שתף קטע נבחר
 

ירידה חדה בביקוש לעובדים בפרסום בספטמבר

בחודש שעבר פורסמו 43 בקשות לחיפוש עובדים בענפי הפרסום והתקשורת, לעומת 87 בקשות באוגוסט. זאת, אף על פי שתקופת החגים החלה רק בתום ספטמבר

בספטמבר חלה ירידה משמעותית בדרישה לעובדים בענפי הפרסום והתקשורת. כך עולה מסקר מודעות הדרושים שערכה ADMAN - החברה למשאבי אנוש לענפי הפרסום, השיווק והתקשורת.

 

 

תוצאות הסקר מלמדות כי בחודש שעבר פורסמו בסך הכל 43 בקשות לחיפוש עובדים, לעומת 87 בקשות באוגוסט. הדרישות העיקריות הן לתקציבאי יחסי ציבור (12), תקציבאים (11) ותקציבאי מדיה (11).

 

מנכ"ל ADMAN ובעל הטור מותר לפרסום ב-ynet, גינגי פרידמן, מסר: "בספטמבר אשתקד עמדה הדרישה על 36 עובדים, אבל אז ספטמבר היה חודש החגים. השנה נרגיש את חולשת החגים באוקטובר. בגלל שחודש אוקטובר רצוף חגים כולו, העדיפו רוב המעסיקים לדחות את כל הגיוסים לנובמבר".

 

אף על פי שאין מדובר בקריסה בענף הפרסום, נמצא כי גם החודשים הקודמים היו חלשים מבחינת הדרישה לעובדים - יחסית לשנה שעברה. "ב-2007, בחודש שלאחר חודש החגים היה זינוק משמעותי בדרישה. השנה אני חושש שזה לא יקרה", הוסיף פרידמן.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים