שתף קטע נבחר
 

אופיס דיפו שלחה מחשב לתיקון ואיבדה אותו

אישה שמסרה מחשב שרכשה מאופיס דיפו לתיקון, טענה כי אופיס דיפו התחמקו ממנה זמן רב עד שהודיעו לה לבסוף כי המחשב אבד. ביהמ"ש קבע שהרשת תפצה אותה ב 4,500 שקל

לקוחה קנתה מחשב נייד ברשת אופיס דיפו תמורת 3,000 שקל. אחרי שהתקלקל במסגרת תקופת האחריות, מסרה אותו לרשת לתיקון. לטענתה, אחרי שהמחשב לא הוחזר לה במשך זמן ממושך, היא פנתה לאופיס דיפו ופניותיה נענו בתשובות מתחמקות, עד שלבסוף הודיעו לה כי המחשב אבד.

 

 

הלקוחה הגישה תביעה נגד אופיס דיפו לבית המשפט לתביעות קטנות בטבריה במסגרתה ביקשה השבה של עלות המחשב ודרשה פיצוי בגין עגמת נפש והוצאות בית משפט בסך של 15,000 שקל.

 

אופיס דיפו אישרה כי המחשב אבד אך טענה כי ביקשה לפצות את הלקוחה בעלות המחשב ובזיכוי של 300 שקל נוספים לרכישת מוצרים ברשתותיה אולם לטענתה, הלקוחה סירבה. במהלך הדיון הציעה אופיס דיפו לפצות את הלקוחה ב-500 שקל בנוסף לעלות המחשב.

 

אופיס דיפו התחמקה

השופטת תמר נסים שי קבלה את התביעה לאחר שהעדיפה את גרסת הלקוחה, בין היתר משום שאופיס דיפו לא הביאה לעדות את המנהל שהציע ללקוחה פיצוי. השופטת קבעה כי לא רק שאופיס דיפו לא עמדה בהתחייבותה להשיב את המחשב תוך 45 ימים מיום מסירתו לתיקון, אלא אף התחמקה ממתן תשובה ברורה וחלף זמן רב עד אשר הודתה שהמחשב אבד.

 

לפיכך פסקה שאופיס דיפו תפצה את הלקוחה בעלות המחשב בסך 3,000 שקל וכן ב-1,500 שקלים נוספים בגין עגמת הנפש. עוד נפסק, כי אופיס דיפו תישא בהוצאות משפט של 150 שקל.

  

לאתר המשפט הישראלי פסק דין

 

לעיון בפסק הדין

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: סיון פרג'
איפה המחשב. אופיס דיפו
צילום: סיון פרג'
מומלצים