רבוע כחול עשויה למחוק את תת-הרשת מגה
העובדה שמקאן מטפל בתקציב מגה, וכן הודעת רבוע כחול שלפיה רוב הסניפים של תת-הרשת החדשה יוקמו על סניפי מגה, מחזקות את ההערכות שלפיהן המותג יימחק
מקאן אריקסון יטפל בתקציב הפרסום של תת-הרשת החדשה שתקים רבוע כחול. כיום מטפל מקאן בתקציב של מגה, המהווה יותר ממחצית מתקציב הפרסום של רבוע כחול.
משרד הפרסום שטרית מדיה גרופ מטפל בתקציב מגה בעיר, והיה אחראי להחדרת המותג, שהחליף את סופר סנטר באוגוסט 2007. כמו כן מטפל המשרד שבבעלות רות שטרית ברשת שפע שוק, נוסף על משרד אפיקים המתמחה במגזר החרדי.
העובדה שמקאן יטפל בתקציב של הרשת, נוסף על הודעת הבורסה מסוף השבוע שלפיה מרבית הסניפים שיוסבו לטובת הרשת החדשה יהיו סניפי מגה, מרמזות על כך שעתידה של רשת מגה אינו מובטח כלל. תמיכה בארבעה מותגים נפרדים - מגה בעיר, מגה, שפע שוק והרשת החדשה - יקרה מאוד, ולא נהוגה בעידן של כינוס מותגים.
רבוע כחול הודיעה בסוף השבוע שעבר לבורסה כי בכוונתה להשיק תת-רשת חדשה שתמנה 36-38 סניפים ותמוצב כרשת זולה (Hard Discount). הרשת החדשה, שתוקם בהשקעה של 30 מיליון שקל, אמורה לתת מענה לשחיקה בתוצאות של רשת מגה, שהיתה בעבר הנכס הגדול ביותר של רבוע כחול, אך שילמה את מחיר ההצלחה של מגה בעיר.
אחד היעדים הראשונים של מנכ"ל רבוע כחול, זאב וורמברנד, היה למצוא פתרון אסטרטגי לתת-הרשת.
בשלב זה, עד לאישור התוכנית בישיבת הדירקטוריון שצפויה להתקיים מחר, נותרו שאלות רבות פתוחות באשר לפורמט החדש שאמור להתחרות ברשתות הזולות של המתחרה שופרסל - שופרסל דיל ויש - וברשתות הפרטיות.
מומלצים