יוצאים מהמיתון? עלייה בקצב הגידול של המכירות ברשתות השיווק
מכירות רשתות השיווק גדלו ב-5.1%, בשיעור שנתי, באפריל-יוני - בהמשך לעלייה של 3.9% בינואר-מרץ
מכירות רשתות השיווק גדלו ב-5.1%, בשיעור שנתי, באפריל-יוני; זאת, בהמשך לעלייה של 3.9% בשלושת החודשים ינואר-מרץ 2009. כך עולה מנתונים שפרסמה היום הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה.
במכירות המזון של רשתות השיווק נרשמה על פי נתוני המגמה עלייה של 4.9% בחישוב שנתי באפריל-יוני 2009 , זאת לאחר עלייה של 3.2% בינואר-מארס 2009.
נתוני המכירות ברשתות השיווק מתייחסים לרשתות המתמחות במזון ולרשתות המתמחות במוצרים אחרים: טקסטיל והלבשה, הנעלה, מוצרים בני קיימא, כלי בית ו"שונות" – קוסמטיקה, תרופות, צעצועים, ספרים ציוד משרדי ואופטיקה.
מומלצים