שתף קטע נבחר

אל תסמכו על החנות, שמרו על תעודת האחריות

חשוב לשמור על תעודת האחריות, כך למד ליאור, שביקש לתקן נגן mp4 שרכש באופיס דיפו לפני שנתיים. הוא זכר שהאחריות עליו היתה ל-3 שנים, אופיס דיפו והיבואן טענו שהאחריות היתה לשנה ורק מציאת התעודה פתרה את התעלומה: ליאור צדק

תעודות אחריות השתכללו ברבות השנים. הן אלקטרוניות, נשמרות במחשב, אבל מסתבר שגם בימים מודרניים אלה, אם אתם קונים מוצר אלקטרוני חשוב שתשמרו על ספח הנייר האנכרוניסטי ויהיה מה. כך מלמד המקרה של ליאור, שרכש באופיס דיפו לפני שנתיים נגן mp4 2 ג'יגה בייט של חברת IKO עם מסך 2.4 ב-500 שקל.

 

כשהנגן התקלקל וליאור לא מצא את תעודת האחריות, הוא גילה שהזיכרון שלו, לפיו על הנגן יש שלוש שנות אחריות, שונה ממה שזכרו אנשי הרשת והיבואן של המוצר, שטענו שיש עליו שנת אחריות אחת בלבד.

 

באופיס דיפו התעקשו

"פניתי לאופיס דיפו בקניון איילון וביקשתי שיתקנו את הנגן שקניתי שם לפני שנתיים, כי יש עליו אחריות ל-3 שנים", הוא מספר ל-ynet. "הם איתרו את הקבלה ואמרו לי באמת יש לך אחריות, אבל לשנה. אמרתי להם שיבדקו שוב, כי אמצא את תעודת האחריות ויהיה להם לא נעים. והם התעקשו - האחריות היא לשנה.

 

"אחרי יום-יומיים הרמתי טלפון לתלונות הציבור להתלונן. אמרתי שם במפורש שאני זוכר שהאחריות היא ל-3 שנים. המוקדנית פנתה ליבואן וחזרה אלי באותו יום עם התשובה שאין למוצר 3 שנים אחריות, אאל רק שנה, וכיוון שפג תוקפה הםפ לא יכולים לתקן את המוצר.

 

"אחרי יומיים נזכרתי שכשקניתי את המכשיר, היה להם סטנד שיווקי מאוד מפואר לנגן הזה, ששווק כיחיד עם 3 שנות אחריות לעומת הנגנים האחרים. פניתי שוב למחלקת התלונות, נתתי לה את כל פרטי הדגם הספציפי. היא שוב פנתה לספק ואחרי יום חזרה אלי ואמר שהספק טוען בתוקף שיש רק שנה אחריות.

 

"פשפשתי בחפצי ומצאתי את תעודת האחריות מלפני שנתיים ואכן - האחריות על הנגן היא ל-3 שנים! חזרתי לתלונות הציבור ואמרתי הנה והם שוב סירבו לתקן את זה בסניף ואמרו לי שאפנה לטוב-טוב שהוא היבואן. ביקשתי לדבר עם מנהל והיא אמרה שהמנהלת עסוקה ושתחזור אלי. מאז עבר שבוע ואיש לא חזר אלי. אחרי שפניתי ל-ynet, התקשר אלי מנהל הסניף ואמר שאגש לחנות, שיסדרו לי הכל. כנראה שרק ככה זה עובד".

   

מאופיס דיפו נמסר בתגובה: "הלקוח הגיע לסניף אופיס דיפו עם מוצר שנרכש לפני כשנתיים ללא תעודת אחריות, המבטיחה ללקוח אחריות בינו לבין היבואן לתקופה של למעלה שנה. אופיס דיפו פנתה ישירות ליבואן שמסר כי ישמח לטפל במוצר עם הצגת חשבונית ותעודת אחריות.

 

מרגע שהלקוח מצא את תעודת האחריות הוא הוזמן לפנות ישירות ליבואן להמשך טיפול ו/או להגיע לאחד מסניפי אופיס דיפו עם תעודת האחריות, חשבונית הקניה והנגן, לקבלת שירות לשביעות רצונו".  

 

המקרה הגיע באימייל האדום

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
צילום: סיון פרג'
אופיס דיפו
צילום: סיון פרג'
מומלצים