מייסיס: 5,000 לקוחות חיכו לפנות בוקר לפתיחה
מנכ"ל מייסיס: תנועת הקונים והמכירות של "יום שישי השחור" בארה"ב מעודדים ומאותתים על פתיחה חיובית של עונת הקניות. רבע ממשקי הבית יצאו לקניות כדי ליהנות ממבצעי עונת השופינג בשישי השחור, המייצר 6% מהמחזור העונתי
תנועת הקונים והמכירות של "יום שישי השחור" בארה"ב מעודדים ומאותתים על פתיחה חיובית של עונת הקניות, כך אמר היום (ו') מנכ"ל מייסיס, טרי לנדגרן בראיון ל"מרקטווץ'". הוא הוסיף כי מעל 5,000 לקוחות חיכו לפני הפתיחה ב-05:00 בבוקר מחוץ לחנות הדגל של רשת בתי הכלבו ברחוב ה-34 בניו יורק.
"עד עכשיו זה נראה מעודד - כל עוד שהסחורה מתומחרת באטרקטיביות, הלקוחות קונים. הכמויות הטובות ביותר והמחירים הטובים ביותר מוצעים עכשיו. השיווק שלנו בעניין הזה כל כך ברור שלא צריך לחכות לסוף העונה", אמר לנדגרן.
למרות האופטימיות שלו, מייסיס נחלשה היום בוול סטריט ועמה שאר הקמעונאיות, כמו בסט ביי, טרגט ו-וול מארט. חלק מהקונים חיכו כל הלילה להזדמנות לתפוס את המבצעים החמים של פתיחת עונת השופינג ואילו למשקיעים בוול סטריט אין היום מצב רוח לקניות של מניות קמעונאות, עקב המשבר בדובאי, בעקבות הודעת קרן ההשקעות הריבונית של ממשלת דובאי, כי בכוונתה לדחות את פירעון חובותיה לנושיה בחצי שנה.
מדד הקמעונאיות נחלש ב-0.8% אך האינדיקציה מהיום מבססת את האופטימיות באשר לתוצאות הרבעון הרביעי של חברות כמו טיפאני, סקס וג'יי קרו. אף שעד כה הקונים מגלים התעניינות, הערכות הן כי המבצעים יהיו פחות אטרקטיביים מהשנה שעברה, לאחר שהרשתות עשו מאמץ לכווץ את המלאים בשנה האחרונה.
לפי הסקרים האחרונים, 26% ממשקי הבית מתכננים לצאת לקניות ביום שישי השחור, המסמל את תחילת עונת הקניות לחגים, לעומת 24% בשנת 2007. זהו יום הקניות מספר אחד בשנה מבחינת תנועת הלקוחות והיקף המכירות והוא צפוי לייצר 6% מהמחזור העונתי.
מייסיס ניו יורק
צילום: AP
מומלצים