שתף קטע נבחר

רמי לוי מתרחב: מקים עסק למכירות טלפוניות

העסק החדש יקרא "צלצל וקבל, מוצרים מקבוצת רמי לוי שיווק השקמה" וינוהל על ידי בתו של לוי, יפית לוי אטיאס. העסק מבוסס על רכישות מקטלוג באמצעות הזמנה טלפונית, שמופץ בשלב זה בסניפי רשת המזון של לוי

רמי לוי מרחיב את עסקי הקמעונאות שלו. "צלצל וקבל, מוצרים מקבוצת רמי לוי שיווק השקמה," העסק החדש בניהולה של בתו יפית לוי אטיאס, מבוסס על רכישות מקטלוג באמצעות הזמנה טלפונית. החברה החדשה הושקה השבוע, והקטלוג שלה מופץ בשלב זה בסניפי רשת המזון שלו.

 

 

לוי אמר ל"ממון": "נמכור באמצעות הקטלוג כל סוג מוצר לבית, מתכשיטים עד רהיטים. הכוונה בהמשך למכור גם רכב, ביטוח וכל מוצר אחר". לוי הקים בתלפיות, ירושלים, מוקד המאויש על ידי טלפניות המקבלות את ההזמנות. כמו כן, בקרוב יבוצע דיוור ישיר של הקטלוג לתיבות הדואר של צרכנים.

  

בחוברת הראשונה של "צלצל קבל" מוצעים מוצרי חשמל "3 במאה", הכוללים מצנם, בלנדר יד חשמלי וקומקום חשמלי מתוצרת קנדי. לוי אמר כי בקטלוג הבא יהיו מוצרים רבים יותר, חלקם ביבוא שלו.

 

לצד עסקי המזון של אביה, מנהלת בתו של לוי עבורו רשת למכירת מוצרי הנעלה וביגוד בירושלים - 5 חנויות בשם "יפיז'".  לוי אטיאס אמרה ל"ממון" כי מדובר במוצרים ומותגים איכותיים הנבחרים בקפידה, לדוגמא – התכשיטים מלווים בתעודה המעידה על איכות האבנים, כולל אחריות.

 

הכתבה המלאה התפרסמה הבוקר במוסף "ממון" שב"ידיעות אחרונות"

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
רמי לוי בעל רשת שיווק השקמה
צילום: אייל שפיר
מומלצים