נרות בשינקין תקים עמדות מכירה ב-20 סניפי מגה
החברה, שבשליטת אייס, תקים עמדות מכירה בסניפי מגה באזור המרכז, שבהן יימכרו בעיקר נרות ומוצרי ספא
אייס ורבוע כחול החלו לשתף פעולה. נרות בשינקין, שנמצאת בשליטת אייס, תקים עמדות מכירה ב-20 סניפים של מגה ומגה בעיר באזור המרכז, שבהן יימכרו בעיקר נרות ומוצרי ספא.
"אנחנו מנסים להפוך את נרות בשינקין, שנתפס מותג גבוה, מותג מאס מרקט", הסביר קובי מויסה, מנכ"ל אייס. "כמו כן, אנחנו מתמקדים בעולמות של נרות וריחות, בעוד שהמתחרים שלנו מתמקדים בקרמים ומוצרי טיפוח. שם היתרון היחסי שלנו". אם הפיילוט יצליח, יוצבו עמדות בסניפים נוספים של מגה.
אייס רכשה את נרות בשינקין ממשפחת פישמן בינואר 2008 תמורת 2.8 מיליון שקל. מאז היא פתחה עמדות של נרות בשינקין בכל 36 סניפי רשת אייס. מה שאולי מסמל את המעבר שלה לרשת של מאס מרקט הוא סגירת הסניף ברחוב שינקין בתל-אביב - היכן שהיתה החנות הראשונה.
אייס משתפת פעולה גם עם נגב קרמיקה שבשליטת אפריקה ישראל. בארבעה סניפים של אייס נפתחו פינות מכירה של נגב בפורמט של זכיינות. נגב היא זו שמפעילה את העמדות ומשלמת אחוזים לאייס. "בימים אלה אנחנו אמורים להחליט על הרחבת שיתוף הפעולה", אמר מויסה.
אייס, שבשליטת גאון אחזקות וקבוצת זביידה, רשמה ברבעון הראשון של השנה הכנסות של 189 מיליון שקל - עלייה של כ-20% לעומת הרבעון המקביל ב-2008 - הודות לפתיחת סניפים חדשים, וכן בעקבות הכללת תוצאות פעילות רוזנפלד. הרווח הנקי של החברה ברבעון הראשון של 2009 הסתכם ב-2.2 מיליון שקל, לעומת 3.8 מיליון שקל ברבעון המקביל.
מוצרי נרות בשינקין
צילום: דן לב
מומלצים