שיבושים קשים במוקד 103 של חברת החשמל
המוקד הודיע ללקוחות שהתקשרו אל החברה ממקומות מסוימים בארץ כי אינו פועל בשל עומסים, ואילו ממקומות אחרים לא ניתן היה להגיע למענה אנושי בזמן סביר. חברת החשמל ל-ynet: העומס במוקד גדל היום ב-50%
שיבושים קשים התעוררו אחר הצהריים (יום א') בפעולת מוקד 103 לשירות הלקוחות של חברת החשמל. כך נודע ל-ynet.
המוקד הודיע ללקוחות שהתקשרו אל החברה ממקומות מסוימים בארץ - בין השאר רחובות ופתח-תקווה - כי אינו פועל בשל עומסים, ואילו ממקומות אחרים - כירושלים, חיפה וראשון-לציון - לא ניתן היה להגיע למענה אנושי בזמן סביר.
בחברת החשמל הודו כי מוקד 103 סבל מעומס יתר ומתקשה לתפקד. עקב העומס, הורה מנכ"ל החברה, עמוס לסקר, לתגבר את המוקד, ואולם בהנהלת החברה היו מודעים לכך שגם אחרי התגבור, המצב יהיה קשה.
בחברה אמרו ל-ynet כי העומס במוקד גדל היום ב-50%. ומה ההסבר לתופעה? בהנהלה אמרו כי בימים האחרונים, ובעיקר היום, נשלחו מרבית החשבונות ללקוחות שלא קיבלו אותם בתקופת העיצומים.
מחברת החשמל נמסר: "חששנו שתיווצר בעיה, ולשם כך ביצענו הסברה והודענו לציבור שהחשבונות עומדים להיות גדולים במיוחד, אך כפי שחששנו - רבים מהלקוחות אינם מבינים את פשר התופעה, ומתקשרים למוקד".
יצוין כי חברת החשמל התחייבה שלא לגבות ריבית פיגורים בגין העיכוב במשלוח החשבונות. חלק מהלקוחות קיבלו בטעות הודעה על כך שייאלצו לשלם ריבית פיגור, על אף שהריבית לא תיגבה בפועל. נראה כי רבים מהלקוחות שהתקשרו היום למוקד הם אותם לקוחות שאינם מודעים לכך שלא יצטרכו לשלם את ריבית הפיגורים.
המידע הראשוני הגיע באמצעות האימייל האדום