ברגר קינג תעבור מהפך עיצובי
נברשות מסתובבות, תפריטים על מסכי טלוויזיה ב"עיצוב קולי אורבני" - זה מה שהולך להשתנות במסעדות רשת ההמבורגרים בעולם בשנים הקרובות. התפריט האמריקאי, לעומת זאת, ישתנה מעט מאוד ויתווסף לו צ'יזבורגר כפול בדולר
רשת הההמבורגרים השנייה בגודלה בארה"ב משדרגת את 12 אלף סניפיה ברחבי העולם והופכת אותם לנוחים יותר לישיבה. המטרה: לגרום ללקוחות לגדוש את שולחנות מסעדות הרשת, במקום להזמין טייק אוואיי.
בקרוב אפשר יהיה למצוא בברגר קינג נברשות מסתובבות, תפריטים על מסכי טלוויזיה וקירות לבנים ומתכת בלוק תעשייתי וב"עיצוב אורבני קולי", לפי הגדרת הרשת. לעיצוב הפנים גם יתווספו מיני סממנים שיעידו כי כאן הוא "ביתו של הוופר", לפי מנהלי הרשת.
העיצוב החדש שמכונה "20/20" קיים כבר ב-60 מסעדות של הרשת בעולם - חלקן רק שופצו ואחרות נהרסו ונבנו מחדש מן היסוד. עד סוף השנה הבאה יעוצבו מחדש עוד כ-75 מסעדות. אולם שנים יידרשו על מנת שכל המסעדות יעברו את המהפך העיצובי.
קהל היעד: גברים צעירים
"המראה החדש עכשווי יותר, מחוספס ואפילו עתידני", אמר היו"ר והמנכ"ל ג'ון צ'ידזי, "הוא נותן תחושה של מסעדה יוקרתית".
לפי צ'ידזי, במסעדות ששופצו נרשם גידול של 15-12% במכירות ואילו באלו שנבנו מחדש אירעה נסיקה של 30% במכירות.
הזכיינים המפעילים את המסעדות מחויבים על-פי חוזה לשדרג את מראה המסעדה, ולא מן הנמנע שהאופציה החדשה תהפוך לברירת מחדל. ועם זאת, המראה החדש יעלה לזכיינים בין 300 ל-600 אלף דולר למסעדה.
האלמנטים העיצוביים החדשים אמורים למשוך גברים צעירים חובבי המבורגרים - קהל יעד נחשק עבור הרשת. ברשת מקווים שהם יכלו את זמנם במסעדות, וכך תדמית הרשת תהיה של אוכל מהיר יוקרתי יותר. בכך הם גם מכוונים לבדל את הרשת מהמתחרה העיקרית שלה, מקדונלד'ס, ולנגוס בנתח גדול יותר משוק ההמבורגרים האמריקאי שמגלגל 100 מיליארד דולר בשנה.
בד בבד עם שינויי העיצוב, הרשת תוסיף לתפריט האמריקאי שלה צ'יזבורגר כפול שיעלה דולר אחד. ברגר קינג גם נמצאת בשלבי התקנה רבתי אחרונים של תנורי צלייה שחוסכים באנרגיה, ויאפשרו להוסיף פרטים חדשים לתפריט בקרוב.