תקלה חלקית במערך הגבייה של סלקום
לקוחות החברה שמועד החיוב שלהם הוא 2 בחודש, קיבלו הודעות על כך שהסכום שאמור להיגבות מהם במרס ייגבה באפריל. סלקום: "ניתן לשלם גם החודש בדרכים חלופיות"
אם אתם לקוחות סלקום, יתכן שקיבלתם אתמול את הודעת הטקסט הבאה: "לקוח יקר, במידה ומועד החיוב שלך בחברת האשראי הינו ה-2 במרס, החיוב עבור שירותי סלקום בחודש זה יגבה ב-2 באפריל, עם חיובי החודש הבא. תודה על ההבנה. סלקום".
נוסף על כך, לקוחות סלקום הרלוונטים קיבלו גם הודעה קולית בדבר הבעיה בגבייה, שמציעה לפנות לנציג שירות.
מי שמתקשר למוקד השירות של החברה מגיע להודעה מוקלטת, שמודיעה על תקלה טכנית בגביית חשבון הסלולר של פברואר. בפנייה למענה אנושי, נציגי שירות הלקוחות של החברה מסבירים למתקשרים שקרתה תקלה במחזור חיוב 14, כלומר אלה מן הלקוחות שהמידע על צריכת הסלולר שלהם נאסף עד 14 בחודש, לא יקבלו חיוב על שירותי סלקום החודש, אלא בחודש הבא.
עוד מסבירים לפונים לשירות הלקוחות של סלקום, שמי שאינו מעוניין להתמהמה עם תשלומיו יכול ללכת ולשלם את החשבון במזומן במרכז שירות או בבנק הדואר, והסכום ינוכה מהחשבון של החודש הבא.
אפשר גם לשלם את החשבון בכרטיס אשראי דרך המוקד הפיננסי של סלקום, ואולם אופן תשלום זה יצריך אתכם לשלוח אישור שכך שילמתם, מכיוון שאופן תשלום זה חורג את ההסדר המקורי שנעשה עם חברת האשראי.
מסלקום נמסר בתגובה: "עקב תקלה טכנית, למספר לקוחות מצומצם לא חויב כרטיס האשראי ב-2 במרס כפי שהיה צריך להתבצע. כתוצאה מכך לקוחות אלה יחויבו חודש מאוחר יותר, וירוויחו חודש אשראי על סכום החשבונית. ללקוחות אלה נשלחה הודעה מיידית על מנת ליידעם בנושא.
"ללקוחות שמעוניינים לשלם החודש, ניתנה האפשרות לעשות זאת במספר דרכים: תשלום במרכזי השירות, תשלום בסניפי בנק הדואר הפרוסים ברחבי הארץ או לחילופין תשלום באמצעות כרטיס אשראי דרך מוקד השירות הטלפוני של החברה.
"כאמור, מיד עם היוודע התקלה הטכנית, דאגה החברה ליידע הלקוחות אליהם נוגעת התקלה באמצעות שיחת עדכון קולית המאפשרת קישור מיידי לנציג שירות, באמצעות הודעת sms, באמצעות החשבונית החודשית וכן באמצעות חשבוניות חברות האשראי".