שתף קטע נבחר

אולד נייבי ובננה ריפבליק בדרך לארץ

אחרי גאפ ו-H&M - רשתות אופנה בינלאומיות נוספות יפתחו סניפים בישראל. אולד נייבי תפתח סניפי ענק של 1,500 מ"ר, שיהיו הראשונים מחוץ לארה"ב. הזכיינים מבטיחים: המחירים יהיו נמוכים מהמחירים בחו"ל

זירת האופנה מתחממת. אולד נייבי ובננה ריפבליק, שתי רשתות האופנה האמריקאיות הענקיות האהובות על ישראלים, יפתחו בקרוב סניפים בארץ.

 

 

חברת אלביט קמעונאות, שמביאה לארץ את גאפ, תביא לישראל גם את הרשתות האחיות. ל"ממון" נודע כי אלביט קמעונאות, בשליטת מוטי זיסר, נמצאת בימים אלה במגעים עם קניונים ואאוטלטים לשכירת חללי ענק של 1,500 מ"ר לחנויות דיסקאונט (חנויות מוזלות) של אולד נייבי בתל-אביב, בחיפה ובערי הלוויין של המרכז בשנה הבאה. בחברת אלביט אישרו: "אנו בוחנים מיקומים פוטנציאליים לכניסת אולד נייבי בשנת 2011".

 

ל"ממון" נודע כי בהסכם בין גאפ לאלביט מצוין מפורשות כי אלביט תקבל את הזיכיון על אולד נייבי ועל בננה ריפבליק. ישראל תהיה אחת מהמדינות הראשונות בעולם, מחוץ לארצותהברית, בהן ייפתחו חנויות הרשת. זאת בעקבות הכוונה של קבוצת גאפ העולמית לצאת עם אולד נייבי לפעילות בינלאומית החל מ-2011 כחלק מתוכנית ההבראה של הקבוצה.

 

לאולד נייבי כבר הוכנו אופציות לפתיחת חנות בעזריאלי (לצד החנות הענקית של גאפ שנפתחת בשבוע הבא), בקניונים נוספים שבהם תפעל גאפ, כמו גרנד קניון בחיפה של בריטיש ישראל, וכן בקניונים פתוחים (אאוטלטים).

 

בננה ריפבליק: יותר פורמאלית מגאפ

כבר במחצית השנייה של 2010 תפתח רשת בננה ריפבליק בארץ חנויות קטנות יותר בשטח של כ-400 מ"ר. שתי החנויות הראשונות ייפתחו במרכז ממילא בירושלים (המרכז המסחרי של אלרוב) ובקניון ארנה בהרצליה-פיתוח. על פי התכנון, המחירים בארץ יהיו נמוכים ב-10% מארה"ב וב-15% מאירופה.

 

עוד נודע, כי לסגן נשיא גאפ העולמית, שיגיע לישראל לרגל הפתיחה של גאפ בעזריאלי, מתוכנן סיור לוקיישנים גם באתרים הצפויים בעתיד של בננה ריפבליק ואולד נייבי.

 

ענקית האופנה גאפ, שהוקמה בסן-פרנסיסקו ב-1969 על ידי הזוג דוריס ודון פישר, כוללת היום שלוש רשתות בבעלות מלאה, כל אחת בעלת מיצוב שונה: גאפ, אולד נייבי ובננה ריפבליק. רשת בננה ריפבליק, שממוקמת בעיקר במרכזי הערים, מציעה אופנה איכותית ופורמלית יותר מזו של גאפ, ובמחירים הגבוהים בכ-30%. אולד נייבי פונה לקהל המשפחות הרחב, עם בגדים צבעוניים וזולים יחסית.

 

אולד נייבי, שהיא אחד הספונסרים של התוכנית "אמריקן איידול", ספגה אשתקד הפסדים בארה"ב והתאוששה בעקבות קמפיין מאסיבי שהחזיר אותה לשורשיה. תוכנית ההבראה שלה כוללת יציאה מחוץ לגבולות ארה"ב, כשישראל אמורה להיות בין המקומות הראשונים שבהם ייפתחו חנויות של הרשת.

 

אולד נייבי נפתחה בשנת 1994 עם 57 סניפים, וכיום כוללת יותר מ-900 סניפים. בסניפי הרשת הענקיים מציעים ביגוד יומיומי לתינוקות, לילדים, למבוגרים ואפילו בגדי הריון.

 

אולד נייבי נחשבת לרשת "המוזלת" של הקבוצה, ומיועדת לקהל צעיר יותר ולמשפחה האמריקאית הממוצעת, בעלת הכנסה לא גבוהה.

 

הכתבה פורסמה במלואה הבוקר במוסף "ממון" של "ידיעות אחרונות"

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים