דיסקונט קנו את "ברייק הזהב" בגמר כוכב נולד
הפסקת הפרסומות המיוחדת, שכוללת פרסומת אחת שתשודר רגע לפני הכתרת הזוכה, נקנתה על-ידי הבנק שהשקיע במהלך 200 אלף שקל. מודי בר און יככב בפרסומת, שתארך יותר מדקה
דיסקונט קנו את "ברייק הזהב" בגמר העונה השביעית של כוכב נולד , כך נודע ל-ynet. מדובר בהפסקת הפרסומות היקרה ביותר בעונה. דיסקונט הפיקו לשם כך סרטון פרסום מיוחד בכיכובו של מודי בר און, פרזנטור החברה כבר 7 שנים. המהלך כולו עלה לבנק 200 אלף שקל.
"ברייק הזהב" ישודר כמדי שנה בתוכנית הגמר של ריאליטי הזמרה, שתיערך בראשון הבא באילת. זוהי הפסקת פרסומות מיוחדת, המשודרת רגע לפני הכתרת הזוכה, ותכלול פרסומת אחת בלבד. השנה זו תהיה הפרסומת של דיסקונט.
הפרסומת, תארך יותר מדקה, בעוד שאורך פרסומת רגילה הוא בין 30 ל-40 שניות. בתשדיר נראים המהלכים השיווקיים המרכזיים של הבנק בשנה החולפת: פתיחת סניפי הבנק עד 20:00, משלוח כרטיסי אשראי עד בית הלקוח, פתיחה של למעלה מ-100 סניפים ביום שישי והטבות לציבור עובדי המדינה והמורים.
עלות גבוהה מהרגיל
עלות המהלך גבוהה ממעלות פרסומת רגילה, בשל הרייטינג הגבוה שצפוי בתוכנית הגמר, ובמיוחד ברגעי הסיום שלה. התוכנית משודרת פעמיים בשבוע, ובשבוע שעבר, הגיעה ל-23.1% צפייה בקרב משקי הבית בכלל האוכלוסיה. תוכנית הגמר של "כוכב נולד 6" נצפתה על-ידי 29.6% ממשקי הבית בכלל האוכלוסיה - 1.2 מיליון בתי אב.
המחיר שדיסקונט שילמה נמוך מ-250 אלף שקל ששילמה בזק לברייק הזהב ב"אח הגדול VIP", אבל גבוה מזה ששילמה חברת הלוויין yes לרשת על ברייק הזהב ב"מרוץ למיליון" - 150 אלף שקל.
על המהלך כולו אחראי רוני פלד, מנהל השיווק והפרסם של הבנק, מי שעומד גם מאחורי המהלך להבאתו של לאונרד כהן לישראל. פלד מונה לתפקיד לפני כחצי שנה.