"תוך שנתיים - עוד 10 חנויות המשביר לצרכן"
הבעלים ומנכ"ל הקבוצה אמר כי אינה מתכננת לעצור את תנופת ההתפתחות שלה, לפטר עובדים או לקצץ תקציבים
רמי שביט, הבעלים והמנכ"ל של קבוצת המשביר לצרכן, אמר היום (ד') כי הקבוצה אינה מתכננת לעצור את תנופת ההתפתחות שלה, לפטר עובדים או לקצץ תקציבים.
"בשנתיים הקרובות נפתח 10 חנויות של המשביר לצרכן", אמר שביט. "הבעיה המרכזית היא תזרים מזומנים, ומי שמתפתח - מצבו הכלכלי ותזרים המזומנים שלו ישתפרו. לא רק שלא נעצור התפתחות, אלא נתרחב. אנחנו מתחייבים לבעלי המתחמים הקמעונאיים שנקלוט עובדים, נפתח את הקבוצה ומהווה עוגן למתחמים".
שביט אמר את הדברים לרגל השקת מותג האופנה הספרדי ספרינגפילד בישראל. לשאלה האם הקבוצה אינה חוששת להשיק חנויות מותג בזמן מיתון, השיב מנכ"ל המשביר, אסף בן דב: "יש פה הזדמנות עסקית טובה כי יהיו יותר מיקומים בקניונים, ויש לי נכס שאוכל למנף אותו".
"אירופה עוברת בשנתיים האחרונות האטה חריפה, ועדיין המותג ספרינגפילד ממשיך לצמוח. מותגים שהם גוד ווליו פור מאני, כמו ספרינגפילד, יש להם פוטנציאל לא רק לשרוד, אלא גם לצמוח בזמן מיתון".
בד בבד פתחה הקבוצה חנות ראשונה של מותג ההלבשה women'secret, שאף הוא שייך לקבוצת CORTEFIEL, בסמוך לחנות ספרינגפילד.
המשביר מתכננת לפתוח 10 חנויות של מותג ההלבשה התחתונה עד סוף 2009, בהשקעה של כ-10 מיליון שקל. לדברי שביט, קיימת אפשרות שחלק מחנויות האופנה ג'אמפ ואירית - שאף הן בבעלות הקבוצה ומונות יחד 80 סניפים - יוסבו לחנויות ספרינגפילד ו-women'secret.
קבוצת CORTEFIEL הוקמה ב-1880 בספרד ומחזיקה ב-1,436 חנויות ב-49 מדינות. בבעלות הקבוצה חמישה מותגים מובילים: cortefiel and milano, women'secret, Springfield, ו-pedro del hierro. ב-2007 היה מחזור המכירות של הקבוצה 1.2 מיליארד אירו.