נערת תפוזינה החדשה: קלייר בראון מסקוטלנד
14 שנה אחרי שהדוגמנית ההולנדית הלן הידינג פרצה לתודעה הישראלית כנערת תפוזינה הראשונה, נכנסת בראון לנעליה. עלות הקמפיין החדש - 7 מיליון שקל
חברת יפאורה-תבורי מעלה קמפיין חדש למותג תפוזינה, שבו תציג - בד בבד עם משקה התפוזים, כמובן - את נערת תפוזינה החדשה.
עלות הקמפיין, שנעשה באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן, 7 מיליון שקל - תקציבי ההפקה והמדיה. מדובר בסרטון פרסומת לטלוויזיה אשר ישודר במשך שבועיים.
מתוך הקמפיין החדש
לנעלי נערת תפוזינה תיכנס הפעם הדוגמנית הבריטית ממוצא סקוטי, קלייר בראון. עלילת הסרטון - אשר צולם במרכז בוקרשט, בירת רומניה - מתרחשת בהפגנת סטודנטים המונית באירופה. ההפגנה מתקיימת כמחאה על ההתחממות הגלובלית. ביפאורה-תבורי סירבו לחשוף כמה תרוויח בראון על השתתפותה בקמפיין.
בימים הקרובים תשיק החברה משקאות תפוזינה בשני טעמים. המותג תפוזינה הושק בראשונה בישראל ב-1994, ולוּוה במסע פרסום רחב וכמעט חסר תקדים. הדוגמנית ההולנדית הלן הידינג הובילה את הקמפיין הראשון, וכיכבה בסרטון הפרסומת שנחשב עד היום לאחד הפופולריים והזכורים ביותר.