משדרים עסקים כרגיל: בורגראנץ' חזרה לפרסם
חודשים ספורים לאחר שנקלעה לקשיי נזילות עלתה בימים האחרונים רשת ההמבורגרים הוותיקה בתשדיר רדיו תדמיתי
אילון זרמון, מבעלי משרד הפרסום זרמון-גולדמן, המטפל בתקציב עוד לפני פרוץ המשבר, אומר שמטרת הקמפיין היא להעביר לצרכנים מסר שהרשת פתוחה ועובדת.
מסר זה נתפס כחשוב על רקע הסיקור התקשורתי הנרחב על מצבהּ הקשה של הרשת. בשלב זה מדובר בתשדירי רדיו בלבד בהשקעה כספית נמוכה יחסית.
לפני שלושה שבועות אישר בית המשפט המחוזי בתל-אביב את מכירת בורגראנץ' לרשת המתחרה ברגר קינג. זאת, לאחר שברגר קינג (קבוצת א. אורגד אחזקות) העלתה את הצעת הרכישה שלה ל-25 מיליון שקל.
ואולם בראשית השבוע נודע כי הממונה לשעבר על רשות ההגבלים העסקיים, עו"ד דרור שטרום, מצטרף לצוות הייצוג של הקבוצה הרוסית אשר התמודדה במכרז לרכישת רשת המזון המהיר, ובכוונתו להתנגד לרכישת בורגראנץ' בידי ברגר-קינג.
שטרום, שבתפקידו כממונה על ההגבלים סירב לאשר מיזוג בין בורגראנץ' לברגר-קינג, יבקש מהממונה על ההגבלים הנוכחית, רונית קן, להמשיך במדיניות זו ולא לאשר את המיזוג. עו"ד שטרום הוא כיום עו"ד במגזר הפרטי.