לאחר ההתייקרות, פרטנר משיקה חבילות חדשות
החברה מעלה קמפיין שסיסמתו "כשיודעים דברים מראש, אין הפתעות", זמן קצר אחרי הודעתה על התייקרות תעריפים כוללת של 6% בממוצע, למרבית לקוחותיה
שלושה שבועות לאחר שהעלתה מחירים, תשיק מחר (יום ה') חברת הסלולר פרטנר מסלולי תעריפים חדשים, אשר כוללים חבילת דקות שיחה חודשיות, חבילת SMS, חבילת גלישה ומכשיר הסלולר.
החבילות ימכרו במחיר קבוע וידוע מראש, כדי לאפשר ללקוח שליטה טובה יותר על ההוצאה החודשית. עד כה שילם הלקוח בעבור כל מוצר סלולרי בנפרד. מעתה יוכל לרכוש חבילה אחת אשר כוללת ארבעה מוצרים שונים במחיר ידוע מראש. החבילות הן בהתחייבות ל-18 חודש, בהתאם לדרישת משרד התקשורת.
הקמפיין החדש שסיסמתו "כשיודעים דברים מראש, אין הפתעות" יעלה בטלוויזיה, בעיתונות הכתובה ובאינטרנט למשך שלושה שבועות. עלות הקמפיין - באמצעות משרד ראובני-פרידן - 4 מיליון שקלים.
לפני שלושה שבועות הודיעה פרטנר במפתיע כי תייקר את תעריפיה ב-6% החל בנובמבר. ייקור התעריפים ישפיע על מרבית הלקוחות, גם אלו אשר נמצאים במסגרת תקופת ההתחייבות.
פרטנר תציע 9 חבילות שונות, אשר מתאימות לכאורה לכמה דפוסי שימוש. החבילה הזולה ביותר כוללת 100 דקות שיחה בחודש, 50 הודעות SMS, חבילת גלישה בסיסית בדור השלישי ומכשיר בסיסי. עלות חבילה זו - 109 שקל בחודש.
בצדהּ השני של הסקלה תציע החברה חבילה בעלות חודשית של 799 שקל. החבילה היקרה תכלול 1,200 דקות חודשיות, 600 הודעות SMS, חבילת גלישה ומכשיר. כמו כן תציע החברה שתי חבילות המיועדות למשפחה ושתי חבילות ללקוחות אשר מרבים לשלוח הודעות SMS.
לקוח שירצה לרכוש מכשיר יקר יותר, יוכל לעשות זאת תמורת תשלום חד פעמי של 1,000-200 שקל. בעבור חריגה מהחבילה ישלם הלקוח 69 אג' על דקת שיחה לכל הרשתות, ו-52 אגורות בעבור הודעת SMS.
"אנו ערים לכך, ובמיוחד בימים אלו, כי צרכנים מעוניינים לשקלל מראש את ההוצאות החודשיות שלהם, בכדי לשלוט בצורה מרבית בחשבון החודשי", אמר סמנכ"ל השיווק והתוכן בפרטנר, ארז פז. "שיטת התמחור החדשה כוללת את כל מרכיבי החשבונית, לרבות המכשיר הנייד, ובכך עונה על צורך זה בצורה אופטימלית".