופח.

 

"נציגי השירות שדיברתי תמיד היו נחמדים ומנומסים", אומרת אורן, "אבל בשורה התחתונה, פתרון עדיין אין, ועימו גם לא החזר כספי. נראה לי שחודשיים הם זמן יותר מסביר לקבל תשובה מחברה בסדר גודל כמו פרטנר. ומי יודע: האם התקלה במערכת החיוב של הרשת קיימת רק אצלי?"

 

מפרטנר נמסר בתגובה: "מבדיקה מעמיקה שערכנו עולה, כי מדובר בתצוגה שגויה של החיובים המופיעים בחשבונית, כאשר בפועל הלקוחה חויבה בסכום התקין. עם איתור מקור התקלה פעלנו באופן מיידי לתיקונה. כמו גם, עדכנו את הלקוחה על כך".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
קמפיין פרטנר: מה הם הצליחו לדוג?
מומלצים