שתף קטע נבחר

מחיר סל המוצרים לפסח עלה ב-5% בפריפריה

מבדיקת אתר השוואת המחירים פרייסל עולה כי באזורים מרוחקים ובישובים בהם פועלת רשת שיווק אחת מחיר סל המוצרים לחג עלה לעומת 2009. אם אתם גרים באזור בו יש אוכלוסיה רבה, אל דאגה, מחיר הסל שלכם ירד ביותר מ-4%

 

לכבוד הפסח רשתות השיווק הכריזו גם השנה על מבצעי הנחות מרשימים. שבועיים לפני החג אפשר כבר למצוא הנחות של 25% על לא מעט מוצרים ברשתות כמו שופרסל, רמי לוי ומגה בול. אבל בעל הבית לא השתגע, אלא בסך הכל רוצה להרוויח יפה בפסח והנה ההוכחה.

 

אתר אתר השוואת המחירים פרייסל השווה בין מחיר סל מוצרים לפסח שנרכש במרס 2009 לסל זהה שנרכש בימים אלה. מההשוואה עולה כי מחיר הסל הכללי ירד בכ-4%, בהשוואה לתקופה המקבילה ב-2009.

 

יחד עם זאת נתוני פרייסל מלמדים, כי דווקא באזורים מרוחקים ובישובים בהם פועלת רשת שיווק אחת, מחיר סל המוצרים דווקא עלה בכ-5%, מה שלפי פרייסל מלמד אולי כי דווקא באזורים בהם יש אוכלוסיה גדולה עם כח קניה רב, היא זוכה להנחות ומבצעים גדולים יותר.

 

מטרתה של מלחמת המחירים הניטשת בין הרשתות היא למשוך לקוחות לסניפים, וכן לשמר תדמית מסוימת בעיני הציבור כרשת שמיטיבה עם הצרכנים. הנתונים הללו מראים שתלוי בעיני אלו צרכנים.

 

כך או כך, הקונים בסניפים במרכזי אוכלוסיה סואנים נהנים כבר עכשיו מהנחות על מוצרי מזון וניקיון. הסקירה השבועית של סוקרי פרייסל מגלה כי מחיר נסיכת הנילוס ברשתות רבות עומד על כ-18-20 שקל, מחיר נמוך באופן משמעותי. גם מחיר חלקי העוף הטרי ירד לרמתו הנמוכה ביותר מאז ראש השנה.  

 

שרית ביאלה, סמנכ"ל פרייסל: "כדאי מאוד בימים אלה של תחרות מחירים, להכין את הארונות ולמלא אותם בכול המוצרים הנמצאים כעת במבצעים אטרקטיביים ביותר. כמובן לפני שקונים להשוות מחירים ולבדוק מבצעים, ורק לאחר מכן לבצע את הרכישה".

 

הנתונים לידיעה התקבלו מאתר השוואת המחירים פרייסל

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מחירי ראש השנה חזרו
צילום: index open
מומלצים