גאפ בדרך לישראל - הקרב על הפרסום מתחיל
היקף התקציב עדיין לא נקבע. הערכות: החברה לא תצטרך לשפוך מיליוני דולרים בהשקה, בשל חוזקו המותגי של גאפ
בעקבות קבלת הזיכיון, מותג האופנה גאפ צפוי לפרסם כבר בקרוב מכרז על תקציב הפרסום שלו. אתמול הודיעה חברת אלביט מסחר וקמעונאות, חברה-בת של אלביט הדמיה, כי חתמה על הסכם עם Gap העולמית לשיווק ומכירת מותגי גאפ ובננה ריפאבליק בישראל.
בשלב ראשון מתכוונים לערוך מכרז על תקציב המותג גאפ, מכיוון שחנויות ראשונות צפויות להיפתח בארץ כבר בחציון השני של 2009. המותג בננה ריפבאליק ייכנס בשלב מאוחר יותר.
היקפו של תקציב הפרסום עדיין לא נקבע. עם זאת, על פי הערכות בענף הפרסום, החברה לא תצטרך לשפוך מיליוני דולרים על השקת תקציב גאפ. זאת, בשל החוזק המותגי של גאפ והמודעות אליו - גם במדינות שבהם לא נמכר. עוד מעריכים בענף כי חלק גדול מהפרסום של המותג יתבסס על מסעות פרסום מחו"ל שיעברו התאמה לשימוש בשוק הישראלי.
למרות זאת, במשרדי הפרסום נחשבים תקציבי האופנה לתקציבים אטרקטיביים במיוחד, ועל פי הערכות, משרדים רבים ירצו להשתתף בו.
מותג האופנה מנגו, המשווק אף הוא באמצעות אלביט מסחר וקמעונאות, מטופל בשנה וחצי האחרונות במשרד הפרסום מקאן אריקסון, שסביר להניח שיוכל להשתתף אף הוא במכרז.
מאלביט מסחר וקמעונאות נמסר בתגובה: "בכוונת החברה לערוך מכרז על תקציב הפרסום בזמן הקרוב".
ארכיון
צילום: איי אף פי
מומלצים