מכירות רשתות השיווק עלו ב-8.2% ברבעון
העלייה ברבעון הראשון נרשמה לעומת התקופה המקבילה אשתקד ובהמשך לעלייה של 7.3% ברבעון הקודם. במכירות רשתות המזון חלה עלייה של 4.8% בחודשים ינואר-מרס
בשלושת החודשים ינואר-מרס 2010 נרשמה עלייה של 8.2% בסך כל הפדיון של רשתות השיווק בהמשך לעלייה של 7.3% בשלושת החודשים אוקטובר-דצמבר 2009. כך נמסר מהלשכה המרכזית לסטטיסטיקה (הלמ"ס).
בפדיון של רשתות המזון נרשמה על פי נתוני מגמה עלייה של 4.8% בחודשים ינואר-מרס 2010, זאת, בהמשך לעלייה של 4.9% בשלושת החודשים אוקטובר-דצמבר 2009.
נתוני הפדיון ברשתות השיווק מתייחסים לרשתות המתמחות במזון ולרשתות המתמחות במוצרים אחרים: מוצרי טקסטיל והלבשה, הנעלה, מוצרים בני קיימה, כלי בית ו"שונות" - מוצרי קוסמטיקה, תרופות, צעצועים, ספרים ציוד משרדי ואופטיקה.
פדיון הרשתות המוגדרות כרשתות מזון כולל את הפדיון גם ממכירת חומרי ניקוי ומוצרים אחרים.
עלייה בפדיון
צילום: דלית שחם
מומלצים